Golf IV - 1,9TDI 81kw AHF - počet děr u těsnění pod hlavou?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
Golf IV - 1,9TDI 81kw AHF - počet děr u těsnění pod hlavou?
Zdravím,
po 3letech (jen 20 t.km) mám zase tvrdý hadice jak blázen a plive to fridex z expanzky přepadem a vaří...takže asi zase hlavu dolů. Byl jsem u svého mechanika a ten tvrdí, že byl na školení a nově se má dávat těsnění s jednou dírou, že když se lízne hlava a zabrousí se i ventily, tak není důvod dávat s dvouma dírama! Co vy na to? Před 3lety jsem tam měl 1díru, dali jsme tedy 2díry...a co teď mám koupit? dík.
po 3letech (jen 20 t.km) mám zase tvrdý hadice jak blázen a plive to fridex z expanzky přepadem a vaří...takže asi zase hlavu dolů. Byl jsem u svého mechanika a ten tvrdí, že byl na školení a nově se má dávat těsnění s jednou dírou, že když se lízne hlava a zabrousí se i ventily, tak není důvod dávat s dvouma dírama! Co vy na to? Před 3lety jsem tam měl 1díru, dali jsme tedy 2díry...a co teď mám koupit? dík.
O kolik se lízne hlava tak bys měl zapustit ventily
Pokud byla jednodíra, dal bych je znovu - ale nejlepší je změřit přeběhy jak psáno výše a pozor na výrobce těsnění, jiná jak Götze,Elring nebo VR nedávat, možná ještě Ajusa, dvakrát jsem dal Corteco a obě auta se vrátily
Pokud je hlava OK a zase to fouklo navíc to vaří, je třeba srovnat blok kapiš ?
Pokud byla jednodíra, dal bych je znovu - ale nejlepší je změřit přeběhy jak psáno výše a pozor na výrobce těsnění, jiná jak Götze,Elring nebo VR nedávat, možná ještě Ajusa, dvakrát jsem dal Corteco a obě auta se vrátily
Pokud je hlava OK a zase to fouklo navíc to vaří, je třeba srovnat blok kapiš ?
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
Romane já kdysi dělal hlavu na axr a tam byl zápal hluboký že jsi si o něj málem nehet zlomil. Šábrista tehdá plul jak dlaždič. Ale škrábal a škrábal. Vím že z původního dvoudírového těsnění se dávalo se třema Je možné že slabší bylo na horní hraně a silnější na dolni,to bych už teď kecal,ale bylo to tak. Od té doby přesahy měřím. Hodinky se stojánkem nestojí zas takovou raketu
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Přesně.Tady se vyšší těsnění dávat nemusí, není proč, samozřejmě přímý vstřik není tak háklivý na kompresi, takže když se dá vyšší, nic se nepozná, ale je to škoda. Tohle není PD, tady se nemusí zapouštět ventily, ten prostor mezi nimi a rovinou hlavy to pobere..Carlos TDI píše:No přesahy jsou pořád stejný ne? Lízne se jen hlava, ale taky se zabrousí ventily takže by mělo být těsnění pořád stejný ne?
nepropadat panice...
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
Já mám brousek , kterým to srovnám a nemusím čekat.Někdy mi připadá, že dnes mecháni stojí jen ve frontě..Kdy přijede vyndat vstřiky, kdy někdo zbrousí hlavu a hlavu sesadí, kdy přivezou vhodné těsnění až do dílny, kdy přijede zaškrabávač, atd. atd. Jen si říkám, kdo tam tu hlavu dává, což je často nejobtížnější operace, ..pak už jen nastoupí vzduchová pistole a utažení hlavy a zapojování okolních vstupů a výstupů pak snímačů apod. a nastoupí vývěva, která nasaje vodu, aby se dostala všude, kam má..A přijde to hlavní, což je zkouška a platba, která dnes má jedno velké úskalí, veškerá zodpovědnost všech těch pomocníků a firem má jedno společné, odsere to mechán../ nebo šéf, což je lepší/..Upřímnou soustrast a obdiv těm, kteří to mají jako hlavní zaměstnání na triku.. 

nepropadat panice...