Seat toledo 1.9tdi 81kw netáhne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Svatoslaav
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 pro 2020, 11:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdechovice

Seat toledo 1.9tdi 81kw netáhne

Příspěvek od Svatoslaav »

Dobrý den
Chtěl bych poprosit, mam problém s autem a nevyznám se.
O co jde: Po nastartování a zahřátí se rozjedu, dam 2ku, říkám si co to nejede, tak pedal až na podlahu, ale nerozjizdi se prakticky. Držím dal plyn až na podlaze a jako když do me někdo strčí a auto se rozjede normálně. Motor nechávám před rozjezdem pokazde chvíli ohřát. Když nastartuju, turbo naběhne hned, ale driv jsem nastartoval a naběhlo asi po 2 min ( hvizdavy zvuk, asi turbo) nejsilnější zvuk je u levého kola. Auta jsou pro mě španělská vesnice, vím kde to má motor a na co to jezdi, takže za každou radu budu velmi rád. Ještě jsem si všiml, že chladici kapalina podle budíku je úplně dole tj 60st a jestli ještě není ve skutečnosti nižší.
Dekuju za případné odpovědi [/code]
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak ad1 jsi ve špatné sekci ale on to přesune ;)
No, problém vypadá v turbu a věcí kolm něho, pokud jak píšeš jsou pro tebe auta španělská vesnice tak se do toho nepouštěj ale zajeď si za někým kdo se v tom vyzná, koukám jsi někde z pardubicka tak zkus třeba uživatele Pája19

__________________________________________
Mod: Ty jsi věštec :D
Svatoslaav
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 pro 2020, 11:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdechovice

Příspěvek od Svatoslaav »

roman1648 píše:Tak ad1 jsi ve špatné sekci ale on to přesune ;)
No, problém vypadá v turbu a věcí kolm něho, pokud jak píšeš jsou pro tebe auta španělská vesnice tak se do toho nepouštěj ale zajeď si za někým kdo se v tom vyzná, koukám jsi někde z pardubicka tak zkus třeba uživatele Pája19

__________________________________________
Mod: Ty jsi věštec :D
já se v tom sám opravdu hrabat nebudu.
kolega v práci mi to napíchl na diagnostiku a turbo je v pořádku. Ostatní bylo prý taky v normálu.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Aha, tak to mě uklidnilo (noteeth)
Tak hodně zdaru
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

začal bych naftovým filtrem
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

No takhle. Je rozdíl, jestli to napíchl a koukal jen do závad, nebo to napíchl a auto jel napíchnutý projet. Je potřeba udělat tzv. LOG. To je graf, kterej se nahraje za jízdy s autem do počítače a pak podle grafu vidí, co s tim je. Sledují se otáčky motoru, měřič hmotnosti nasáveneho vzduchu, tlak turbodmychadla a další. Zkušený mechanik podle toho grafu pozná, co s autem je.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Svatoslaav
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 pro 2020, 11:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdechovice

Příspěvek od Svatoslaav »

Pepíček píše:No takhle. Je rozdíl, jestli to napíchl a koukal jen do závad, nebo to napíchl a auto jel napíchnutý projet. Je potřeba udělat tzv. LOG. To je graf, kterej se nahraje za jízdy s autem do počítače a pak podle grafu vidí, co s tim je. Sledují se otáčky motoru, měřič hmotnosti nasáveneho vzduchu, tlak turbodmychadla a další. Zkušený mechanik podle toho grafu pozná, co s autem je.
přesně tak jsme to udělali
Napíchl a jeli jsme to projet, pak se koukal na grafy.
všehno bylo OK, žádná závada
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

A závada se při nahrávání grafu projevila? Je možný že začal nahrávat až když auto jelo normálně. To by pak vypadalo na regulaci turba. Špatný hadičky podtlaku, nebo pak na turbu je taková baňka, která se stará o tu regulaci nebo ještě zatuhlá regulace přímo v turbu. Je potřeba aby se na to podival mechanik protože těch věcí může být mnohem víc.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Svatoslaav
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 pro 2020, 11:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdechovice

Příspěvek od Svatoslaav »

Pepíček píše:A závada se při nahrávání grafu projevila? Je možný že začal nahrávat až když auto jelo normálně. To by pak vypadalo na regulaci turba. Špatný hadičky podtlaku, nebo pak na turbu je taková baňka, která se stará o tu regulaci nebo ještě zatuhlá regulace přímo v turbu. Je potřeba aby se na to podival mechanik protože těch věcí může být mnohem víc.
nene
po rozjezdu začal nahrávat
pak 3ku na 2tis ot. a plnej až do 4tis. Po zastavení uloženo
Jezdím s tím kratký vzdalenosti bohužel, je možný, že je to zasraný
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Kdyby to bylo zasrany,tak by to na tom logu bylo vidět dej sem ten log.
Svatoslaav
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 pro 2020, 11:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdechovice

Příspěvek od Svatoslaav »

martas.belka píše:Kdyby to bylo zasrany,tak by to na tom logu bylo vidět dej sem ten log.
jo, napíšu mu ať mi ho pošle a hodím ho sem.
má to u sebe
Svatoslaav
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 pro 2020, 11:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdechovice

Příspěvek od Svatoslaav »

Obrázek

tak tady to mám
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3692
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Týjo jsem nevěděl, že jsou i lidi, kteří koukají do grafů vypouští výroky typu "OK" i když je evidentní problém. A né jeden.
Oct asv 2000, DieselPower
Svatoslaav
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 pro 2020, 11:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdechovice

Příspěvek od Svatoslaav »

prý to není idealní
ale problém žadný není
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3692
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Váha mrtvá a přidřená regulace na turbu fakt nejsou ideální. (LOL)
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“