OII 1.6 CR CAY CHcípla a nechytne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OII 1.6 CR CAY CHcípla a nechytne
Ahoj. OII chcípla, po dlouhem stání chytne tak na 15 sekund a chcípne. Pak už natočit nejde, až druhý den třeba. Diagnostika nízký tlak na rampě. V palivovém filtru celkem dost pilinek. Umřelo čerpadlo? jak to zjistit? Jen na stolici?
Pokud jsou kovové částice tak čerpadlo lištu a vstriky čištění nepomáhá a dokáže se to zanášet opakovaně proto že ten bordel putuje v palivové soustavě kdyžtak listu mám vstriky nové a čerpadlo bych potřeboval číslo trubky co nejvíc proprat a nádrž pokud možno vyměnit
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
jj, jestli jsou piliny z čerpadla, tak to chce vyměnit komplet vše, jinak riskuješ, že to nový vstřiky a čerpadlo sundá znova...
Popřemýšlel bych, jestli se vůbec vyplatí oprava, protože pokud to není nějaká voňafka, tak je lepší to prodat někomu levně na díly
Osobně bych vyndal čerpadlo ven a kouknul do něj, jestli není přidřený.
Popřemýšlel bych, jestli se vůbec vyplatí oprava, protože pokud to není nějaká voňafka, tak je lepší to prodat někomu levně na díly

Osobně bych vyndal čerpadlo ven a kouknul do něj, jestli není přidřený.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33571
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
dělám to tak že když vyhazuju čerpadlo z nádrže vyřežu ty magnety, dávám je pak na lištu kde je vstup z čerpadla, zda to nějak pomáhá nevím, jednou byl na dukatu vstřik KO majitel že všechny repas a do roka jeden odešel, mechanické poškození reklamace se neuznává, tehdy jsme tam ten magnet nedali,Čert píše:"Magnetický lapač kovových částic" výrobek z Plzně, zkoušel to někdo??
Funguje to?
Já nevím no, ty magnety na kovové řástečky ano, ale ty piliny jsou bronz nebo něco takového z podávačky a tam ti to nepomůže
Pravda je že čištění není nikdy na 100% ani ultrazvuk
Jednou to řešili borcovi od nás v Renocaru na F10 3.0D, od nádrže až po vstřiky vše nové, materiál přes 190tis. ale jinak prý nemohou dát záruku
Pravda je že čištění není nikdy na 100% ani ultrazvuk
Jednou to řešili borcovi od nás v Renocaru na F10 3.0D, od nádrže až po vstřiky vše nové, materiál přes 190tis. ale jinak prý nemohou dát záruku

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33571
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Piliny jsou z railu a jsou normálně magnetický. Ale takovejhle vyfikund stejně nemá smysl protože by to zachytávalo piliny z nádrže, ale rail to roznese všude. Navíc pak teda stačí přilepit malý magnet za 3Kč do filtru.roman1648 píše:Já nevím no, ty magnety na kovové řástečky ano, ale ty piliny jsou bronz nebo něco takového z podávačky a tam ti to nepomůže
Pravda je že čištění není nikdy na 100% ani ultrazvuk
Jednou to řešili borcovi od nás v Renocaru na F10 3.0D, od nádrže až po vstřiky vše nové, materiál přes 190tis. ale jinak prý nemohou dát záruku
Jak myslíš z railu?? Někde se musí brát ne, tak buď vysokotlaka, vstriky, podavacka?Jirka. píše:Piliny jsou z railu a jsou normálně magnetický. Ale takovejhle vyfikund stejně nemá smysl protože by to zachytávalo piliny z nádrže, ale rail to roznese všude. Navíc pak teda stačí přilepit malý magnet za 3Kč do filtru.
