Destrukce vodní pumpy po 26000 km
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ano, bohužel ten důvod proč západ přenesl výrobu na východ je právě cena, ale nepochopili jakou Čínané mají schopnost plynule pajcovat, učit se a vylepšovat už jednou vymyšlené. Čína chytře využila vstřícnosi západu v přijetí jejich studentů na univerzity nejvyšší úrovně a díky lenosti obyvatelstva západu a jejich vysokých požadavků včetně dělníků apod. na výši platů jsme si podřezali větev pod sebou..Oni nechápali, že rudí asiaté kašlou na nějaká autorská práva, obchodní morálku apod. a teď neví co s tím. Dokonce i světoznámé firmy dávaly svá loga na čínské sračky a to je ten největší průser.Ztratit pověst značky je ta největší škoda, která nastala a člověk nemůže věřit ničemu, což znamená, že se západ postupně rozkládá a ustupuje...Ale svítá naděje, že jak díky západu šikmoocí bohatnou, tak že požadují vyšší platy a až rudým praskne uzda, tak se to možná srovná...Bohužel jak je známe z Evropy, rudí veelmi kopou okolo sebe.. 

nepropadat panice...
Ano, bohužel ten důvod proč západ přenesl výrobu na východ je právě cena, ale nepochopili jakou Čínané mají schopnost plynule pajcovat, učit se a vylepšovat už jednou vymyšlené. Čína chytře využila vstřícnosti západu v přijetí jejich studentů na univerzity nejvyšší úrovně a díky lenosti obyvatelstva západu a jejich vysokých požadavků včetně dělníků apod. na výši platů jsme si podřezali větev pod sebou..Oni nechápali, že rudí asiaté kašlou na nějaká autorská práva, obchodní morálku apod. a teď neví co s tím. Dokonce i světoznámé firmy dávaly svá loga na čínské sračky a to je ten největší průser.Ztratit pověst značky je ta největší škoda, která nastala a člověk nemůže věřit ničemu, což znamená, že se západ postupně rozkládá a ustupuje...Ale svítá naděje, že jak díky západu šikmoocí bohatnou, tak že požadují vyšší platy a až rudým praskne uzda, tak se to možná srovná...Bohužel jak je známe z Evropy, rudí veelmi kopou okolo sebe.. 

nepropadat panice...
Zase kydy, vím jak lidi pořád řešej cenu, udělali si to samy, až se pár vykuků chytlo lidský blbosti a zjistili, že v PRC to vyroběji levně a tak to sem dodávali, kokoti lidi byli spokojený, ale teď když je trh zaplavenej levnejma sračkama tak zase kvičeji že chtěji kvalitu, ale zaplatit by jí stejně nechtěli. Je to pořád dokola, PRACHY a zisk je zákon. PRC jen využila situace, jako každej jinej, tak pořád nemel ty hovna. 

Ty jako skrytý rudoch musiš takto reagovat, protože když namontuješ v práci vadný díl,a je průser , tak to zaplatí šéf..Možná bys to mohl zkusit soukromně a vysvětlit lidem, že ten levný díl na internetu , který si přinesli nebo chtějí namontovat není to pravé ořechové. Takových fekálků jsou u nás miliony.. 

nepropadat panice...
Auto už nějaký ten den jezdí a zdá se, že to žádné škody nenadělalo.
O víkendu jsem vyhodil ven vstřiky a vyzkoušel svoji novou ultrazvukovou čističku a chemii co jsem koupil s nadějí, že se zbavím kouře při prudké axceleraci z nízkých otáček.
Vstřiky to vyčistilo pěkně, ale kromě lepších hodnot v kanále 13 se zdá, že to na nic jiného vliv nemělo.
Mám tu nějaký hodnoty z VAGu před čištěním a po číštění a po vyčištění a nastavení rozvodu dle VAGu k nule, protože na přípravky jsem měl sinchronizaci vačky -1.1
Plus přidávám nějaký fotky špiček vstřiků, kdy jeden mě celkem znepokojuje jak je rozežraný. Netuším zda to dělá nafta, že by byla až tak agresivní a nebo je to jen stářím toho vstřiku, tak jako tak to vidím na brzkou výměnu špiček.
Jinak auto jede pěkně a nad 2000 ot/min. takřka nekouří.
Jo a dal jsem si tu práci a změřil vstřikovače na ovalitu v omačkaném místě a ta ovalita je neměřitelná, tedy žádná tam není a na jednom vstřikovači jsem naměřil 0,01 mm což může být i odchylka měření.
Před vyčištěním a rozvody na přípravky:

Po vyčištění:

Po vyčištění a seřízení rozvodů:

A tady nějaký foto špiček:
Před čištěním:


Po čištění:



