Jake tesneni o1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Těsnění neplechové moderní doby "nabobtná" už ze své konstrukce, to není obyčejný "klingerit", který byl kdysi..Proto se také většinou nemusí hlava po ohřátí dotahovat a zachovává si těsnění tuhle vlastnost i poté..Olejem se těsnění mazala na Piccolách a předválečných vozech , kdy si kolikrát těsnění vyklepal majitel sám, byla nízká komprese, často i litinové hlavy, takže to stačilo...Ale v dnešní době je nutné, aby se těsnění "přilepilo" , proto jej namazat olejem je nesmysl..ondra.p píše:To s tím olejem platí pro papírová těsnění které fakt jakoby nabobtná a líp dotěsní. Stačí ho lehounce tím olejem potřít žádné máčení ale u plechového těsnění pod hlavu je to kravina
Kocourek- máš způsob utahování napsané u těsnění ..
nepropadat panice...
Kód motoru
ALH AHF ASV AGR
tloušťka/síla( v mm) 1,55 mm
Počet zubů/děr 1
Přesah pístu od [mm] 0,91 mm
Přesah pístu do [mm] 1 mm
tloušťka/síla( v mm) 1,63 mm
Počet zubů/děr 2
Přesah pístu od [mm] 1,01 mm
Přesah pístu do [mm] 1,10 mm
tloušťka/síla( v mm) 1,71 mm
Počet zubů/děr 3
Přesah pístu od [mm] 1,11 mm
Přesah pístu do [mm] 1,20 mm
ALH AHF ASV AGR
tloušťka/síla( v mm) 1,55 mm
Počet zubů/děr 1
Přesah pístu od [mm] 0,91 mm
Přesah pístu do [mm] 1 mm
tloušťka/síla( v mm) 1,63 mm
Počet zubů/děr 2
Přesah pístu od [mm] 1,01 mm
Přesah pístu do [mm] 1,10 mm
tloušťka/síla( v mm) 1,71 mm
Počet zubů/děr 3
Přesah pístu od [mm] 1,11 mm
Přesah pístu do [mm] 1,20 mm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33960
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Přidám dotaz sem, jelikož se týká konkrétního motoru AHF. Máte někdo zkušenost s různými lepidly na hlavové těsnění? Nikdy jsem ho nepoužíval, ale přemýšlím zda něco nevyzkoušet. Jde o "vyplnění" těch lehce vyrezlých míst kolem vodních kanálků. U některých už si nejsem úplně jistý, zda to samotné těsnění pobere, případně na jak dlouho.. Díky


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33960
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="TANN3R"]Přidám dotaz sem, jelikož se týká konkrétního motoru AHF. Máte někdo zkušenost s různými lepidly na hlavové těsnění? Nikdy jsem ho nepoužíval, ale přemýšlím zda něco nevyzkoušet. Jde o "vyplnění" těch lehce vyrezlých míst kolem vodních kanálků. U některých už si nejsem úplně jistý, zda to samotné těsnění pobere, případně na jak dlouho.. Díky
Já když se mi tohle stalo, tak jsem vzal tekutý kov a dírku zalepil a zabrousil ..Dokonce jsem takhle zalepil zásek v hlavě, kdy kámoš při nandavání zbroušené hlavy klepnul o hranu bloku..Vše bylo poté o.k.
Já když se mi tohle stalo, tak jsem vzal tekutý kov a dírku zalepil a zabrousil ..Dokonce jsem takhle zalepil zásek v hlavě, kdy kámoš při nandavání zbroušené hlavy klepnul o hranu bloku..Vše bylo poté o.k.
nepropadat panice...
[quote="TANN3R"]Přidám dotaz sem, jelikož se týká konkrétního motoru AHF. Máte někdo zkušenost s různými lepidly na hlavové těsnění? Nikdy jsem ho nepoužíval, ale přemýšlím zda něco nevyzkoušet. Jde o "vyplnění" těch lehce vyrezlých míst kolem vodních kanálků. U některých už si nejsem úplně jistý, zda to samotné těsnění pobere, případně na jak dlouho.. Díky
Já když se mi tohle stalo, tak jsem vzal tekutý kov a dírku zalepil a zabrousil ..Dokonce jsem takhle zalepil zásek v hlavě, kdy kámoš při nandavání zbroušené hlavy klepnul o hranu bloku..Vše bylo poté o.k.
Já když se mi tohle stalo, tak jsem vzal tekutý kov a dírku zalepil a zabrousil ..Dokonce jsem takhle zalepil zásek v hlavě, kdy kámoš při nandavání zbroušené hlavy klepnul o hranu bloku..Vše bylo poté o.k.
nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33960
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice