čerpadlo Croma 1.9.tdid

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

čerpadlo Croma 1.9.tdid

Příspěvek od raara »

Prosím poraďte mě,na čerpadle je nahoře spínač u táhla a dole nějaké čidlo,nevíte někdo,jak to má být zapojené?Je tam ještě elektomagnet na vypínání,to mě jasné.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Asi tam bude snimac polohy plynoveho pedala koli recirkulacii vyfukovych plynov EGR. Je to tam naprd. Odpoj to a bude to OK.
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od raara »

Ten spínač sepne jen při plném plynu,EGR to nemá
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

to cidlo dole je elektro magnet na menenie predvstreku ked je studeny (sitic)
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od raara »

jurki888 píše:to cidlo dole je elektro magnet na menenie predvstreku ked je studeny (sitic)
no myslel jsem si,jestli to neni něco na studený motor,nevíš náhodou,jak ho zapojit?
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od raara »

nikdo nevíte,jak je to čidlo zapojené?
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

mal bi ist do nho iba jeden kabel ja som ho na ducatach nemal nikdy zapojene a startovali ako hodinky aj pri -10
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Někde se tu řešil mechanickej přesuvník.Ten ventil jen mění hodnotu předvstřiku.Mělo by to chodit i bez něj
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od raara »

startuje to,jen jsem to chtěl zapojit,ale nevím jak
torx
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 17 lis 2006, 19:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od torx »

to cidlo nieje elektromagnet a funguje na principe bimetalu. po nastartovani na neho pride +12V a podla vonkajsej teploty presunie predstrek.
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od raara »

torx píše:to cidlo nieje elektromagnet a funguje na principe bimetalu. po nastartovani na neho pride +12V a podla vonkajsej teploty presunie predstrek.
přesně tak,už jsem to zjistil,jak se ta cívečka ohřeje,tak se zmenší předvstřik,tak že to,že to startuje i když to je odpojené je jasné,naopak,zůstane velký předvstřik i při teplém motoru
Lubosko105
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 21 čer 2007, 09:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od Lubosko105 »

raara píše:
torx píše:to cidlo nieje elektromagnet a funguje na principe bimetalu. po nastartovani na neho pride +12V a podla vonkajsej teploty presunie predstrek.
přesně tak,už jsem to zjistil,jak se ta cívečka ohřeje,tak se zmenší předvstřik,tak že to,že to startuje i když to je odpojené je jasné,naopak,zůstane velký předvstřik i při teplém motoru
a od coho sa ta "cívečka ohřeje"??? ved tam nejde od motora ziadna hadicka s vodou a salajuce teplo do motora to az tak moc nezohreje. nie?
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Ta cívka je ohřívací těleso (wallbash)
Ohřeje náplň toho válce kterej tahá za páku lankem.Na teplotě motoru to neni závislý.Funguje to jako termostat,ale má výhřev elektrikou
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od raara »

Lubosko105 píše:
raara píše:
torx píše:to cidlo nieje elektromagnet a funguje na principe bimetalu. po nastartovani na neho pride +12V a podla vonkajsej teploty presunie predstrek.
přesně tak,už jsem to zjistil,jak se ta cívečka ohřeje,tak se zmenší předvstřik,tak že to,že to startuje i když to je odpojené je jasné,naopak,zůstane velký předvstřik i při teplém motoru
a od coho sa ta "cívečka ohřeje"??? ved tam nejde od motora ziadna hadicka s vodou a salajuce teplo do motora to az tak moc nezohreje. nie?
normálně na to zapoj plus,třeba od té cívky co zavírá naftu
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...takže je lepšie to mať zapojene ako odpojené?alebo na to až tak nezalečí
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“