Octavia II (PD) špatné teplé starty!!!!!!!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Odpovědi: 0
Kevino, tu je zmienka o PD z uvedeneho linku:
´ nechcem Vam brat iluzie s odporom a Vagom, no my riesime tento problem upne inym sposobom. Da sa to jednoducho vyriesit upravou startovacej mapy v softte riadiacej jednotky. Aj to najhorsie startujuce tdicko naskoci pri 100C teplote vody na pol otacky. Danu upravu startovacej davky robimu ku kazdemu chiptuningu autam, ktore maju takyto problem, no ponukame aj ako samostatnu sluzbu. Dokonca sme takyto problem zaznamenali aj u novej OctavieII 2,0TDI, tam sme to tiez vyriesili hore uvedenym sposobom. Funguje to naozaj na 100%, pricom to nema ziadne vedlasie ucinky, ako spotreba, dymenie atd.´
´ nechcem Vam brat iluzie s odporom a Vagom, no my riesime tento problem upne inym sposobom. Da sa to jednoducho vyriesit upravou startovacej mapy v softte riadiacej jednotky. Aj to najhorsie startujuce tdicko naskoci pri 100C teplote vody na pol otacky. Danu upravu startovacej davky robimu ku kazdemu chiptuningu autam, ktore maju takyto problem, no ponukame aj ako samostatnu sluzbu. Dokonca sme takyto problem zaznamenali aj u novej OctavieII 2,0TDI, tam sme to tiez vyriesili hore uvedenym sposobom. Funguje to naozaj na 100%, pricom to nema ziadne vedlasie ucinky, ako spotreba, dymenie atd.´
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 17 bře 2007, 17:56
- Bydliště: Námestovo, Orava
Odpovědi: 0
urob
co ti napisal BH motor , vymen vsetky tesnenia O kružky pod vstrekovačmi a daj si vymeniť puzdra v štarteri, nedavno bol golf V na liečení v Polsku a to bola príčina zlých teplých štartov...odvtedy je to zas nové auto....
Octvia II
Cau chlapci mam Octavii II 1.9TDi 77kW, za studena chyta nadherne ale teply motor je hruza,chvilku toci a pak chytne ale je tam mala rana u toho.Mam najeto 35tis km.Slysel jsem ze se to da upravenim softu ale jak???Jde to udelat Vag comem???Mam 7.04 origo koupenej,take mi rekli ze jde to zvysenim startovaci davky ale to jsem koukal ze nejde. Co stim???Je to skoro nove auto.Diky za odpovedi (Chod motoru take neni prepichovej,nekdy citim ze se vic chveje,houpe)
Chlapci je to nove auto moc do toho nevidim ale podleme je mala startovaci davka,motor je teply a nafta se v tom jakoby vypari,moc zahreje a udela spatne startovaci podminky,na starter bych to nevidel aspon ne u me mam 35tis najeto.Je to urcite neco s rizenim motoru,cidlo teploty vody,nafty spatna startovaci davka.Myslim ze je to v techto vecech.Napisu az to vyrezim.
Zdravim, take sem mel ten problem, u me stacilo zvednuti startovaci davky na 4,1mg. Ted sem to delal borcovi co ma nabehano 300tis a mel s tim problemy, i po repasi starteru to nepomahalo, zvedl sem mu na 4,1mg startovaci davku a v pohode. Nove VCDS 908 uz to umi. Takze neni potreba supervag. Je pravda ze to nekdy nepomuze i kdyz to zvednete na max, potom uz jen ta druha a vetsinou drazsi varianta uprava v RJ, nekde sem cetl ze se jedna o to ze krs nizky otacky starteru RJ nepousti palivo, proto se pry zrusi to aby si RJ hlidala otacky starteru. Ale toto je JPP takze toto berte s rezervou. To by sem musel nekdo kdo to dela napsat o co tam jde a co se kde meni. Okolik brna muzu pomoct s prvni variantou - SZ.
Octavia II 1.9 tdi PD 77kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 454
- Registrován: 08 úno 2009, 17:33
- Bydliště: Pelhřimov
Odpovědi: 0
Není to zas tak složité ale spousta lidí to živí takže jen blbec ti napíše jak na toCiza2 píše:Zdravim, take sem mel ten problem, u me stacilo zvednuti startovaci davky na 4,1mg. Ted sem to delal borcovi co ma nabehano 300tis a mel s tim problemy, i po repasi starteru to nepomahalo, zvedl sem mu na 4,1mg startovaci davku a v pohode. Nove VCDS 908 uz to umi. Takze neni potreba supervag. Je pravda ze to nekdy nepomuze i kdyz to zvednete na max, potom uz jen ta druha a vetsinou drazsi varianta uprava v RJ, nekde sem cetl ze se jedna o to ze krs nizky otacky starteru RJ nepousti palivo, proto se pry zrusi to aby si RJ hlidala otacky starteru. Ale toto je JPP takze toto berte s rezervou. To by sem musel nekdo kdo to dela napsat o co tam jde a co se kde meni. Okolik brna muzu pomoct s prvni variantou - SZ.
Osobní zkušenost: golf 5 1.9 tdi 77kw, studené starty krásné, teplé příšerné. Startér točil tak 7 sekund, pak rána, motor se zatřásl a chytil. Přesný průběh, jak to zde popisují někteří uživatelé. V takovém případě zkuste při teplém startu odpojit teplotní čidlo chl. kapaliny. Pokud chytí krásně, máte problém ve startéruy (na vstříknutí nafty vyžaduje řídící jednotka při teplém startu vyšší otáčky, než je váš unavený startér ochotný poskytnout). Takže krásně pomohl repas startéru a golf startuje na drc (má 250tis km).
Škoda Octavia combi BKD 2009