Mísení olejů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hovadiny to nejsou. Jen moc čteš věci, kterým asi až tolik nerozumíš, a proto v tom hledáš fatální problém.
Mísení olejů různých viskozit nikdy ničemu nevadilo, to je úplně jedno. Jediné, co je důležité, je, abys do motoru lil pouze oleje, které do toho motoru můžeš použít. A v Tvém případě konkrétně - pro motory PD lze použít oleje VW 505.01 i oleje VW 507.00. Takže pokud to tam naleješ, nic se motoru nestane, a to ani v případě, že tyto oleje v motoru vzájemně smísíš.
Mísení olejů různých viskozit nikdy ničemu nevadilo, to je úplně jedno. Jediné, co je důležité, je, abys do motoru lil pouze oleje, které do toho motoru můžeš použít. A v Tvém případě konkrétně - pro motory PD lze použít oleje VW 505.01 i oleje VW 507.00. Takže pokud to tam naleješ, nic se motoru nestane, a to ani v případě, že tyto oleje v motoru vzájemně smísíš.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
No ja bych s tim zas tak nesouhlasil. Je jasne, ze se zrejme nic nestane pokus se tyto oleje smisi. Nicmene by se mela u urcitych motoru dodrzovat dana specifikace a ne tzv.nadrazena. Ta je sice pouzitelna, ale v dobe, kdy vyjeli prvni PD tato norma neexistovala. Byla urcena norma 505.01. Norma 507 je pro naftove motory s DPF filtry a dale to nerozvadim. Kazdy se dopatra a pocte si. Zaver tedy takovy, ze pokud mas specifika i 505.01, tak lej toto a ne nic "nadrazeneho".
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
de taky o míru pitvání problému pokud deš do morku kosti nesmíš míchat nic ani se k ničemu vyjadřovat pokud nemáš testblonn píše:No ja bych s tim zas tak nesouhlasil. Je jasne, ze se zrejme nic nestane pokus se tyto oleje smisi. Nicmene by se mela u urcitych motoru dodrzovat dana specifikace a ne tzv.nadrazena. Ta je sice pouzitelna, ale v dobe, kdy vyjeli prvni PD tato norma neexistovala. Byla urcena norma 505.01. Norma 507 je pro naftove motory s DPF filtry a dale to nerozvadim. Kazdy se dopatra a pocte si. Zaver tedy takovy, ze pokud mas specifika i 505.01, tak lej toto a ne nic "nadrazeneho".
A pak přijede taxikář přiveze každejch 20tis 15w40 dotoho naleje lahvičku aditiva a jezdí 300tis km a na motor nešáhne jen jezdí.Máme to tak na passatoj O II a třetí starého mergla s 550 tis. Tak kde je spravedlnost zbytek zákazníků je vyklepanej co dolejt aby se motor neposral a raději ho pak hned vymění a jim to jezdí porád.
To je otazka. To je stejny jako borci autobusaci lejou do novejch aut, ktery si koupi po dvaceti letech olej z Li..u s tim, ze je to plna synt. a za dobry penize. Specifikaci hlavne u PD neresi, bo o tom prd vi a nysli si, ze to bude mazat stejne dobre jako olej pro tento druh motoru urceny. Proc tomu tak je, nema smysl vysvetlovat bo je stejne pote clovek za vola. Proste to maze a per to tam...
Ja zkratka nehapu, proc lidi nepouziji po 15t km olej, ktery splnuje danou specifikaci s tim, ze se na internetu doctou jaky olej je "kvalitni" a nedrzi se toho dlouhodobe. To je porad: jaky olej, muzu, nemuzu atd. Tyhle otazky jsou vcelku slusne popsany v jine sekci...
Ja zkratka nehapu, proc lidi nepouziji po 15t km olej, ktery splnuje danou specifikaci s tim, ze se na internetu doctou jaky olej je "kvalitni" a nedrzi se toho dlouhodobe. To je porad: jaky olej, muzu, nemuzu atd. Tyhle otazky jsou vcelku slusne popsany v jine sekci...
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Pokud máš v autě filtr pevných částic, mel bys používat oleje Low Sap, a to bez výjimky. Takže VW 507.00 klidně, ovšem VW 505.01 pouze v případě, že současně splňuje ACEA C2 (aspoň).torrent píše:Nutno podotknout ze ja v laute dpf mam. Neni to ten klasicky ale je to nejaky trn dodatne montovany. Pasivni asi. Nemci pak meli nejake ulevy danove.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
ano to vímMarek77 píše:Pokud máš v autě filtr pevných částic, mel bys používat oleje Low Sap, a to bez výjimky. Takže VW 507.00 klidně, ovšem VW 505.01 pouze v případě, že současně splňuje ACEA C2 (aspoň).torrent píše:Nutno podotknout ze ja v laute dpf mam. Neni to ten klasicky ale je to nejaky trn dodatne montovany. Pasivni asi. Nemci pak meli nejake ulevy danove.
To je sice fakt, ovšem to bývalo v dobách, kdy poslední benzinka na okrese zavírala v osm večer. Dneska je non-stopových benzinek plná řiť a kousek a tyhle oleje mají všude.
Nehledě k tomu, že logicky uvažující řidič má flašku s olejem v kufru.
Nehledě k tomu, že logicky uvažující řidič má flašku s olejem v kufru.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)