Golf 1.8T tlak turba 0,4bar?

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33
Odpovědi: 0

Golf 1.8T tlak turba 0,4bar?

Příspěvek od Pidiluke »

Dobrý den,
mám problém s golf IV 1.8T AGU 110kw r.v.1999. Turbo tlačí max 0,4bar. Nevíte čím může být tak malý tlak turba? Turbo jsem dával druhé a tlak turba stále stejný.
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

turbo

Příspěvek od Prospeedy »

Naloguj turbo.. ted jsme něco podobnyho resili u 2.0tfsi A4.. menil přetlakovou banku a spatne nastavil regulacni táhlo ke klapce.. Byla porad pootevrena a turbo nedosahovalo pozadovanyho tlaku..
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

A čo konkretne by ste chceli logovat na starej 1.8T? AGU nema cidlo tlaku turba.

skontroluj či mas pri vypnutom motore zavretu regulačnu klapku v turbe. Pripadne si pozri priechodnost vyfuku.

alebo este

nedostatok vyfukovych plynov = malo vybusnej zmesi = malo benzinu vo valcoch.

Ale to chce merat, merat, merat...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="octaviask"]A čo konkretne by ste chceli logovat na starej 1.8T? AGU nema cidlo tlaku turba.

nestraš někdy si zjisti u řj motoru na co je pin 61, to tot totok na co je


https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... Jj9k_tgpcQ
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

AGU má jen snímač teploty na klapce, tlak ne.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:AGU má jen snímač teploty na klapce, tlak ne.
sidej agu řízení motoru pin 61
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

agu nema informaciu o tlaku preplnovania ako takom, ma iba senzor teploty nasavaneho vzduchu
preplnovanie sa prepocitava podla udajov z vahy vzduchu
ak chces trosku postupit, naloguj kanaly 1,24,25
ak nevies ako logovat:
http://rb-digital.sk/clanky/diagnostika-zive-data
powered by rb-digital.sk_____________
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Mna by zaujímalo odkial autor témy vyčítal hodnotu 0,4 bar...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

slovacek.milos píše:
Tomas.cz píše:AGU má jen snímač teploty na klapce, tlak ne.
sidej agu řízení motoru pin 61
Miloš daj si poradit ;) Pin 61 je spravne, senzor tlaku, ale atmosferického. Nie tlak v saní.

jurosdi píše:Mna by zaujímalo odkial autor témy vyčítal hodnotu 0,4 bar...
Predpokladam ze mal daky budik mechanický...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

octaviask píše:
slovacek.milos píše:
Tomas.cz píše:AGU má jen snímač teploty na klapce, tlak ne.
sidej agu řízení motoru pin 61
Miloš daj si poradit ;) Pin 61 je spravne, senzor tlaku, ale atmosferického. Nie tlak v saní.


zajímavé všechna snímače tlaku v potrubí bez turba měří 14 - 1O4 kP zrovna AGU měří 11 až 254 kP což je tlak 1,54 atm jestli umím počítat
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Miloš ;) je to BARO senzor ktory meria vonkajsi atmosfericky tlak!!! Ked stupas do vyssich nadmorskych pasiem kde je redší vzduch potrebuješ ubrať turbo tlak. Dôvody sú myslim logicke.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

octaviask píše: Ked stupas do vyssich nadmorskych pasiem kde je redší vzduch potrebuješ ubrať turbo tlak. Dôvody sú myslim logicke.
spíš naopak, ne? :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zajímavé že to čidlo tlaku agu se používá u velkého množství TDi jako třeba kokta tdi 66kW 81kW u pedečka 74 kW a zrovna u agu neumí měřit tlak turba ;)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Co N75-ka?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“