Golf 1.8T tlak turba 0,4bar?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf 1.8T tlak turba 0,4bar?
Dobrý den,
mám problém s golf IV 1.8T AGU 110kw r.v.1999. Turbo tlačí max 0,4bar. Nevíte čím může být tak malý tlak turba? Turbo jsem dával druhé a tlak turba stále stejný.
mám problém s golf IV 1.8T AGU 110kw r.v.1999. Turbo tlačí max 0,4bar. Nevíte čím může být tak malý tlak turba? Turbo jsem dával druhé a tlak turba stále stejný.
turbo
Naloguj turbo.. ted jsme něco podobnyho resili u 2.0tfsi A4.. menil přetlakovou banku a spatne nastavil regulacni táhlo ke klapce.. Byla porad pootevrena a turbo nedosahovalo pozadovanyho tlaku..
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
A čo konkretne by ste chceli logovat na starej 1.8T? AGU nema cidlo tlaku turba.
skontroluj či mas pri vypnutom motore zavretu regulačnu klapku v turbe. Pripadne si pozri priechodnost vyfuku.
alebo este
nedostatok vyfukovych plynov = malo vybusnej zmesi = malo benzinu vo valcoch.
Ale to chce merat, merat, merat...
skontroluj či mas pri vypnutom motore zavretu regulačnu klapku v turbe. Pripadne si pozri priechodnost vyfuku.
alebo este
nedostatok vyfukovych plynov = malo vybusnej zmesi = malo benzinu vo valcoch.
Ale to chce merat, merat, merat...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="octaviask"]A čo konkretne by ste chceli logovat na starej 1.8T? AGU nema cidlo tlaku turba.
nestraš někdy si zjisti u řj motoru na co je pin 61, to tot totok na co je
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... Jj9k_tgpcQ
nestraš někdy si zjisti u řj motoru na co je pin 61, to tot totok na co je
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... Jj9k_tgpcQ
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
agu nema informaciu o tlaku preplnovania ako takom, ma iba senzor teploty nasavaneho vzduchu
preplnovanie sa prepocitava podla udajov z vahy vzduchu
ak chces trosku postupit, naloguj kanaly 1,24,25
ak nevies ako logovat:
http://rb-digital.sk/clanky/diagnostika-zive-data
preplnovanie sa prepocitava podla udajov z vahy vzduchu
ak chces trosku postupit, naloguj kanaly 1,24,25
ak nevies ako logovat:
http://rb-digital.sk/clanky/diagnostika-zive-data
powered by rb-digital.sk_____________
Miloš daj si poraditslovacek.milos píše:sidej agu řízení motoru pin 61Tomas.cz píše:AGU má jen snímač teploty na klapce, tlak ne.

Predpokladam ze mal daky budik mechanický...jurosdi píše:Mna by zaujímalo odkial autor témy vyčítal hodnotu 0,4 bar...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
octaviask píše:Miloš daj si poraditslovacek.milos píše:sidej agu řízení motoru pin 61Tomas.cz píše:AGU má jen snímač teploty na klapce, tlak ne.Pin 61 je spravne, senzor tlaku, ale atmosferického. Nie tlak v saní.
zajímavé všechna snímače tlaku v potrubí bez turba měří 14 - 1O4 kP zrovna AGU měří 11 až 254 kP což je tlak 1,54 atm jestli umím počítat
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
spíš naopak, ne?octaviask píše: Ked stupas do vyssich nadmorskych pasiem kde je redší vzduch potrebuješ ubrať turbo tlak. Dôvody sú myslim logicke.

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice