
Auto syčí - vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No vzdyt Ti to rikam uz od zacatku ze to je tohlebig.boby píše:Zdravím všechny čtenáře mého čtení na pokračování.
Dneska asi došlo k tomu nejlepšímu a celá záhada objevena a opravena. S největší pravděpodobností celého mého půl ročního trápení, skoumání bylo jedno podfouknuté těsnění. Viz obrázek

Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
tak zacinam mit strach abych taky nemel nejakou netesnost. dneska mi neco od IC jakoby fucelo. slo to teda spis od altiku,ale tezko rict. po zahrati se to vytratilo. jinak jak poznam,ze nefunguje naklapeni lopatek? musi jit do nouzaku? auto vubec nehuli okolo 1700-2500 tahne pekne,ale pak je to uplne mrtve jakoby turbo uz netlacilo. mozna ze to tak ma byt je to jen 74 kw sme zvykly na nachipovany auto,ale i tak 240 Nm neni zase tak malo
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
- Dawee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 14 pro 2006, 13:20
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Kontaktovat uživatele:
Tak já mám taky vyřešeno. Dneska vyměněna červená hadice a je klid. Byl jsem donucen okolnostmi, protože ta stará se rozšlebila v centimetrovou škubu. Přitom jsem ji předtím kontroloval a vypadala ok. Prostě nějáká mikrotrhlina a dělalo to bordel jak hovado. Tak jsem rád, že se to konečně samo prozradilo 

Zdravím, mám podobný problém ze syčením , potřebuji se jen ujistit zda se jedná o stejné profouklé těsnění jako o pár příspěvků výše .
Zde jsou fotky :
http://tom88as.rajce.idnes.cz/egr/
Díky za rady
Zde jsou fotky :
http://tom88as.rajce.idnes.cz/egr/
Díky za rady
Také se připojuji se syčením - Ford Galaxy AUY 1.9TDi PD 85kW, přesně v rozmezí cca. 1500 - 2000 ot, tlakovou část jsem x-krát zkontroloval, celou vyndal, natlačil vzduchem a v kádi s vodou překontroloval, EGR ventil vyřazený, vše zaslepeno), vyměnil jsem koleno s bajonetem do EGR, vyměnil i zde těsnící gumičku za větší a syčení se ozývá pořád, už mi z toho hrábne.. Když se ozývá syčení, tak motor sebou mírně zaškube, zřejmě má prostě méně vzduchu než zrovna v tu chvíli potřebuje, na VAGu jde vidět, že se turbo jakoby pomalu sbírá (VNT v pořádku, podtlaky prověřený).. Prostě zdroj syčení nemohu najít, pročetl jsem několik diskusí na toto téma ale že by to byl schopen dělat např. prasklý vlnovec se mi nezdá, otázka jestli menší tlak ve výfuku by měl vliv na otáčky turba..
Ford Galaxy II, 1.9TDi PD, 85kW
Re: Auto syčí - vyřešeno
Ahoj,mám úplně ten samý problém, můžu se zeptat jak jsi to vyřešil? Už je to pár let koukám, ale zkusím, díky moc 