Vw Bora 1.6 16v problémy se starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 12 zář 2016, 05:09
Odpovědi: 0

Vw Bora 1.6 16v problémy se starty

Příspěvek od oregan »

Majitel má VW Bora 1.6 16v 77kw .Už vyměnil půlku auta a pořád má tuhle závadu.Vzdy když nastartuje studený tak to nejde vůbec za plynem a rozsvítí se kontrolka epc.
Hned při zapnutí klíčku to píše tyto závady:
17972 jednotka škrtící klapky - podpětí při základním nastavení
17851 potenciometr zpětného vedení
17848 ventil zpětného vedení N18

EGR je nový ,ten jsem měnil přel 3mesicema.Nemate někdo nápad?
artopservis
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 25 zář 2012, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: CZ

Příspěvek od artopservis »

Zkusil by som sa zamerat na kabelaz od RJ k motru,tie veci maju spolocnu kostru.
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Vyměn baterii
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 12 zář 2016, 05:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od oregan »

karel4 píše:Vyměn baterii
Myslíš že může být pokles napájení?
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Ano při poklesu pod 9V se stratí základní nastavení klapky.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jj s tím jsem se taky setkal, zkus to zkusmo se startkabelama nebo boostrem a víš hned
EGR origo nebo co to bylo zač ?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7560
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

já jsem se teď tak vyjebal s Mercdesem... origo baterka, start super.. ale po startu (většinou ráno) naskákaly chyby zadních a brzd světel, esp kombi čidla a podobně... nakonec jsem dal jinou baterku a auto vypadá OK. to mě poser.. tři dny nervů
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, dobrý je v zapalovači mít nastrkovací měřáček stavu baterie. Přijdu k autu, kouknu kolik má, zažhavím a hned vím, že když je to okolo 9-10 voltů , je tu problém. Naštěstí moje auto není debil a pokles napětí má na háku, jede pořád.. :)
P.S: brzo nastane doba, že se budou baterie měnit každý rok, aby byly pořád v super kondici a utáhly všechny vyfikundace, které na ně konstruktéři nastražili..
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Právě proto musíš spravovat ten fekál.. :(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“