
AHF nebo ASV ? Jak to poznám?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
AHF nebo ASV ? Jak to poznám?
Ahojte, mám malý dotázek, jak poznám kód motoru a k čemu je to dobré, případně, který je lepší, jaké jsou rozdíly? Diky moc 

Octavia 1,9 81Kw, kombi, 2000, 300 000
Ono je to trochu jinak. ASV má menší trysky (ale vyšší otvírací tlak).
Nicméně ASV má mnoho konstrukčních výhod oproti AHF.
Především lepší písty, větší turbo (shodné s motorem ATD), větší intercooler a pár dalších detailů. Pro úpravy výkonu je vhodnější (nicméně i AHF vydrží dost).
Nicméně ASV má mnoho konstrukčních výhod oproti AHF.
Především lepší písty, větší turbo (shodné s motorem ATD), větší intercooler a pár dalších detailů. Pro úpravy výkonu je vhodnější (nicméně i AHF vydrží dost).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Pokial zostanes len u chiptuningu, tak je to ako pises...... ale malokto s tym motorom zostane na 130-140PSMarek77 píše:Ono je to trochu jinak. ASV má menší trysky (ale vyšší otvírací tlak).
Nicméně ASV má mnoho konstrukčních výhod oproti AHF.
Především lepší písty, větší turbo (shodné s motorem ATD), větší intercooler a pár dalších detailů. Pro úpravy výkonu je vhodnější (nicméně i AHF vydrží dost).

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
AHF splnuje euro 2 a ASV euro 3, mechanická cast je stejna,a ty turba stejný s ATD mely AHF taky od nakýho roku. Jina je jen ridicí jednotka a vstriky,jak písí kolegové mensí trysky a vyžsí tlak. Podobný je to s AGR a ALH kde vlastně má ALH stejný turbo jak AHF a trysky stejný jak nyní ASV. S tou životností je to hlavně otom,jak se k tomu kdo chova a stara,tak podle toho mu slouží a vydrží. A špatný písty mely jen TDI v Golfu 3,typ 1Z. Ty se propalovaly když to nekdo čipoval. U octavii a 4 golfech sem se stím nesetkal,pokud nebyl ko vstrik.subz3ro_tdi píše:Pokial zostanes len u chiptuningu, tak je to ako pises...... ale malokto s tym motorom zostane na 130-140PSMarek77 píše:Ono je to trochu jinak. ASV má menší trysky (ale vyšší otvírací tlak).
Nicméně ASV má mnoho konstrukčních výhod oproti AHF.
Především lepší písty, větší turbo (shodné s motorem ATD), větší intercooler a pár dalších detailů. Pro úpravy výkonu je vhodnější (nicméně i AHF vydrží dost).

No dovolím si nesúhlasiť. Autám a motorom sa nerozumiem až tak ako HUML, Origoš, Ladas a iný (ja som skôr cez compy), ale ako viem tak turbo ASV má 11lopatiek a turbo AHF 9 lopatiek...Zdeněk M píše:AHF splnuje euro 2 a ASV euro 3, mechanická cast je stejna,a ty turba stejný s ATD mely AHF taky od nakýho roku. Jina je jen ridicí jednotka a vstriky,jak písí kolegové mensí trysky a vyžsí tlak. Podobný je to s AGR a ALH kde vlastně má ALH stejný turbo jak AHF a trysky stejný jak nyní ASV. S tou životností je to hlavně otom,jak se k tomu kdo chova a stara,tak podle toho mu slouží a vydrží. A špatný písty mely jen TDI v Golfu 3,typ 1Z. Ty se propalovaly když to nekdo čipoval. U octavii a 4 golfech sem se stím nesetkal,pokud nebyl ko vstrik.subz3ro_tdi píše:Pokial zostanes len u chiptuningu, tak je to ako pises...... ale malokto s tym motorom zostane na 130-140PSMarek77 píše:Ono je to trochu jinak. ASV má menší trysky (ale vyšší otvírací tlak).
Nicméně ASV má mnoho konstrukčních výhod oproti AHF.
Především lepší písty, větší turbo (shodné s motorem ATD), větší intercooler a pár dalších detailů. Pro úpravy výkonu je vhodnější (nicméně i AHF vydrží dost).
Octavia TDi 81kW Elegance, MR02, ASV, 280082km, VAG-COM
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Tak to by som si nebol taky isty, ale netvrdim ze je to nemozne... Chcelo by to niekoho kto mal nejake to ASV turbo rozobrate 
Kazdopadne, sedliacky rozum mi hovori ze pri tlaku 0.9bar tam asi moc velke spicky byt nemozu, takze 11-lopatkova regulacia by bola viacmenej zbytocna... nevidim v tom moc velky prinos, jedine ze by si chcel to turbo modifikovat na nejaky hybridny typ, potom by to bol dobry zaklad

