Eberspächer Hydronic D5WS - připojení nafty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vojta91
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 23 říj 2014, 16:30
Odpovědi: 0

Eberspächer Hydronic D5WS - připojení nafty

Příspěvek od Vojta91 »

Ahoj všem, mám nabídku na koupi bufíku D5WS z Octavie 1, a montáž proběhne taky do O1. Řeším jediný problém, a to je připojení nafty. K bufíku totiž není čerpadlo, prodávající mi tvrdí že stačí hadička z nádrže, a buf si tahá naftu sám bez palivového čerpadla. Je to vůbec možný ? Všude kde jsem koukal bylo u bufu čerpadlo vždycky. Přídavné čerpadlo na vodu taky nemá, prý to v autě fungovalo takto bez ničeho, pouze napojit vodu, hadičku na naftu z nádrže a připojit elektriku. Nechce se mi den po koupi shánět další věci typu čerpadlo atd atd.. Známej má v Octavce Webasto Thermo Top C, a palivové čerpadlo tam 100% je.


Díky moc !
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Nebolo cerpadlo vsade bokom.
Napr. (B)DW50 maju palivo riesene zasobnikom, obehove cerpadlo je tam tiez sucastou bufiku.

D5WS si naftu necucne, nema ako.
Ze fungovalo bez obehoveho cerpadla? No, ak ho mal ako prihrievac, tak mohlo.
leonardino
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 27 říj 2009, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno, Kutná Hora

Příspěvek od leonardino »

Musi byt obe cerpadla.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Musel bys mít D5WSC a máš čerpadlo nafty i oběhové čerpadlo integrované v topení
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od vilik »

Bez palivového čerpadla ti to nepojede. ŘJ bufíku si sama dávkuje naftu pomocí čerpadla. Čerpadlo je pulsní.
VW Sharan
1.9 TDI PD
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10335
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Připojit na piny 3 a 4 v konektoru bufiku.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Vojta91
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 23 říj 2014, 16:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vojta91 »

Takže jelikož je bez čerpadel co jsou potřeba kašlu na to (wallbash) půjdu do druhé možnosti, Thermo Top C což by mělo být podobné. Jelikož by to měl být analog topení, stačí připojit na Climatronic jedním vodičem ? Tuším že je to pin D1 a spustí se HE mód i s větrákem, nebo ten je ještě zapojený sólo ? Octavia 1 s Climatronikem :)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10335
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Obě čerpadla, na naftu i vodu, koupíš v Číně za pár stovek. Co řešíš za blbosti?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Vojta91
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 23 říj 2014, 16:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vojta91 »

Marek77 píše:Obě čerpadla, na naftu i vodu, koupíš v Číně za pár stovek. Co řešíš za blbosti?
protože možnost druhá je právě thermotop, kterej je kompletní se vším všudy včetně čerpadel, tj.nemusím nic shánět dalšího 8)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10335
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak vyhodíš další tisíce do prdele. No to má logiku.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9180
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

už nikdy bych nekoupil jeté topení stejně pak celou zimu je člověk nasranej 2 ano 5 ne 5 ano 2 ne pak celý leto vyndava čistí ladí opravuje aby byl celou zimu nasranej. a u eber vubec tamuž mám hlášku eber neber.

Za mne fungl novou sadu a to jen webasto a holt to stojí peníze ale 5 let klid na všech 4 autech když vezmu v potaz kolik mě ebery stali a těch nervů .... sítka,jednotky,komory,čerpadla
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

hansdob : tesat do kamene ja kde to de davam cinana za 3 tis a zatim loni bez problemu ve 3 autech a letos zatim taky klid
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10335
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

No já mám opačnou zkušenost. Měl jsem devět let v Galaxy Eberspacher D5WZ a po montáži keramické svíčky jel jak vítr celé roky bez jediného problému. Využíván jako příhřev i nezávisle.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3723
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Když už jeté topení tak tady od kemara. Já s tím taky celkem bojoval,peněz v tom zahučelo,nakonec jsem koupil od něj a byl pokoj. Minimálně 4 roky jsem.na něj nesáhnul,pak jsem jen vyčistil komoru a jel další rok. Pak jsem auto prodal.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

O Eberspacherech bych tu mohl psát hotový eseje. :D
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“