Jake tesneni o1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kocourek
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 01 čer 2008, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: stochov

Příspěvek od kocourek »

A jaky je spravny postup nandani a utazeni ty makovice?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

ondra.p píše:To s tím olejem platí pro papírová těsnění které fakt jakoby nabobtná a líp dotěsní. Stačí ho lehounce tím olejem potřít žádné máčení ale u plechového těsnění pod hlavu je to kravina
Těsnění neplechové moderní doby "nabobtná" už ze své konstrukce, to není obyčejný "klingerit", který byl kdysi..Proto se také většinou nemusí hlava po ohřátí dotahovat a zachovává si těsnění tuhle vlastnost i poté..Olejem se těsnění mazala na Piccolách a předválečných vozech , kdy si kolikrát těsnění vyklepal majitel sám, byla nízká komprese, často i litinové hlavy, takže to stačilo...Ale v dnešní době je nutné, aby se těsnění "přilepilo" , proto jej namazat olejem je nesmysl..
Kocourek- máš způsob utahování napsané u těsnění ..
nepropadat panice...
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 06 úno 2016, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od TANN3R »

Pánové, můžete mi tady někdo hodit hodnoty přesahu pístů pro volbu tloušťky těsnění? Nějak se mi to nedaří dohledat. Jde o Oct I, 81Kw, AHF. Případně rovnou i pro ASV, ale to bude počítám stejné. Díky,
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20441
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Kód motoru
ALH AHF ASV AGR

tloušťka/síla( v mm) 1,55 mm
Počet zubů/děr 1
Přesah pístu od [mm] 0,91 mm
Přesah pístu do [mm] 1 mm

tloušťka/síla( v mm) 1,63 mm
Počet zubů/děr 2
Přesah pístu od [mm] 1,01 mm
Přesah pístu do [mm] 1,10 mm

tloušťka/síla( v mm) 1,71 mm
Počet zubů/děr 3
Přesah pístu od [mm] 1,11 mm
Přesah pístu do [mm] 1,20 mm
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 06 úno 2016, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od TANN3R »

Děkuji. Můžu se zeptat, kde si našel? Já hledal v Else, ale asi jsem slepej..
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20441
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Mám to z APM kde to normálně píšou v informacích k těsnění
Někdy když nevím jaký tam bylo původní těsnění tak to pomůže
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4300
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

kelly to taky mají v popisu u těsění (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33960
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pak je ještě jeden fígl když nebudeš mít ty dna vyčistěné jak prdýlky tak ty přesahy jsou někdy k ničemu, člověk se stím musí vyhrát ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20441
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak to je asi základ ne oskrabnout ten karbon (noteeth)
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 06 úno 2016, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od TANN3R »

Přidám dotaz sem, jelikož se týká konkrétního motoru AHF. Máte někdo zkušenost s různými lepidly na hlavové těsnění? Nikdy jsem ho nepoužíval, ale přemýšlím zda něco nevyzkoušet. Jde o "vyplnění" těch lehce vyrezlých míst kolem vodních kanálků. U některých už si nejsem úplně jistý, zda to samotné těsnění pobere, případně na jak dlouho.. Díky


Obrázek
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33960
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nedávám, někdo to používá pokaždé, kdysi jsem se ptal u výrobce těsnění, odpověd nemusíte ale někteří mechanici to používají,

si tam zavolej doba de kupředu co se používá 577 006 830
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

[quote="TANN3R"]Přidám dotaz sem, jelikož se týká konkrétního motoru AHF. Máte někdo zkušenost s různými lepidly na hlavové těsnění? Nikdy jsem ho nepoužíval, ale přemýšlím zda něco nevyzkoušet. Jde o "vyplnění" těch lehce vyrezlých míst kolem vodních kanálků. U některých už si nejsem úplně jistý, zda to samotné těsnění pobere, případně na jak dlouho.. Díky


Já když se mi tohle stalo, tak jsem vzal tekutý kov a dírku zalepil a zabrousil ..Dokonce jsem takhle zalepil zásek v hlavě, kdy kámoš při nandavání zbroušené hlavy klepnul o hranu bloku..Vše bylo poté o.k.
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

[quote="TANN3R"]Přidám dotaz sem, jelikož se týká konkrétního motoru AHF. Máte někdo zkušenost s různými lepidly na hlavové těsnění? Nikdy jsem ho nepoužíval, ale přemýšlím zda něco nevyzkoušet. Jde o "vyplnění" těch lehce vyrezlých míst kolem vodních kanálků. U některých už si nejsem úplně jistý, zda to samotné těsnění pobere, případně na jak dlouho.. Díky


Já když se mi tohle stalo, tak jsem vzal tekutý kov a dírku zalepil a zabrousil ..Dokonce jsem takhle zalepil zásek v hlavě, kdy kámoš při nandavání zbroušené hlavy klepnul o hranu bloku..Vše bylo poté o.k.
nepropadat panice...
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 06 úno 2016, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od TANN3R »

Tenhle postup bych bral, pokud se jedná o jedno místo s defektem. Tady je ale defekt skoro kolem každého chladícího kanálku. Navíc to je spíš taková pórovitost do hloubky max setin mm (nehtem v podstatě nejde najít). Něco tak jemného těžko "vytmelím" tekutým kovem..
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33960
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="TANN3R"]T Něco tak jemného

se na to vyprdni řešit takovou blbost :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“