Ty podložky jsem nijak nečistil:


O víkendu jsem vyhodil ven vstřiky a vyzkoušel svoji novou ultrazvukovou čističku a chemii co jsem koupil s nadějí, že se zbavím kouře při prudké axceleraci z nízkých otáček.
Vstřiky to vyčistilo pěkně, ale kromě lepších hodnot v kanále 13 se zdá, že to na nic jiného vliv nemělo.
Mám tu nějaký hodnoty z VAGu před čištěním a po číštění a po vyčištění a nastavení rozvodu dle VAGu k nule, protože na přípravky jsem měl sinchronizaci vačky -1.1
Plus přidávám nějaký fotky špiček vstřiků, kdy jeden mě celkem znepokojuje jak je rozežraný. Netuším zda to dělá nafta, že by byla až tak agresivní a nebo je to jen stářím toho vstřiku, tak jako tak to vidím na brzkou výměnu špiček.
Jinak auto jede pěkně a nad 2000 ot/min. takřka nekouří.
Jo a dal jsem si tu práci a změřil vstřikovače na ovalitu v omačkaném místě a ta ovalita je neměřitelná, tedy žádná tam není a na jednom vstřikovači jsem naměřil 0,01 mm což může být i odchylka měření.
Před vyčištěním a rozvody na přípravky:

Po vyčištění:

Po vyčištění a seřízení rozvodů:

A tady nějaký foto špiček:
Před čištěním:


Po čištění:



Ty podložky jsem nijak nečistil:


T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
v roce 2013 jsem vzal tátovi z CC dílů rozvody conti a origo pumpu na OII BXE. Říkám hele je to pro tebe, dáme origo ať je jistota. Co následovalo po montáži se nedalo poslouchat. Nakonec jsem to vyndal ven, rukou vrzání při otáčení pumpou, za běhu motoru jekot jak když startuje MIG. Všechno ven, origo rozvody tehdy od Seba, pumpa Graf a klid.
Ač na pumpě byly všechny znaky jako na origo, tak při porovnání jiné starší origo ty znaky a čísla jasně nebyly tak přesně čitelný, čistý a jakoby ten odlitek byl dělaný ve formě podle původního dílu a na vrtulce o pár let jiný rok výroby než na pumpě. Prostě nějaký turecký fake. Ještě jsem stihl do CC dílů napsat a poslat videa co to dělá a obratem napsali že to určitě vezmou zpět. Na to nedošlo protože jsem ješte ten den jsem letěl na měsíc a půl pryč.. Tu pumpu mám doma doteď jako suvenýr za 800 a odstrašující případ, videa a konverzaci s CC dílama také. A když jsem to tehdy říkal při obejdnávání ty Graf pumpy Sebovi který mi jí express poslal na sobotu ráno(docela zážitek, rozebraný auto se kterým se musí jezdit, odpoledne odlet) tak mi vyprávěl, že byla nedávno v ČR kauza face vodní pumpy a že to nabralo od nějakýho dodavatele spousta Eshopů ve velkým, dokonce i on nějaký vzal na sklad a pak je vyhazel do šroutu když začaly problémy. Pak jsem se na CC spálil ještě s ložisky FAG na OI, kdy se mi jich asi 8 vrátilo během dvou měsíců a od tý doby od nich jen karosářský věci. Prostě jim nevěřím.
Ač na pumpě byly všechny znaky jako na origo, tak při porovnání jiné starší origo ty znaky a čísla jasně nebyly tak přesně čitelný, čistý a jakoby ten odlitek byl dělaný ve formě podle původního dílu a na vrtulce o pár let jiný rok výroby než na pumpě. Prostě nějaký turecký fake. Ještě jsem stihl do CC dílů napsat a poslat videa co to dělá a obratem napsali že to určitě vezmou zpět. Na to nedošlo protože jsem ješte ten den jsem letěl na měsíc a půl pryč.. Tu pumpu mám doma doteď jako suvenýr za 800 a odstrašující případ, videa a konverzaci s CC dílama také. A když jsem to tehdy říkal při obejdnávání ty Graf pumpy Sebovi který mi jí express poslal na sobotu ráno(docela zážitek, rozebraný auto se kterým se musí jezdit, odpoledne odlet) tak mi vyprávěl, že byla nedávno v ČR kauza face vodní pumpy a že to nabralo od nějakýho dodavatele spousta Eshopů ve velkým, dokonce i on nějaký vzal na sklad a pak je vyhazel do šroutu když začaly problémy. Pak jsem se na CC spálil ještě s ložisky FAG na OI, kdy se mi jich asi 8 vrátilo během dvou měsíců a od tý doby od nich jen karosářský věci. Prostě jim nevěřím.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI