Možná snad jen nakoupit nějaký vačky a šály do zásoby, jen pro jistotu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tam jde hlavne o to dobre pokrizit meterialy vacky/vahadla. A drzzi to furt.favo píše:Když to tak všechno čtu kolem těch "nových" motorů, tak se smiřuji s faktem, že měnit jednou za 4-5 let vačku na mém PD není zase taková hrůza. Ani finančně ani náročností opravy a vím že zase bude chvíli klid.
Možná snad jen nakoupit nějaký vačky a šály do zásoby, jen pro jistotu.
Stejně by mne zajímalo, kdyby profesionální odborník napsal posouzení na téma - SPOTŘEBA VAČEK NA MOTORU KONSTRUKCE PD..Co by bylo hlavním viníkem. Materiál versus konstrukce nebo olejové hospodářství? Protože dnes už člověk nemá posouzení, ale je to tak 2-3 roky co jsem dělal Octavia tour s tímto motorem , které na triku mělo od nova asi 50000km a ten motor šel neskutečně klidně, tiše a kultivovaně, no pohádka. Nebyly tam ty hrozné mechanické zvuky...slité do "rachotu"favo píše:Když to tak všechno čtu kolem těch "nových" motorů, tak se smiřuji s faktem, že měnit jednou za 4-5 let vačku na mém PD není zase taková hrůza. Ani finančně ani náročností opravy a vím že zase bude chvíli klid.
Možná snad jen nakoupit nějaký vačky a šály do zásoby, jen pro jistotu.