Tlaky motora bls ,pd

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Koleo
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 dub 2018, 20:19
Odpovědi: 0

Tlaky motora bls ,pd

Příspěvek od Koleo »

Zdravim mam otazku moze podfukovat niektory vstrekovac na motore 1,9tdi pd kod bls ked tlaky motora su v poriadku merane za studena 29,30,29,30, problem je ze auto teraz za studena dlhsie startuje a po starte pocukava a z vyfuku citit stiplavy dym zohriate chyta na drc no smrad citit stale
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10335
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já bych se podíval na žhaviče, to zaprvé.

Podle mě tomu vše nasvědčuje. Jestliže zastudena motor dlouho startuje a jde jak pumpa na sračky, po chvíli se chod srovná, není co řešit. Štiplavý zápach je rovněž jasný ukazatel vadných žhavičů.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

korekce vstřikovaču popřípadě přegumičkovat.
Koleo
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 dub 2018, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koleo »

A neunikal by tlak cez vstrekovace ale tlaky su dobre tak podlozky musia byt ok keby to podfukovalo tak by tlak nebol dobry nie?uz to vidim na samotny vstrekovac ci nedava viac nafty do prepadu da sa to nejak zmerat na pdčku
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10335
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To žhavení jsi kontroloval?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Koleo
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 dub 2018, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koleo »

Zdavice skontrolovane zhavy ani diagnostika nic nehlasi
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Na kompresmetru podfukující vstřik nepoznáš to by tam ten kroužek už asi musel zmizet.
Koleo
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 dub 2018, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koleo »

geo píše:Na kompresmetru podfukující vstřik nepoznáš to by tam ten kroužek už asi musel zmizet.
To by pribudala aj nafta v oleji nie ?
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

Pravdepodobne asi ano ked v sachte je v nafte a tesni gumickou
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5019
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Žhavky skutečně žhaví? Lišta jim pouští proud? Tohle je opravdu o žhavení. Připoj voltmetr na baterku ráno,nažhav a nastartuj. Při žhavení musíš vidět úbytek.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

Otec ma tourana 1,9tdi 74 kw diagnostika vykazuje ze su 3 zhavice zle a auto bolo aj minus 10 chyta na otocenie klucika a ziadny stiplavy dym len klasicky kyslasty zapach takze to v tom urcite nebude mať tím
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Přegumickovat, strhnout hranky, a máš pokoj.
Já tedy ještě vždy beru frézkou dosedaci plochu pro podložku na vstřik ale jen jemně, spíš jen očistit a vždy je po problému a také kup pevnostní šrouby na vstřiky, originál se hrozně vytahávají!
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

Car diag píše:Přegumickovat, strhnout hranky, a máš pokoj.
Já tedy ještě vždy beru frézkou dosedaci plochu pro podložku na vstřik ale jen jemně, spíš jen očistit a vždy je po problému a také kup pevnostní šrouby na vstřiky, originál se hrozně vytahávají!
To by mu pribudala nafta v oleji nie keby nejaký vstrekovac podfukoval nie?
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Né vždy je to pravidlo,,že přibývá nafta v oleji,toto dělají gumičky a nebo tandem ale já bych začal gumickama......
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

tohle jsem měl taky, jak zůstal tlak ve válci tak se přes horší gumičku natlačil do nafty a po dlouhým stání to dlouho startovalo, po přegumičkování tohle zmizelo (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“