problém čidlo oleje oct. vs g3

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jezkos
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 28 lis 2007, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: praha5

problém čidlo oleje oct. vs g3

Příspěvek od jezkos »

mám v g3(1.9d) motor tdi z octy a řeším čidlo mazání,po nastartování furt bliká,jak již psal boda v článku o přestavbě motoru tdi do g2,tak by original čidlo z octy mělo fungovat obráceně,v g3 jsou čidla dvě,jedno v palici a jedno u filtru,já jsem jedno ukostřil natvrdo a druhý normálně zapojil,ale problém blikající kontrolky při nastartovaném motoru jsem nevyřešil ani výměnou čidla z g3,kupoval jsem nový,akorát jsou 4druhy(1,9D)(podle tlaku 0,15-0,35 0,65-0,95 atd.)neměl jsem se od čeho odpíchnout,tak jsem vzal to s tím nejmenším tlakem a furt bliká,řešil už to tady někdo dík
jkjirka
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 28 zář 2007, 19:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Voznice (okres Příbram)

Příspěvek od jkjirka »

tenhle samej problém řešim taky, zkošel jsem i zapojit vyndaný budíky ( bez připojenýho čidla a kontrolka bliká pořád) takže mi neni jasný jakej signál se má přivést na vstup do budíků, aby přestala....Co se stane když odpojíš čidlo úplně? přestane?
jkjirka
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 28 zář 2007, 19:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Voznice (okres Příbram)

Příspěvek od jkjirka »

jo a čidlo jsem použil taky 0.3 bar
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10363
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Je potřeba použít čidlo, se kterým umí jednotka přístrojů mluvit. To znamená čidlo, které bylo v autě původně (bez ohledu na typ motoru).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
jezkos
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 28 lis 2007, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: praha5

Příspěvek od jezkos »

Marek77 píše:Je potřeba použít čidlo, se kterým umí jednotka přístrojů mluvit. To znamená čidlo, které bylo v autě původně (bez ohledu na typ motoru).
mám puvodně 1.9d holodiesel r.v.92,neříkej mi,že to je tak chytrý :)
jezkos
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 28 lis 2007, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: praha5

Příspěvek od jezkos »

jkjirka píše:tenhle samej problém řešim taky, zkošel jsem i zapojit vyndaný budíky ( bez připojenýho čidla a kontrolka bliká pořád) takže mi neni jasný jakej signál se má přivést na vstup do budíků, aby přestala....Co se stane když odpojíš čidlo úplně? přestane?
pořád bliká,at je zapojený nebo ne :D
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Já dal čidlo tušim z 1.6 TD a maká to ;)
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Ale já neměl to druhé zapojené vůbec, to jsem zapojil až když jsem zprovozdnil otáčkoměr
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně tak, ke ŘJ pro kontrolku mazání potřebuje signál otáček, jinak na Octaváckej motor se dají dát obě čidla, na tělese pro filtr je totiž záslepka do který se strčí to druhý čidlo nebo přes prodloužení na hlavu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“