Felda palivové čerpadlo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jo klíček jsem včera zkusil rozloupnout a čip tam je. A nefunguje ani jeden klíč, páč mám ten druhej než majitel běžně používá.
Diag se mi na toto auto nechtěla připojit ani před časem kdy auto ještě normálně fungovalo. Mezitím jsem měl napojený i jiný podobný auta a u těch to normálně makalo.
Jo a ještě má to LPG, ale starty jsou prý vždy na benzín. Na plyn se to má přepnout až po překročení 2500 ot/min.
Diag se mi na toto auto nechtěla připojit ani před časem kdy auto ještě normálně fungovalo. Mezitím jsem měl napojený i jiný podobný auta a u těch to normálně makalo.
Jo a ještě má to LPG, ale starty jsou prý vždy na benzín. Na plyn se to má přepnout až po překročení 2500 ot/min.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34092
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Nastal drobný posun kupředu.
Přemýšlel jsem v autě jak to přepnout na plyn a našel jsem na středovém panelu za řadící pákou vypínač.
Když jsem ho zapnul, tak se kontrolka na kabelu VCDS rozsvítila zeleně a k autu se dá bez problémů připojit. Prostě to má na přívodu k zásuvce dobastlený vypinač.
V řj imobilizéru je závada:
01128 snímací cívka imobilizéru ( DZ )
35 - 00 - -
Co to konkrétně znamená? Že je cívka přerušená a bude stačit její výměna?
Po smazání chyba vyskočí hned zas.
Přemýšlel jsem v autě jak to přepnout na plyn a našel jsem na středovém panelu za řadící pákou vypínač.
Když jsem ho zapnul, tak se kontrolka na kabelu VCDS rozsvítila zeleně a k autu se dá bez problémů připojit. Prostě to má na přívodu k zásuvce dobastlený vypinač.
V řj imobilizéru je závada:
01128 snímací cívka imobilizéru ( DZ )
35 - 00 - -
Co to konkrétně znamená? Že je cívka přerušená a bude stačit její výměna?
Po smazání chyba vyskočí hned zas.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34092
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak to přepni na plyn a nastartuj,
jinak https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... MxoPkt5eIC
pak vidíš před sebou imobilizer mirně vlevo, vysuneš kabel od čtecího kroužku druhý je do řj, kabel proměříš pokud je průchozí tak postříkej kontakt sprejem a zasun a nastartuj
jinak https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... MxoPkt5eIC
pak vidíš před sebou imobilizer mirně vlevo, vysuneš kabel od čtecího kroužku druhý je do řj, kabel proměříš pokud je průchozí tak postříkej kontakt sprejem a zasun a nastartuj
Jo to jsem už udělal. Tedy chtěl jsem změřit cívku ohmmetrem - naměřil jsem 16 ohmů.
Konektor jsem vrátit zpátky do řj a motor jede.
Otázka zní co teď? Mám věřit, že samotná cívka je v pořádku a byl špatný kontakt v tý zásuvce?
Za ten kabel jsem trochu tahal abych se na něj dostal multimetrem.
Jinak na plyn před nastartováním to přepnout nejde. Když to tlačítkem přepnu na plyn, tak zelená kontrolka plynu jen bliká a až když zvýším otáčky nad 2500 tak cvakne relé a začne běžet na plyn - kontrolka svítí trvale.
Jedině to relé nějak propojit.
Konektor jsem vrátit zpátky do řj a motor jede.
Otázka zní co teď? Mám věřit, že samotná cívka je v pořádku a byl špatný kontakt v tý zásuvce?
Za ten kabel jsem trochu tahal abych se na něj dostal multimetrem.
Jinak na plyn před nastartováním to přepnout nejde. Když to tlačítkem přepnu na plyn, tak zelená kontrolka plynu jen bliká a až když zvýším otáčky nad 2500 tak cvakne relé a začne běžet na plyn - kontrolka svítí trvale.
Jedině to relé nějak propojit.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
vyskubat a seridit jezdim 10l jen plynJarda-k píše:Jo to jsem už udělal. Tedy chtěl jsem změřit cívku ohmmetrem - naměřil jsem 16 ohmů.
Konektor jsem vrátit zpátky do řj a motor jede.
Otázka zní co teď? Mám věřit, že samotná cívka je v pořádku a byl špatný kontakt v tý zásuvce?
Za ten kabel jsem trochu tahal abych se na něj dostal multimetrem.
Jinak na plyn před nastartováním to přepnout nejde. Když to tlačítkem přepnu na plyn, tak zelená kontrolka plynu jen bliká a až když zvýším otáčky nad 2500 tak cvakne relé a začne běžet na plyn - kontrolka svítí trvale.
Jedině to relé nějak propojit.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34092
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To jsem zkoušel, nepomohlo.....
Spíš mi zajímá co s tou cívkou. Co jsem tak koukal, tak moc eshopů ji nemá na skladě, takže to není věc která by nějak moc odcházela.
Možná tedy to mělo jen špatný dotek v tý zásuvce, ale na pohled jsou ty kontakty pěkně čistý a lesklý.
Možná te tedy ještě preventivně prostříknu a děj se vůle boží....
Majitel s tím ale jezdí za prací do D a má obavu aby ho to zase někde nenechalo.....
Spíš mi zajímá co s tou cívkou. Co jsem tak koukal, tak moc eshopů ji nemá na skladě, takže to není věc která by nějak moc odcházela.
Možná tedy to mělo jen špatný dotek v tý zásuvce, ale na pohled jsou ty kontakty pěkně čistý a lesklý.
Možná te tedy ještě preventivně prostříknu a děj se vůle boží....
Majitel s tím ale jezdí za prací do D a má obavu aby ho to zase někde nenechalo.....
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34092
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice