Auto syčí - vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

skus ten klinovy ;) a uvidis co je to par min prace
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

no zkusím to, ale to by asi dělalo, i když odpojím regulaci na turbu
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

Zdravím všechny čtenáře mého seriálu :D

jsem dneska zjistil, že ne nějak drasticky, ale drobet mi ubejvá voda...nemůže to mít nějakou spojistost s mím dosavadním problémem???
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

Zdravím všechny čtenáře mého čtení na pokračování.
Dneska asi došlo k tomu nejlepšímu a celá záhada objevena a opravena. S největší pravděpodobností celého mého půl ročního trápení, skoumání bylo jedno podfouknuté těsnění. Viz obrázekObrázek
Obrázek
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

big.boby píše:Zdravím všechny čtenáře mého čtení na pokračování.
Dneska asi došlo k tomu nejlepšímu a celá záhada objevena a opravena. S největší pravděpodobností celého mého půl ročního trápení, skoumání bylo jedno podfouknuté těsnění. Viz obrázekObrázek
Obrázek
No vzdyt Ti to rikam uz od zacatku ze to je tohle (LOL)
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak zacinam mit strach abych taky nemel nejakou netesnost. dneska mi neco od IC jakoby fucelo. slo to teda spis od altiku,ale tezko rict. po zahrati se to vytratilo. jinak jak poznam,ze nefunguje naklapeni lopatek? musi jit do nouzaku? auto vubec nehuli okolo 1700-2500 tahne pekne,ale pak je to uplne mrtve jakoby turbo uz netlacilo. mozna ze to tak ma byt je to jen 74 kw sme zvykly na nachipovany auto,ale i tak 240 Nm neni zase tak malo
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

Tak já mám taky vyřešeno. Dneska vyměněna červená hadice a je klid. Byl jsem donucen okolnostmi, protože ta stará se rozšlebila v centimetrovou škubu. Přitom jsem ji předtím kontroloval a vypadala ok. Prostě nějáká mikrotrhlina a dělalo to bordel jak hovado. Tak jsem rád, že se to konečně samo prozradilo :)
tom88as
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 22 úno 2012, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: zlín

Příspěvek od tom88as »

Zdravím, mám podobný problém ze syčením , potřebuji se jen ujistit zda se jedná o stejné profouklé těsnění jako o pár příspěvků výše .

Zde jsou fotky :

http://tom88as.rajce.idnes.cz/egr/

Díky za rady
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 976
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

taky mi to syčí jak sviňa,a nechci zakládat nové téma..nejvíc je to syčení slyšet od 1200ot(jak turbo začina tlačit),pro jistotu jsem vzal a odpojil 75 a jel to projet,syčení zmizelo,takže je to asi jasné že to je někde od turba do sání asi že?,jak nato přijít,nemám tušení,celé vedení je nerez..
Snaid_CZ
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25 led 2015, 20:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Snaid_CZ »

Také se připojuji se syčením - Ford Galaxy AUY 1.9TDi PD 85kW, přesně v rozmezí cca. 1500 - 2000 ot, tlakovou část jsem x-krát zkontroloval, celou vyndal, natlačil vzduchem a v kádi s vodou překontroloval, EGR ventil vyřazený, vše zaslepeno), vyměnil jsem koleno s bajonetem do EGR, vyměnil i zde těsnící gumičku za větší a syčení se ozývá pořád, už mi z toho hrábne.. Když se ozývá syčení, tak motor sebou mírně zaškube, zřejmě má prostě méně vzduchu než zrovna v tu chvíli potřebuje, na VAGu jde vidět, že se turbo jakoby pomalu sbírá (VNT v pořádku, podtlaky prověřený).. Prostě zdroj syčení nemohu najít, pročetl jsem několik diskusí na toto téma ale že by to byl schopen dělat např. prasklý vlnovec se mi nezdá, otázka jestli menší tlak ve výfuku by měl vliv na otáčky turba..
Ford Galaxy II, 1.9TDi PD, 85kW
Mocoft
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 23 srp 2025, 19:16
Odpovědi: 0

Re: Auto syčí - vyřešeno

Příspěvek od Mocoft »

Ahoj,mám úplně ten samý problém, můžu se zeptat jak jsi to vyřešil? Už je to pár let koukám, ale zkusím, díky moc 😁
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“