VW pasat B6-2006, 1.9íTDI 77kw BLS DPF , problem turba.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To to má prodat v tomto stavu? Mě by to svědomí nedovolilo, ovšem v "nevědomosti" se toho udělá, viz ten specialista, kterej dostal tu hlavu do rukou a odevzdal to, co tu nyní vidíme ...
@Huml: v tom souhlasím, jak psal servis-sk, na dlouhých to tím lítáním a jistě točením "nějak" fungovalo, holt na pošustech už ne.
@Huml: v tom souhlasím, jak psal servis-sk, na dlouhých to tím lítáním a jistě točením "nějak" fungovalo, holt na pošustech už ne.
Dle toho, co jsem zažil se svým poškozeným DPF filtrem (jiná značka auta, vše v jednom hrnci, zánovní auto, poškozeno neodborným zásahem), tak mohu uvést, že pokud při regeneraci auto dýmí, tak tam jde přívstřik nafty, ale je problém s teplotou, tedy, že se palivo pořádně nezapálí a není potřebná teplota k řádnému vypálení částicového filtru (nafta se tam jen odpařuje-dýmení). Jezdil jsem takto rok a půl, ale zregenerovalo to pouze při zatížení, tedy jízda např. mírně do kopce nebo na nižší rychlost při vyšších otáčkách. Při jízdě z kopce, nebo po městě při zastávkách na semaforech, regenerace neprobíhala řádně, pouze částečně - časté regenerace. U mne byl poškozen oxidační katalyzátor, část ho úplně, po nějakém neodborném čištění, chyběla. Po výměně DPF proběhne regenerace prakticky i na volnoběh (ani náznak nějakého dýmení). Jak jsem ale uvedl, jedná se o DPF, který má v jenom hrnci jak oxidační kat, tak i částicový filtr.
@Bravomv: Jak bylo řešeno vstřikování na tomhle autí? Jinak to odpovídám všemu, co tu bylo popsáno.
U servis-sk nemaj vstřiky pro fázi dovstřiku potřebný tlak a tedy ani množství paliva, proto to nemohlo nikdy od servisu hlavy fungovat správně ...
Jeho DPF je kombinace v jedné hmotě, vložka filtru má zároveň katalytickou vrstvu. Novější verze jsou složený ze dvou částí do jednoho obalu, samotný kat a z ním filtr, kterej už nemusí mít katalytickou vrstvu, případně jen v "chudším" provedení.
U servis-sk nemaj vstřiky pro fázi dovstřiku potřebný tlak a tedy ani množství paliva, proto to nemohlo nikdy od servisu hlavy fungovat správně ...
Jeho DPF je kombinace v jedné hmotě, vložka filtru má zároveň katalytickou vrstvu. Novější verze jsou složený ze dvou částí do jednoho obalu, samotný kat a z ním filtr, kterej už nemusí mít katalytickou vrstvu, případně jen v "chudším" provedení.
Kolik bys za ní chtěl pustit? Já myslím, že 158€ za novou ocelovou 50 006 342 od KolbenSchmidt (EAN 4028977630873) není špatná cena
https://www.comco.sk/vyhladavanie-a7?q=038109101AH
https://www.zoznamtovaru.sk/?p_min=&p_m ... 006342&o=2
jsou na tom jiní i hůře ...
https://www.autokelly.sk/Product/ET-HV0287/12199704
a tohle asi skladem nebude ...
https://autodilos.cz/vackovy-hridel-ina-428015910
https://naburalsom.sk/produkt/diel/10754529
https://www.zoznamtovaru.sk/?p_min=&p_m ... 015910&o=2
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=1233925

https://www.comco.sk/vyhladavanie-a7?q=038109101AH
https://www.zoznamtovaru.sk/?p_min=&p_m ... 006342&o=2
jsou na tom jiní i hůře ...

