Ten filter znesie takúto zvýšenú záťaž cca 2 roky podľa štýlu jazdy. Následne sa stane to že zákazník prešvihne 2-3-4 regenerácie ktoré chce auto a sadze prekročia hranicu pri ktorej vozidlo dokáže regenerovať servisnou regen. Následne je filter podla diagnostiky na výmenu. Dá sa nový....ten zas 2-3 roky pôjde kým dôjde k jeho poškodeniu. Je to daň za takto citlivo nabalancovaný systém EURO6 kde sa inžinieri fakt vybláznili...geo píše:Egr za to nemůže ten si jednotka dost důkladně hlídá.Spíš by mohl být problém v uloženém popílku.Neznám podrobnosti o autě jak dlouho jsi majitel zda někdo nemanipuloval s km a nebo se zaplněním.Pokud auto funguje tak bych ho nechal a nestresoval se apkou.Až bude problém otestoval bych kat a vyčistil filtr a bude zase jezdit.Nechci nic zlehčovat nebo se někomu vysmívat za jeho péči k vozu že to sleduje ale asi se může vytesat do kamene že ten kdo na to sere ten jezdí a že má filtr tak o tom neví.
Diferenční tlaky DPF Octavia 3
Moderátoři: šulda, Moderátoři
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Ano přesně tak, já mám euro 5 CUPA ne CUNA euro 6.marfan píše:Akurat ten motor co ma @koubis tdi tak je Euro 5 nema tam druhe EGR resp. AGR.
Poznam par ludi co maju tiez regeneracie po 150km a neriesia a tak najazdili aj 50tkm.
Ty diferenční tlaky jsou opravdu divné. Ujedu 60km, mám na volnoběh 20hpa, ujedu dalších 20km a mám na volnoběh 15hpa....To nechápu prostě.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
800km pri jazde po dialnici....robili sme uz dobre 4 kusky...ak je motor v OK stave a všetko hrá tak je to fakt takto. bez srandy. nie je to nič vynimočne.... to ze vacsina jazdi 200-300 je znakom toho že nie je všetko OK...geo píše:Docela rád bych viděl jak vaše eur6 jezděj těch 600km mezi regeneracema a jestli ano tak v našem oboru jste už výš jak výrobce gratuluju a nemá už cenu se dál vyjadřovat když je tu takovej odborník.
Tak to sa ospravedlnujem neviem prečo som pochopil že je to EURO6...o to jednoduchší problém máte

"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Jak to myslíš? Výfuk je bez sazí...DIAGNOSTIK píše:V minulosti ho někdo načal...Nic jiného v tom nevidím
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
octaviask píše:800km pri jazde po dialnici....robili sme uz dobre 4 kusky.geo píše:Docela rád bych viděl jak vaše eur6 jezděj těch 600km mezi regeneracema a jestli ano tak v našem oboru jste už výš jak výrobce gratuluju a nemá už cenu se dál vyjadřovat když je tu takovej odborník.
Bolo to na 2.0TDI 110/135kw v O3, Leon, Golf ?? Pretože napr. 135kw verzie som videl že aj pri 50tkm regenerovalo to regenerovalo max po 500km a motor bol v 100% stave. A 110kw CRMB tie regenerujú často po 250-300km ale filter vydrží normálne.
Mam na mojom cc najazdene 68 tis, motor cuwa 135kw a regenerujem stale okolo 400km. Prve asi 2 roky (neviem uplne presne) boli regeneracie okolo 600km ale potom bola nejaka aktualizacia a odvtedy to regeneruje na tych 400km. Povedali mi to aj v autorizaku, ze to bude castejsie regenerovat. Jazdim viac medzimesto, kratsie trasy okolo 20km a potom dialnice asi 60/40%. Inak co sa tyka dialnice, pokial idem 140km/h tak sa mi este regeneracia nespustila ani raz. Az ked som zisiel z dialnice a znizil tempo. Urcite pokial je velka zataz tak nesplna podmienky pre spustenie regeneracie, (je to ale len moj nazor/postreh z praxe). Zatial som nemal s autom ziadny problem, ale davam si zalezat na dokoncenie regeneracii, zatial sa mi stalo iba par krat, ze som si to nevsimol a regeneraciu prerusil.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Svítí Ti kontrolka? Jede to špatně? Startuje to špatně? Je nějaký problém v provozu? Asi ne, jak čtu...Jenom štouráš a hledáš...Tak neštourej, nehledej a nech to osudu. Pokud se má něco vysrat, tak se to vysere... Jen se tím užíráš...A zahod tu krabičku...Koubis Tdi píše:Jak to myslíš? Výfuk je bez sazí...DIAGNOSTIK píše:V minulosti ho někdo načal...Nic jiného v tom nevidím
To je situace!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Ok... Super rada 🤣 asi se na to vyseru jelikoz auto fungujeWoko_O píše:Přesně tak. Nepochopil jsem proč se zaobíráš něčím, co sice možná funguje divně, ale funguje. A auto jede.
Až se to vysere, tak budeš vědět, co bylo špatně. Do tý doby bych se na to vysral. A zahodil krabičku.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN