Zdravím ve spolek mám takový zapeklitý problém s autem. Občas při dojíždění na křižovatku a pozvolném zastavování mi auto začne vibrovat způsobem že to cuká s celým vozem. Nesouvisí to s brzdama na těch to závislé není. Byl vyměněn setrvák ale problém se za nedlouho opět objevil.
Podařilo se mi to zachytit a natočit na vagu na kanálech 13 a 11 a je vidět že při tom škubavém zastavování kolísají otáčky a hodnoty délky vstřiku lítají jak blázen a následné rozjetí a zastavení o pár vteřin déle již vše v pořádku.
Má někdo z vás nějaký nápad? Vstřiky vypadají ok dle rozdílů na válci a úbytek výkonu nebo nějaké koktání pod plynem také nepozoruji.
Tunningkiller píše:Tam je jakýsi nízký tlak paliva ne?
taky to tak vidím tlak třeba 216 na volnoběh dyt to přeci musíš mít mít v pměti závad že tlak paliva ji jiný než požadovaný, nebo regulátor tlaku KO, bublifuk do čerpadla, čidlo tlaku lže
No za normalniho volnobehu je tam kolem 250-270 a pod otackama (kolem 3000) to splha k 1500 bar
Jinak pamet zavad je cista na nic si nestezuje akorat cidlo teploty oleje to asi 3x zahlasilo dle frekvence zavad
Naposledy upravil(a) Exxxon dne 02 led 2019, 19:40, celkem upraveno 1 x.
jinak zde je to ješte graficky ty dva případy celé csvčko můžu kdyžtak nahrát. Je tam vidět že v obou případech je ten tlak plus mínus stejnej. A za jízdu se to 3x zachová normálně a jednou zablbne myšleno při zastavování. Kolik by mělo teda mít 2.0 CRko na volnoběh ?
zaujimave,robi mi to iste ako cez kopirak agregat BKD co je 2,0 tdi 16v ale pumpa dyza,bez dpf,egr zaslepeny, gumicky na vstrekoch menene,nove pripevnovacie skrutky vstrekov,novy palivovy filter a robi to pri dojazde na krizovatke a hlavne dokopca . ked pustim brzdu najcastejsie sa chod motora zrovna.
zaujimave,robi mi to iste ako cez kopirak agregat BKD co je 2,0 tdi 16v ale pumpa dyza,bez dpf,egr zaslepeny, gumicky na vstrekoch menene,nove pripevnovacie skrutky vstrekov,novy palivovy filter a robi to pri dojazde na krizovatke a hlavne dokopca . ked pustim brzdu najcastejsie sa chod motora zrovna.
Dnes sem provedl další měření za jízdy a potvrdilo se že se to projevuje až po ohřátí motoru. Sledoval jsem skupiny 3, 10, 32 Kde je EGR, Váha vzduchu a lambda (mimo jiné) A ukázalo se že EGR bude ok rozdíl požadované vs. aktuální hodnoty je minimální a stejný za klidného volnoběhu tak při zmíněném problému. Ukázalo se že kolísají hodnoty %recirkulace funkcni cyklus řádově o jednotky % a % hodnoty lambda sondy o 15% do mínusu oproti běžnému chodu motoru. Přikládám log
Fakt už nikdo nic ? Dnes sem ještě vypozoroval že pokud se dojíždí ke křižovatce tak drží auto zvýšené otáčky na cca 900 kde se vyskytuje můj problém jakmile auto zastaví otáčky spadnou na 800 a i motor se uklidní. Nebo stačí klepnout do plynu třeba jen o 100 otáček hned pustit a je klid. Sešlápnutí / vyšlápnutí spojky, brždění nebrždění nemá vliv.
Jirka. píše:Odpověd tu máš, dokonce od tří lidí, ale očividně to opravit nepotřebuješ a chceš popovídat, tak špekuluješ dál.
Opravit to potřebuju ale promiň výkřik do tmy tlak paliva a railová lišta je sice nějaká možnost ale nějaké odúvodnění ? Jaký má být tlak asi nikdo neví ale rozhodně je nízký a k railové liště dobře jak to ověřit diagnostikovat ? To že někdo na fóru zakřičí lišta tak určitě druhý den neběžím s desítkou na prdeli pro lištu abych to zkusil jestli to tím je jestli mi rozumíš ) není to myšlené ve zlém a ano prvně bych to raději prodiskutoval než vyhazoval prachy do kanálu myslel jsem že od toho fóra a konkrétně toto jsou