Audi A5 2.0 TFSI

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 323
Registrován: 31 říj 2007, 20:02
Odpovědi: 0

Audi A5 2.0 TFSI

Příspěvek od pitypaldy »

Dobrý den,

mám potkaný motor 155 kw CDNC a chtěl bych se zeptat, na nastavení rozvodového řetězu nebo případný servisní manuál, jestli někdo nemáte?
Co mám případně preventivně vyměnit?
Předem děkuji za odpovědi.
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

1. válec do HÚ a všude na kolech a řetězech jsou značky.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Čert píše:1. válec do HÚ a všude na kolech a řetězech jsou značky.
a vyvažovák?
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Oba řetězy mají některé články černé a ty se nastaví ke značkám na kolech.
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 530
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Hlavně.si dej pozor na spodní kolo a řemenici tohle provedení mě hlava nebere.
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Kód: Vybrat vše

http://leteckaposta.cz/110952637
návod z Bosch ESI
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20205
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

geo píše:Hlavně.si dej pozor na spodní kolo a řemenici tohle provedení mě hlava nebere.
Co konkrétně myslíš ??
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

To čelní provedení aretace kol.Uz jsem jich pár viděl po rozvodech jak šmajdá klika protože to nasadili špatně.
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 323
Registrován: 31 říj 2007, 20:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od pitypaldy »

geo píše:To čelní provedení aretace kol.Uz jsem jich pár viděl po rozvodech jak šmajdá klika protože to nasadili špatně.
jj v tom máš naprostou pravdu ....všechny ventily jsou optisklé na pístech

napínák řetězu byl vytažen na max. a po sundání řetězu a změření s novým byl natažen cca o 1článek.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ale ten vytažený řetěz nebyl hlavní důvod hopsnutí, ne? Co napínák, jaký tam byl, měl stále ještě funkční jištění proti zasunutí zpět?
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 323
Registrován: 31 říj 2007, 20:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od pitypaldy »

ne neměl, .....mam neco preventivne vymenit k cemu se napřiklad nemuze ?

nemyslim rozvody a ventily
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Když máš hlavu dole, máš taky info, jestli to baštilo olej? To tomu můžeš preventivně vyměnit písty ...
Takhle se to říct nedá, co všechno preventivně udělat, nevíme km, rok výroby, stav atd. Třeba jen na té hlavě, ventily to ohlo nebo ne? Co vodítka, vůle změřena?

Ad ten napínák, takže to byl ten ten se zoubky a protikusem, že?
Obrázek
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 323
Registrován: 31 říj 2007, 20:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od pitypaldy »

jj ventily jsou všechny ohnuté na tom hlíníkovém domečku co se nachází na sací vačce je sítko protrhlé.....je to závada nebo je lepší to sítko tam nemít ???Obrázek
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Vada to je, pokud to sítko poté putuje hlavou či motorem ... Je povoleno tu stěnu montovat bez sítka, ale jen pokud v ní ale pevně sedí nepoškozený zpěták 8) .
Ale ta ložisková stěna je stejně zřejmě KO ... Stranová/axiální vůle na obou hřídelích, vidím to více u sacího, je už mimo, hranky jak hrom ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“