čerpadlo Croma 1.9.tdid
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čerpadlo Croma 1.9.tdid
Prosím poraďte mě,na čerpadle je nahoře spínač u táhla a dole nějaké čidlo,nevíte někdo,jak to má být zapojené?Je tam ještě elektomagnet na vypínání,to mě jasné.
přesně tak,už jsem to zjistil,jak se ta cívečka ohřeje,tak se zmenší předvstřik,tak že to,že to startuje i když to je odpojené je jasné,naopak,zůstane velký předvstřik i při teplém motorutorx píše:to cidlo nieje elektromagnet a funguje na principe bimetalu. po nastartovani na neho pride +12V a podla vonkajsej teploty presunie predstrek.
-
Lubosko105
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 21 čer 2007, 09:02
- Bydliště: Nove Mesto nad Vahom
a od coho sa ta "cívečka ohřeje"??? ved tam nejde od motora ziadna hadicka s vodou a salajuce teplo do motora to az tak moc nezohreje. nie?raara píše:přesně tak,už jsem to zjistil,jak se ta cívečka ohřeje,tak se zmenší předvstřik,tak že to,že to startuje i když to je odpojené je jasné,naopak,zůstane velký předvstřik i při teplém motorutorx píše:to cidlo nieje elektromagnet a funguje na principe bimetalu. po nastartovani na neho pride +12V a podla vonkajsej teploty presunie predstrek.
normálně na to zapoj plus,třeba od té cívky co zavírá naftuLubosko105 píše:a od coho sa ta "cívečka ohřeje"??? ved tam nejde od motora ziadna hadicka s vodou a salajuce teplo do motora to az tak moc nezohreje. nie?raara píše:přesně tak,už jsem to zjistil,jak se ta cívečka ohřeje,tak se zmenší předvstřik,tak že to,že to startuje i když to je odpojené je jasné,naopak,zůstane velký předvstřik i při teplém motorutorx píše:to cidlo nieje elektromagnet a funguje na principe bimetalu. po nastartovani na neho pride +12V a podla vonkajsej teploty presunie predstrek.
