
Golf IV mlží se
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdělávat to nikdo nemusí aby to přestalo těsnit to těsnění zhnije samo od sebe. Ono moc míst kama do auta může zatéct pokud to není po nějaké raně dokroucené a domačkané není. A pirelka to je to poslední co by mělo těsnit proti vodě. Voda je sviňa a umí téct aj do kopca.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Řešil jsem to na dvou autech (B5,B5,5) a potvrdilo se mi pravidlo, které mi někdo kdysi řekl - Když teče do auta a po otevření dveří je krom koberce mokrý i plastový kryt co je na prahu, tak je to VŽDYCKY stahovačkou.
Sundám tapec, povolím všechny šrouby co drží stahovačku, odchlípnu šroubovákem a zapatlám silikonem. Práce na 20 minut když hodně...
Sundám tapec, povolím všechny šrouby co drží stahovačku, odchlípnu šroubovákem a zapatlám silikonem. Práce na 20 minut když hodně...
S2 CFGB DSG
Prka napsal:
Když to jednou po startu zamlží okna a jindy ne, tak to bývá většinou následkem mokrého kabinového filtru. Po jízdě v dešti a následném startu při nižší teplotě s běžícím ventilátorem dojde k zamlžení. Když v interiéru není vlhkost, tak se kabinový filtr časem vysuší a pak k zamlžení nedochází.
Kabiňák jsem neměl nikdy mokrý....spíš mě děsí ta meluzína jako by tam protahovalo ale jak zjistím kudy tak to nevím....Bylo mi porazeno že mám zavřít do dveří papír a pokud ho vytáhnu tak vyměnit těsnění...Nevím ale jak často vy každodenní opraváři to vnitřní těsnění měníte(pokud spíše měníte to vnitřní)...Moje má nalítano 2700000
Když to jednou po startu zamlží okna a jindy ne, tak to bývá většinou následkem mokrého kabinového filtru. Po jízdě v dešti a následném startu při nižší teplotě s běžícím ventilátorem dojde k zamlžení. Když v interiéru není vlhkost, tak se kabinový filtr časem vysuší a pak k zamlžení nedochází.
Kabiňák jsem neměl nikdy mokrý....spíš mě děsí ta meluzína jako by tam protahovalo ale jak zjistím kudy tak to nevím....Bylo mi porazeno že mám zavřít do dveří papír a pokud ho vytáhnu tak vyměnit těsnění...Nevím ale jak často vy každodenní opraváři to vnitřní těsnění měníte(pokud spíše měníte to vnitřní)...Moje má nalítano 2700000
Jelikož jsem se tím v létě zabýval u své Fabie 1 i Octavie1 mohu jen doporučit..prostě průhledný silikon a omáznout hrany plechů jak dole, tak z boku a mám svatý pokoj. Mám tu i vlákno....Tu Octavii jsem vyřešil bitumenovým tmelem kolem repráků a MDF podložek a opravou krycích fólií a u těch plechů na Fabii tím silikonem a konečně u obou aut SUCHO a nesmrdí mi to tam
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="OťasTDi"]Jelikož
nevím kolik to je let asi hodně ještě v dobách kdy sem chodil kewino snad 12 let? měl jsem OI 74 kW, ani v jedněch dveřích nebyla folie, prostě sdělals výpln a díra, nějaký cyp tam řešil stahovačky a dokombinoval mozky brm a brf,
nikdy do té kokty nezateklo, nikdy jsem neměl problém s rosením oken,
můžeš mi to nějak vysvětlit??? kokta byla asi 97 měl jsem ji snad tři roky?
nevím kolik to je let asi hodně ještě v dobách kdy sem chodil kewino snad 12 let? měl jsem OI 74 kW, ani v jedněch dveřích nebyla folie, prostě sdělals výpln a díra, nějaký cyp tam řešil stahovačky a dokombinoval mozky brm a brf,
nikdy do té kokty nezateklo, nikdy jsem neměl problém s rosením oken,

můžeš mi to nějak vysvětlit??? kokta byla asi 97 měl jsem ji snad tři roky?
slovacek.milos píše:Tak ono paradoxně tím, že tam není ta fólie, tak to nemá po čem stékat, ale třeba to rovnou kape na dno dveří a odtokama pryč...netuším, ale já bych jen podotknul ,že ty fólie, co tam mám já jsou bitumenové kvůli muzice - oddělení předku a zadku reproduktoru...takže já je tam chci mít...ale pak prostě hrozí, že to po nich stéká, no a kolem repráku to jde do vnitř auta...asi taky záleží jak auto stojí...rovina, z kopce, do kopce atd...těch faktorů je hodně...každopádně pokud by mi nezatékalo, taky byh neřešil, ale autorovi vlákna evidentně zatéká...takže radím omáznout to silikonemOťasTDi píše:Jelikož
nevím kolik to je let asi hodně ještě v dobách kdy sem chodil kewino snad 12 let? měl jsem OI 74 kW, ani v jedněch dveřích nebyla folie, prostě sdělals výpln a díra, nějaký cyp tam řešil stahovačky a dokombinoval mozky brm a brf,
nikdy do té kokty nezateklo, nikdy jsem neměl problém s rosením oken,![]()
můžeš mi to nějak vysvětlit??? kokta byla asi 97 měl jsem ji snad tři roky?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="OťasTDi"]´asi taky záleží jak auto stojí...rovina, z kopce, do kopce atd...těch faktorů je hodně...
mám podíl silnice u baráku zatravnovací pásy k baráku mírný kopeček a to auto stálo jakkoliv , jediné co bych pochopil že na folii se sráží voda a teče do auta,
měl jsaem třeba FI face a u lz dveří voda a mráz vytlačila těsnění na stahovačce dole a do auta tekla voda, fábka stahovačka nanýtovaná a těsnění ti visí dole
čumíš jak blb, ale za ty leta čemu se chceš divit, těsnění jsem urval odmastil nasral silikon je pokoj cca 7 let, a jen LZ dveře žádné to neudělali, a to těsnění je ve žlábku a přesto vyleze a prověsí se, kolikrát nevěřím ani vlastním očím, tondo pod se podívat,
mám podíl silnice u baráku zatravnovací pásy k baráku mírný kopeček a to auto stálo jakkoliv , jediné co bych pochopil že na folii se sráží voda a teče do auta,
měl jsaem třeba FI face a u lz dveří voda a mráz vytlačila těsnění na stahovačce dole a do auta tekla voda, fábka stahovačka nanýtovaná a těsnění ti visí dole
