Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Výsledky Vašeho měření - Grafy » SHARAN AUY 115PS úprava 225PS a 500Nm Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: čt říjen 13, 2011 5:21 pm Citovat
toby66kw
Aktivista
Založen: 16.3.2008
Příspěvky: 2295
Bydliště: Vyškov




Parádně to nahoře drží , PP1043 Smile fajn kapátka.

_________________
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt leden 28, 2016 7:15 pm Citovat
johnyM128
Přispěvovatel
Založen: 20.10.2015
Příspěvky: 232




nádhera a motivácia pre mna spraviť z veľkej pomalej krabice veľkú rýchlu krabicu Velmi ??astn?

_________________
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá květen 15, 2020 11:09 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 4555
Bydliště: Týniště nad Orlicí




Naskytla se možnost turba GTD1752 kuličkové, chlazené vodou z Alfy 2,2 180 PS, tak jen pár foto z vestavby. REA jsem zatím neměl šanci tam vtěsnat, ale i s baňkou to funguje neskutečně, se starou 1756 se to nedá vůbec srovnat, je to úplně jiný svět. Pokud někdo chcete, rád předvedu. Smile



_________________
Dědeček sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Smile Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, DPF DEF On - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. Smile KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so květen 16, 2020 1:07 pm Citovat
Pája 19
Aktivista
Založen: 15.6.2008
Příspěvky: 3060
Bydliště: u pár dubic




Ten čert z Týniště nikdy nespí... Velmi ??astn?

Už to máš odladěné/odbržděné? Graf?

_________________
Oct asv 2000, DieselPower
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne květen 17, 2020 5:39 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 4555
Bydliště: Týniště nad Orlicí




Nemám, ale na soft 1756 funguje parádně, mám přepínatelné 3 mapy je to krása jak se to nafukuje, to je schopný mít 2 bary v 1700 Velmi ??astn? Ale hlavně s jakou lehkostí z nízkých, žádné surgování a nemá to žádný červík, žádný přefuky nebo díry atd. Prostě dáš do auta a jedeš. Ono taky rozměrově je to spíš blíž VBčku ale s potenciálem bez DPF přes 230 PS. Jenom to je trochu náročnější na instalaci ale vyšlo to nakonec slušně, nejvíc jsem tam bojoval s tím vodním chlazením, je to tam vše v jednom místě a vymotat to nějak rozumně byl hlavolam.. Smile

_________________
Dědeček sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Smile Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, DPF DEF On - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. Smile KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne květen 17, 2020 7:02 pm Citovat
toefuk
Aktivista
Založen: 15.2.2011
Příspěvky: 2809
Bydliště: Čadca




GTB a GTD 17 vyfukovy hriadel ma uplne inu priepustnost ako VB. VB je vyjebany spunt od VW Smile.
Je logicke ze ti to bude nabiehat omno lepsie na 1756 soft. Keby si presiel z 1752 na 1756 tak by si si tak nechrochtal B??a.
Aj si to turbo dal skontrolovat a prevazit ci si ho tam len zalozil ako si ho kupil?

_________________
A4,1Z,GT2052S,0,232+12mm boš,550x140x65,MAF off-MAP on,4bar sensor,jednohmota 240mm,KATout
MCUmall GQ3X
A4 AVANT AHH, GT17(8)56 hybrid s inovovanymi loziskami na REA, WZM 0,260, 550x180x65, 4bar, SMF 228
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne květen 17, 2020 8:28 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 4555
Bydliště: Týniště nad Orlicí




Jasný, to srovnání s předpotopním VB bylo jen dle rozměrů vrtulí, tím je daná ta rychlost reakce a schopnost bleskově nabíhat, přitom potenciál minimálně 1756 to má taky. Turbo je navařeno na svodech (turbo mi sehnal a navaření na svody obstaral Forest) a překontrolováno v Turobopoweru.


Naposledy upravil MirekX dne so listopad 28, 2020 8:03 am, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Dědeček sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Smile Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, DPF DEF On - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. Smile KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne květen 17, 2020 8:33 pm Citovat
Source
Aktivista
Založen: 15.11.2015
Příspěvky: 1612
Bydliště: Trnava




Tak doba pokročila a vývoj túrb tak isto. čiže to čo pred 20timi rokmi bol strop vývoja je dnes odpad Velmi ??astn? A toto je za mňa jedno z najlepších túrb čo sa momentálne dajú zohnať keď človek nechce ísť do nejakých závratných 220ps plus výkonov. Hlavne na dailydrive, krásny spodok a vieš z toho aj pekné kone vytiahnuť. niekde na TDIforum je graf z 1.9 TDI kde mal pri nejakých 1700 otáčok s týmto turbom nejakých 500NM alebo cca tak nejak. Takže asi reakcia na plyn musí byť dosť paráda s týmto turbom

_________________
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne květen 17, 2020 8:43 pm Citovat
toby66kw
Aktivista
Založen: 16.3.2008
Příspěvky: 2295
Bydliště: Vyškov




Instalace mazec , ta baňka B??a

Jako že se mě to líbí.

Ta vratka oleje to vydrží ?

_________________
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá říjen 16, 2020 6:55 am Citovat
Vici
Aktivista
Založen: 7.8.2008
Příspěvky: 7291




Počkej, nechtěls Sharana prodat nějakou dobu zpět, nebo kuchnout na díly ? Smile
Paráda
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá říjen 23, 2020 7:04 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 4555
Bydliště: Týniště nad Orlicí




Chtěl, ale než ho někomu nadělit, tak to ho radši dojedu do šroťáku, tento týden tam vlezlo 490 tis... Velmi ??astn? A druhá věc, to turbo má to docela vliv na spotřebu, klidná jízda i pod 6litrů, je to o nějaké 2-3 deci míň než 1756, zajímavý.

_________________
Dědeček sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Smile Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, DPF DEF On - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. Smile KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so říjen 24, 2020 10:00 am Citovat
Motorpower
Aktivista
Založen: 15.10.2006
Příspěvky: 1105
Bydliště: Praha




Pěkná práce Smile

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: út říjen 27, 2020 3:57 pm Citovat
Vici
Aktivista
Založen: 7.8.2008
Příspěvky: 7291




To jsi udělal dobře žes ho nechal Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so listopad 28, 2020 8:08 am Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 4555
Bydliště: Týniště nad Orlicí




Akcelerace z téměř volnoběžných otáček

Odezva na přidání plynu v opravdu nízkých otáčkách motoru

Doběh (efekt) kuličkových ložisek po vypnutí motoru

jen pro představu budík tlaku: na 12h je 1bar, na třetí hodině 2 bary... Velmi ??astn?

Pro lepší představivost detailní foto budíku tlaku:

_________________
Dědeček sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Smile Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, DPF DEF On - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. Smile KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st prosinec 30, 2020 4:38 pm Citovat
Thomy
Aktivista
Založen: 11.5.2008
Příspěvky: 1122
Bydliště: Benešovsko




Je radost vidět, že se to posouvá stále dál a dal.. Skoro 2b v 1500 je paráda.. B??a

_________________
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
SHARAN AUY 115PS úprava 225PS a 500Nm
 Obsah fóra Dieselpower forum » Výsledky Vašeho měření - Grafy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 3 z 3  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.