Diferenční tlaky DPF Octavia 3

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

geo píše:Egr za to nemůže ten si jednotka dost důkladně hlídá.Spíš by mohl být problém v uloženém popílku.Neznám podrobnosti o autě jak dlouho jsi majitel zda někdo nemanipuloval s km a nebo se zaplněním.Pokud auto funguje tak bych ho nechal a nestresoval se apkou.Až bude problém otestoval bych kat a vyčistil filtr a bude zase jezdit.Nechci nic zlehčovat nebo se někomu vysmívat za jeho péči k vozu že to sleduje ale asi se může vytesat do kamene že ten kdo na to sere ten jezdí a že má filtr tak o tom neví.
Ten filter znesie takúto zvýšenú záťaž cca 2 roky podľa štýlu jazdy. Následne sa stane to že zákazník prešvihne 2-3-4 regenerácie ktoré chce auto a sadze prekročia hranicu pri ktorej vozidlo dokáže regenerovať servisnou regen. Následne je filter podla diagnostiky na výmenu. Dá sa nový....ten zas 2-3 roky pôjde kým dôjde k jeho poškodeniu. Je to daň za takto citlivo nabalancovaný systém EURO6 kde sa inžinieri fakt vybláznili...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Štastný je ten, který na to sere a o ničem neví...Jen se občas projede dál....Stále mnoho nechápe, že nafták není na jezdění do práce na krátké vzdálenosti.
To je situace!
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od marfan »

Akurat ten motor co ma @koubis tdi tak je Euro 5 nema tam druhe EGR resp. AGR.

Poznam par ludi co maju tiez regeneracie po 150km a neriesia a tak najazdili aj 50tkm.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Docela rád bych viděl jak vaše eur6 jezděj těch 600km mezi regeneracema a jestli ano tak v našem oboru jste už výš jak výrobce gratuluju a nemá už cenu se dál vyjadřovat když je tu takovej odborník.
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

marfan píše:Akurat ten motor co ma @koubis tdi tak je Euro 5 nema tam druhe EGR resp. AGR.

Poznam par ludi co maju tiez regeneracie po 150km a neriesia a tak najazdili aj 50tkm.
Ano přesně tak, já mám euro 5 CUPA ne CUNA euro 6.

Ty diferenční tlaky jsou opravdu divné. Ujedu 60km, mám na volnoběh 20hpa, ujedu dalších 20km a mám na volnoběh 15hpa....To nechápu prostě.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

V minulosti ho někdo načal...Nic jiného v tom nevidím
To je situace!
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

geo píše:Docela rád bych viděl jak vaše eur6 jezděj těch 600km mezi regeneracema a jestli ano tak v našem oboru jste už výš jak výrobce gratuluju a nemá už cenu se dál vyjadřovat když je tu takovej odborník.
800km pri jazde po dialnici....robili sme uz dobre 4 kusky...ak je motor v OK stave a všetko hrá tak je to fakt takto. bez srandy. nie je to nič vynimočne.... to ze vacsina jazdi 200-300 je znakom toho že nie je všetko OK...

Tak to sa ospravedlnujem neviem prečo som pochopil že je to EURO6...o to jednoduchší problém máte :) v euro5tke nemate druhe EGR a tym padom o problem menej.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

DIAGNOSTIK píše:V minulosti ho někdo načal...Nic jiného v tom nevidím
velmi pravdepodobne
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

DIAGNOSTIK píše:V minulosti ho někdo načal...Nic jiného v tom nevidím
Jak to myslíš? Výfuk je bez sazí...
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od marfan »

octaviask píše:
geo píše:Docela rád bych viděl jak vaše eur6 jezděj těch 600km mezi regeneracema a jestli ano tak v našem oboru jste už výš jak výrobce gratuluju a nemá už cenu se dál vyjadřovat když je tu takovej odborník.
800km pri jazde po dialnici....robili sme uz dobre 4 kusky.

Bolo to na 2.0TDI 110/135kw v O3, Leon, Golf ?? Pretože napr. 135kw verzie som videl že aj pri 50tkm regenerovalo to regenerovalo max po 500km a motor bol v 100% stave. A 110kw CRMB tie regenerujú často po 250-300km ale filter vydrží normálne.
Uživatelský avatar
rado.h
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 27 úno 2012, 16:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov, SK

Příspěvek od rado.h »

Mam na mojom cc najazdene 68 tis, motor cuwa 135kw a regenerujem stale okolo 400km. Prve asi 2 roky (neviem uplne presne) boli regeneracie okolo 600km ale potom bola nejaka aktualizacia a odvtedy to regeneruje na tych 400km. Povedali mi to aj v autorizaku, ze to bude castejsie regenerovat. Jazdim viac medzimesto, kratsie trasy okolo 20km a potom dialnice asi 60/40%. Inak co sa tyka dialnice, pokial idem 140km/h tak sa mi este regeneracia nespustila ani raz. Az ked som zisiel z dialnice a znizil tempo. Urcite pokial je velka zataz tak nesplna podmienky pre spustenie regeneracie, (je to ale len moj nazor/postreh z praxe). Zatial som nemal s autom ziadny problem, ale davam si zalezat na dokoncenie regeneracii, zatial sa mi stalo iba par krat, ze som si to nevsimol a regeneraciu prerusil.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Koubis Tdi píše:
DIAGNOSTIK píše:V minulosti ho někdo načal...Nic jiného v tom nevidím
Jak to myslíš? Výfuk je bez sazí...
Svítí Ti kontrolka? Jede to špatně? Startuje to špatně? Je nějaký problém v provozu? Asi ne, jak čtu...Jenom štouráš a hledáš...Tak neštourej, nehledej a nech to osudu. Pokud se má něco vysrat, tak se to vysere... Jen se tím užíráš...A zahod tu krabičku...
To je situace!
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Přesně tak. Nepochopil jsem proč se zaobíráš něčím, co sice možná funguje divně, ale funguje. A auto jede.

Až se to vysere, tak budeš vědět, co bylo špatně. Do tý doby bych se na to vysral. A zahodil krabičku.
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Woko_O píše:Přesně tak. Nepochopil jsem proč se zaobíráš něčím, co sice možná funguje divně, ale funguje. A auto jede.

Až se to vysere, tak budeš vědět, co bylo špatně. Do tý doby bych se na to vysral. A zahodil krabičku.
Ok... Super rada 🤣 asi se na to vyseru jelikoz auto funguje
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

CBAB mi regeneruje každých cca 800km, kontroluju si to pravidelně a je to tak už 40tis km. Aktuálně najeto 270tis. Není tam dieselgate soft, ale originál z fabriky.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“