DObrý den prosím o radu,auto mi po zahřátí cuká už tak půl roku.cuká nepravidelně a to při mírném plynu v otáčkách 1600-2200 a přitom vydává chrchlavý zvuk při cuknutí jak dyž se vypouští pračka.zastudena nic se neděje,funguje normálně.
Dále je slyšet při největším náběhu turba syčení jako by nekde vzduch unikal nebo nemel kam jít jako bybylo něco ucpané.Zpozoroval jsem že když zřejmě se spustí regenerace tj cca co 330 km syčení i cukání přestane.syčení je slyšet minimálně uplně.
Proto jsem dnes byl opět v servisu a nechal vyměnit EGR ventil podle témat které jsem tu četl při stejných problémech a v 70% cukání byl navině egr.
Nechal jsem zkontrolovat DPF a zanesení je 85 mg a prej je maximum 60 mg.muže všechno tohle všechno dpf zanesené způsobovat?leju jen vervu na benzině,přidávám VIF,olej měním po 10 tis tak kde může být problém,a letos vyměněno fůra věcí viz pod textem.Děkuji za rady a pokud to dpf resit tak jestli se vyplatí nechat vyčistit nebo nové.děkuji
duben-
dvouhmota komplet original
EGR chladič zpětných zplodin original
červen-
vačka(vydřená)
hydroštely
žhaviče
kabelový svazek ke vstřikům
rozvody
prosinec-
Turbo repas(české repas turba)
oleje+ filtry i naftový
+2 tlakové hadice(okruh natlakován nikde nic neuniká)
EGR ventil
octavia scout 2.0 tdi BMM cukani a hodnoty DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Proč to řešíš tak zběsile a zakládáš víc témat??? Uz jste to aspoň nalogovali?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=165972
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=165972
Protoze bydlim v prdeli sveta a nikdo nema cas. 3 servisy co jsou v okoli tak nikdo nema cas protoze ma prace a prace.kdyz prijedu nekam jinam receno prijed si v pondeli na 9. Prijedu tam a bohuzel nemame cas prijed si za tyden .prijedu do roznova do autorizovaneho a ok objednat vas muzem po novem roku a to je furt do kola a uz mam z toho nervy na pochodu.letos to sezralo penez a problem furt trva a trva.samozrejme se menily i veci co s timto problemem nemaji nic spolecneho a vylo treba resit.kdyby dnesni egr nebyl na pul hodiny tak je to prijed si za tyden.typek co je v okoli proflakly jako borec tak dela v rakousku s autama a kdyz prijede tady tak vsechny servisy po nem neco chteji tak ho uhnat je taky zazrak.prislibil mi stredu pristi tyden tak snad se uz nekam posunu.a ja taky delam 300 hod nesicne a kdyz uz mam cas tak se to snazm resit tak proto kvaltuju protoze neni mozne nic vyresit.snad budu mit co nejdriv logy.tak se omlouvam vsem ze jsem zalozil nove tema ale co mi bylo receno nebo poradeno i jinde nefunguje a ja fakt nejsem mechanikRayx píše:Proč to řešíš tak zběsile a zakládáš víc témat??? Uz jste to aspoň nalogovali?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=165972
Je to smutný, ale asi se budeš muset podívat po jiným mechanikovi a to i přesto, žes to měl už u třech odborníků, který sám jinde popisuješ, že nejsou ňoumové ... 2x "na slepo" měnit EGR taky není zadarmo, kde je jejich garance, přece Ty neurčuješ, co se má dělat, nebo snad ano??? No to bych se pak nedivil ...
Nech to někým nalogovat, to že dosud nebylo už ukazuje, že ti kluci neví co dělaj, nebo Tě jenom kasírujou. Tady Ti log forum může shlídnout, ale podle toho, co se s tím všechno mělo dělat a i ty stálý projevy, to bude třeba řešit s někým osobně a ne nadálku, ono info o "novej" vačce, repasovaným turbu už ukazuje na hodně práce, co s tím ještě bude
Nech to někým nalogovat, to že dosud nebylo už ukazuje, že ti kluci neví co dělaj, nebo Tě jenom kasírujou. Tady Ti log forum může shlídnout, ale podle toho, co se s tím všechno mělo dělat a i ty stálý projevy, to bude třeba řešit s někým osobně a ne nadálku, ono info o "novej" vačce, repasovaným turbu už ukazuje na hodně práce, co s tím ještě bude
Jj je to smutny a proto uz jsem bezradnej,ze nejsou noumove si myslim jelikoz tomu zase az tak nerozumim ale tim netvrdim ze jsou to borci v oboru.s jinyma lidma zkusenost nemam a jelikoz jsem doted nemel zadny problem na jinych autech v minulosti tak jsem byl spokojen.jinak egr nebyl menen 2x ale na jaro chladic zpetnych zplodin a dnes egr zhora motoru.doufam ze uz ta streda klapne a konecne budou logy.nezna nekdo ve zlinskem kraji fakt nekoho kdo tomu holduje dobre?dikyRayx píše:Je to smutný, ale asi se budeš muset podívat po jiným mechanikovi a to i přesto, žes to měl už u třech odborníků, který sám jinde popisuješ, že nejsou ňoumové ... 2x "na slepo" měnit EGR taky není zadarmo, kde je jejich garance, přece Ty neurčuješ, co se má dělat, nebo snad ano??? No to bych se pak nedivil ...
Nech to někým nalogovat, to že dosud nebylo už ukazuje, že ti kluci neví co dělaj, nebo Tě jenom kasírujou. Tady Ti log forum může shlídnout, ale podle toho, co se s tím všechno mělo dělat a i ty stálý projevy, to bude třeba řešit s někým osobně a ne nadálku, ono info o "novej" vačce, repasovaným turbu už ukazuje na hodně práce, co s tím ještě bude
Dekuji za radu.jak budu moct a bude nekdo mit cas a bude vedet jak se to dela tak oznamim.chapu ze asi na turbu bude nejaky sroub kterym se daji regulovat ty lopatky ?jinak prosim jeste stav toho dpf muze mit na to vliv?85 g je nad limit ale kontrolka nesviti za jizdy ani nic podobneho.jen na tech cc10 km po cca 330 km kazdych prestane to syceni a ze by to poskubavalo se mi nezda.snazim se to pritom drzet nad 2000 ot.dekujiHuml píše:nech roztáhnout lopatky na turbu a přestane to