Nefunguje klima a ventilatory

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Čápa
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 17 zář 2010, 18:38
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Čápa »

Mám podobný problém na tom samém autě... ale na konektoru ke spojce mám stále 9V. Otázka.... Má se tam spínat opravdu 12V? Není to ovládané nějakou proudovou střídou, která by byla vidět až na osciloskopu?
ŠO1, 1,9TDi, 85kW/265Nm, ALH, EGR OFF, chiptuned by myself with chip from MTAPlus
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

Problem stale pretrvava!

moze byt pricinou vadne dvojite cidlo teploty (059 919 501 A)?

kontroloval som teplotu cez vag hned rano pred nastartovanim a v adrese 01-motor bolo 4,5°C a v 17-pristrojovka bolo 28°C
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Odpovědi: 0
Registrován: 30 dub 2007, 21:39

Příspěvek od toyota.kzj »

koukam mam skoro ten samy problem na octavii 1.6 AVU nejde mi druha rychlost na ventilatorech. pri akcnich clenech se pusti jen prvni a druha nic rj.motoru hlasi chybu rychlosti 2 ventilatoru,dneska jsem se vtom hrabal cely den bez uspechu.vse promereno a vse ok a sahary stale nejdou na 2vojku kdyz zmacknu relatko v jednotce dochlazovani tak makaji ale nejdou pustit diagnostikou a hze jednotka chybu poradte kde hledat? jinak jednotku dochlazovani mam jinou novou a beze zmeny.
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

Ake mas tlakove cidlo na trubke klimy? 3 pinove alebo 4 pinove?
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Odpovědi: 0
Registrován: 30 dub 2007, 21:39

Příspěvek od toyota.kzj »

Mam 3 pin kdyz odpojim tak jednotka vydi chybu tlaku.a merenych hodnotach je zapla klima ale ve skutecnosti neni ,myslim si ze ji nepusti motorova jednotka kvuli chybe ovladani ventilatoru druhe ryhlosti.
MarkAurel
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 07 říj 2015, 07:38

Příspěvek od MarkAurel »

Ahojte nejdu mi vobec ventilatori na octe 1.6 75kw, oba su funkcne odskusal som ich na priamo, aj riadiacu jednotku ventilatorov som mal od suseda na odskusanie no nepomohlo ani to, v kolone mi vrela voda rychlo som pustil kurenie o zysiel z dialnice, na fotkach su tri cidla na ktorom z nich mam premostit kable aby som pripadne spustil ventilator? A ktory z troch snimacov na co sluzi? Ten na chladici som skusal premostit kable no nic na neudialo, VAG hlasy chybu ventilator cislo 2 skrat na kostru a ani test akcnych clenov ich nerozbehol, poistky na beterke ok aj ukostrenia pod bateriou su prekontrolovane.Obrázek
Obrázek
VW Golf 1.6 74kw
Pawell
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2007, 10:14
Bydliště: Pha

Příspěvek od Pawell »

No a.... jak to u vás dopadlo? Přišli jste na důvod závady? I mně by to dost pomohlo.
VW G4 (2001) 1.9 TDI (PD) ARL 4motion 110kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“