Destrukce vodní pumpy po 26000 km

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

A Škoda Auto to vozí přímo z Indie a z Číny, protože tam maj filiálky.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4300
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

čína, malajsie, malta... výroba je po celém světě (LOL) jediný na co můžeme spoléhat je že si škoda auto pohlídá kvalitu
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Romek tady přispívá dlouho a nevěřím, ze by blafal jak píšeš. Mohl to bějt taky nějakej zmetek, kdo ví
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9240
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ono Čína na aliexpresu prodává už ledacos “ originál” Škoda,Wv,audi,seat včetně origo balení za desetinu ceny takže otázka kolik dodavatelů autodílů v tom jede nebo který velkosklad si občas trochu přilepší.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4300
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

zase jsou věci co z číny fungujou, třeba abs čidla bývali dobrý (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

V Číně uměj vyrobit i kvalitní díly. Záleží na tom co si zákazník objedná. Pochopitelně objedná levný šunt, aby z toho měl zisk jako kráva.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, bohužel ten důvod proč západ přenesl výrobu na východ je právě cena, ale nepochopili jakou Čínané mají schopnost plynule pajcovat, učit se a vylepšovat už jednou vymyšlené. Čína chytře využila vstřícnosi západu v přijetí jejich studentů na univerzity nejvyšší úrovně a díky lenosti obyvatelstva západu a jejich vysokých požadavků včetně dělníků apod. na výši platů jsme si podřezali větev pod sebou..Oni nechápali, že rudí asiaté kašlou na nějaká autorská práva, obchodní morálku apod. a teď neví co s tím. Dokonce i světoznámé firmy dávaly svá loga na čínské sračky a to je ten největší průser.Ztratit pověst značky je ta největší škoda, která nastala a člověk nemůže věřit ničemu, což znamená, že se západ postupně rozkládá a ustupuje...Ale svítá naděje, že jak díky západu šikmoocí bohatnou, tak že požadují vyšší platy a až rudým praskne uzda, tak se to možná srovná...Bohužel jak je známe z Evropy, rudí veelmi kopou okolo sebe.. :(
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, bohužel ten důvod proč západ přenesl výrobu na východ je právě cena, ale nepochopili jakou Čínané mají schopnost plynule pajcovat, učit se a vylepšovat už jednou vymyšlené. Čína chytře využila vstřícnosti západu v přijetí jejich studentů na univerzity nejvyšší úrovně a díky lenosti obyvatelstva západu a jejich vysokých požadavků včetně dělníků apod. na výši platů jsme si podřezali větev pod sebou..Oni nechápali, že rudí asiaté kašlou na nějaká autorská práva, obchodní morálku apod. a teď neví co s tím. Dokonce i světoznámé firmy dávaly svá loga na čínské sračky a to je ten největší průser.Ztratit pověst značky je ta největší škoda, která nastala a člověk nemůže věřit ničemu, což znamená, že se západ postupně rozkládá a ustupuje...Ale svítá naděje, že jak díky západu šikmoocí bohatnou, tak že požadují vyšší platy a až rudým praskne uzda, tak se to možná srovná...Bohužel jak je známe z Evropy, rudí veelmi kopou okolo sebe.. :(
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Zase kydy, vím jak lidi pořád řešej cenu, udělali si to samy, až se pár vykuků chytlo lidský blbosti a zjistili, že v PRC to vyroběji levně a tak to sem dodávali, kokoti lidi byli spokojený, ale teď když je trh zaplavenej levnejma sračkama tak zase kvičeji že chtěji kvalitu, ale zaplatit by jí stejně nechtěli. Je to pořád dokola, PRACHY a zisk je zákon. PRC jen využila situace, jako každej jinej, tak pořád nemel ty hovna. (wallbash)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ty jako skrytý rudoch musiš takto reagovat, protože když namontuješ v práci vadný díl,a je průser , tak to zaplatí šéf..Možná bys to mohl zkusit soukromně a vysvětlit lidem, že ten levný díl na internetu , který si přinesli nebo chtějí namontovat není to pravé ořechové. Takových fekálků jsou u nás miliony.. :o
nepropadat panice...
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Auto už nějaký ten den jezdí a zdá se, že to žádné škody nenadělalo.
O víkendu jsem vyhodil ven vstřiky a vyzkoušel svoji novou ultrazvukovou čističku a chemii co jsem koupil s nadějí, že se zbavím kouře při prudké axceleraci z nízkých otáček.
Vstřiky to vyčistilo pěkně, ale kromě lepších hodnot v kanále 13 se zdá, že to na nic jiného vliv nemělo.
Mám tu nějaký hodnoty z VAGu před čištěním a po číštění a po vyčištění a nastavení rozvodu dle VAGu k nule, protože na přípravky jsem měl sinchronizaci vačky -1.1
Plus přidávám nějaký fotky špiček vstřiků, kdy jeden mě celkem znepokojuje jak je rozežraný. Netuším zda to dělá nafta, že by byla až tak agresivní a nebo je to jen stářím toho vstřiku, tak jako tak to vidím na brzkou výměnu špiček.
Jinak auto jede pěkně a nad 2000 ot/min. takřka nekouří.
Jo a dal jsem si tu práci a změřil vstřikovače na ovalitu v omačkaném místě a ta ovalita je neměřitelná, tedy žádná tam není a na jednom vstřikovači jsem naměřil 0,01 mm což může být i odchylka měření.

Před vyčištěním a rozvody na přípravky:
Obrázek
Po vyčištění:
Obrázek
Po vyčištění a seřízení rozvodů:
Obrázek

A tady nějaký foto špiček:
Před čištěním:
Obrázek
Obrázek
Po čištění:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Ty podložky jsem nijak nečistil:
Obrázek
Obrázek
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

v roce 2013 jsem vzal tátovi z CC dílů rozvody conti a origo pumpu na OII BXE. Říkám hele je to pro tebe, dáme origo ať je jistota. Co následovalo po montáži se nedalo poslouchat. Nakonec jsem to vyndal ven, rukou vrzání při otáčení pumpou, za běhu motoru jekot jak když startuje MIG. Všechno ven, origo rozvody tehdy od Seba, pumpa Graf a klid.
Ač na pumpě byly všechny znaky jako na origo, tak při porovnání jiné starší origo ty znaky a čísla jasně nebyly tak přesně čitelný, čistý a jakoby ten odlitek byl dělaný ve formě podle původního dílu a na vrtulce o pár let jiný rok výroby než na pumpě. Prostě nějaký turecký fake. Ještě jsem stihl do CC dílů napsat a poslat videa co to dělá a obratem napsali že to určitě vezmou zpět. Na to nedošlo protože jsem ješte ten den jsem letěl na měsíc a půl pryč.. Tu pumpu mám doma doteď jako suvenýr za 800 a odstrašující případ, videa a konverzaci s CC dílama také. A když jsem to tehdy říkal při obejdnávání ty Graf pumpy Sebovi který mi jí express poslal na sobotu ráno(docela zážitek, rozebraný auto se kterým se musí jezdit, odpoledne odlet) tak mi vyprávěl, že byla nedávno v ČR kauza face vodní pumpy a že to nabralo od nějakýho dodavatele spousta Eshopů ve velkým, dokonce i on nějaký vzal na sklad a pak je vyhazel do šroutu když začaly problémy. Pak jsem se na CC spálil ještě s ložisky FAG na OI, kdy se mi jich asi 8 vrátilo během dvou měsíců a od tý doby od nich jen karosářský věci. Prostě jim nevěřím.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“