https://www.autokelly.sk/Product/ET-HV0287/12199704
a tohle asi skladem nebude ...
https://autodilos.cz/vackovy-hridel-ina-428015910
https://naburalsom.sk/produkt/diel/10754529
https://www.zoznamtovaru.sk/?p_min=&p_m ... 015910&o=2
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=1233925
Tak vacku som zohnal pouzivanu OK dobru pre DPF s konc. cislom 01AH
vymenena, vstreky nastavene na 180st.
Startlo to, prevezol som sa premeral teplotu, teraz je to celkom ine, teplota na turbe, pri tych 2000-3000 otaciek do dpf bezproblemov vystupy na tych 600-700 stupnov potrebnych na palenie.
Vacku co som vybral von mala spredu cislo 01R
Zajtra to skusim prevetrat.
Zatim Vdaka za pomoc, uvidim co ma este caka....
vymenena, vstreky nastavene na 180st.
Startlo to, prevezol som sa premeral teplotu, teraz je to celkom ine, teplota na turbe, pri tych 2000-3000 otaciek do dpf bezproblemov vystupy na tych 600-700 stupnov potrebnych na palenie.
Vacku co som vybral von mala spredu cislo 01R
Zajtra to skusim prevetrat.
Zatim Vdaka za pomoc, uvidim co ma este caka....
Vidíš to, zase je to vše jen o informacích, kdybys tehdá prověřil, co ti mistři nadělili při vrácení "opravené" hlavy za dárek, mohl jsi jim to vrátit a ušetřit si starosti následujících let.
Pak ať někdo nadává, že PD s DPF je vergl, tady to najede 20 000km s jednou servisní (a my víme že nepovedenou) regenerací a to to jistě i procházelo SME / EK ...
Pak ať někdo nadává, že PD s DPF je vergl, tady to najede 20 000km s jednou servisní (a my víme že nepovedenou) regenerací a to to jistě i procházelo SME / EK ...

Ale co všechno musí obyčejný občan znát, vyžadovat a kontrolovat aby přežil?Rayx píše:Vidíš to, zase je to vše jen o informacích, kdybys tehdá prověřil, co ti mistři nadělili při vrácení "opravené" hlavy za dárek, mohl jsi jim to vrátit a ušetřit si starosti následujících let.
Pak ať někdo nadává, že PD s DPF je vergl, tady to najede 20 000km s jednou servisní (a my víme že nepovedenou) regenerací a to to jistě i procházelo SME / EK ...
Být vyučený automechanik, právník, lékař? Co pokrývač nebo instalatér?
Jasně, teoreticky to mohl prověřit, ale ....
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Tak ciastocne sa tomu rozumiem, robim povecsine elektriku.
Na to aby som vedel zgeneralkovat hlavu nemam prostriedky, vybavenie....,poskladat uz viem...
Ale nakoniec....aby sa to clovek naucil sam , ci uz pri oprave auta,, ked prides do lekara aby si vedel ci ta spravne osetril, ked prides na urad, ci ta spravne vybavili, v obchode ci ti predali spravnu vec.....aby to vsetko clovek v dnesnej dobe iba kontroloval...
Na to aby som vedel zgeneralkovat hlavu nemam prostriedky, vybavenie....,poskladat uz viem...
Ale nakoniec....aby sa to clovek naucil sam , ci uz pri oprave auta,, ked prides do lekara aby si vedel ci ta spravne osetril, ked prides na urad, ci ta spravne vybavili, v obchode ci ti predali spravnu vec.....aby to vsetko clovek v dnesnej dobe iba kontroloval...
Jo, jak píšeš.
Buď jsem magor a začíná se u mě rozvíjet nějaká psychická porucha, nebo je ta doba nějaká divná.
Vy máte fajnovú prezidentku, my tam máme divného člověka.
Lidé protestují proti Babišovi, který vyhrál volby (já volil ODS), ale nikdo neprotestuje proti KSČ a ČSSD, které ho drží u moci.
Jak už jsem psal, buď jsem magor nebo je to divný.
Buď jsem magor a začíná se u mě rozvíjet nějaká psychická porucha, nebo je ta doba nějaká divná.
Vy máte fajnovú prezidentku, my tam máme divného člověka.
Lidé protestují proti Babišovi, který vyhrál volby (já volil ODS), ale nikdo neprotestuje proti KSČ a ČSSD, které ho drží u moci.
Jak už jsem psal, buď jsem magor nebo je to divný.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.