Kazdopadne, sedliacky rozum mi hovori ze pri tlaku 0.9bar tam asi moc velke spicky byt nemozu, takze 11-lopatkova regulacia by bola viacmenej zbytocna... nevidim v tom moc velky prinos, jedine ze by si chcel to turbo modifikovat na nejaky hybridny typ, potom by to bol dobry zaklad

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
jo presne tak a ASV v serii tlaci max 1,05 a AHF tusim teraz ze 0.95 or 0.945 :O)hopko píše:No dovolím si nesúhlasiť. Autám a motorom sa nerozumiem až tak ako HUML, Origoš, Ladas a iný (ja som skôr cez compy), ale ako viem tak turbo ASV má 11lopatiek a turbo AHF 9 lopatiek...Zdeněk M píše:AHF splnuje euro 2 a ASV euro 3, mechanická cast je stejna,a ty turba stejný s ATD mely AHF taky od nakýho roku. Jina je jen ridicí jednotka a vstriky,jak písí kolegové mensí trysky a vyžsí tlak. Podobný je to s AGR a ALH kde vlastně má ALH stejný turbo jak AHF a trysky stejný jak nyní ASV. S tou životností je to hlavně otom,jak se k tomu kdo chova a stara,tak podle toho mu slouží a vydrží. A špatný písty mely jen TDI v Golfu 3,typ 1Z. Ty se propalovaly když to nekdo čipoval. U octavii a 4 golfech sem se stím nesetkal,pokud nebyl ko vstrik.subz3ro_tdi píše: Pokial zostanes len u chiptuningu, tak je to ako pises...... ale malokto s tym motorom zostane na 130-140PS
GIV var asz 4mot upraveny
To nevým ale 11 lopatek sem vydel jen na ASZ,jestli jde o plnicí tlak tak tech 9 lopatek ti natlací 1,2-1,4 baru taky,ciste teoreticky -tech 11 lopatek by melo ten plnici tlak udelat rychleji ale je to hlavne o regulaci. Ja mam B4 v kombiku AFN 81kw mam tam turbo s 9 lopatkama a plní to seriove 1,2-1,4bar ,AHF a ASV plní seriove mín ,max 1,2baru. Pocet lopatek na vykon vliv nema,jen plnicí tlak. Jinak ty turba jsou podle etky zameny .AHF za ASV a ATDjordee_23 píše:jo presne tak a ASV v serii tlaci max 1,05 a AHF tusim teraz ze 0.95 or 0.945 :O)hopko píše:No dovolím si nesúhlasiť. Autám a motorom sa nerozumiem až tak ako HUML, Origoš, Ladas a iný (ja som skôr cez compy), ale ako viem tak turbo ASV má 11lopatiek a turbo AHF 9 lopatiek...Zdeněk M píše: AHF splnuje euro 2 a ASV euro 3, mechanická cast je stejna,a ty turba stejný s ATD mely AHF taky od nakýho roku. Jina je jen ridicí jednotka a vstriky,jak písí kolegové mensí trysky a vyžsí tlak. Podobný je to s AGR a ALH kde vlastně má ALH stejný turbo jak AHF a trysky stejný jak nyní ASV. S tou životností je to hlavně otom,jak se k tomu kdo chova a stara,tak podle toho mu slouží a vydrží. A špatný písty mely jen TDI v Golfu 3,typ 1Z. Ty se propalovaly když to nekdo čipoval. U octavii a 4 golfech sem se stím nesetkal,pokud nebyl ko vstrik.
Tak to sa mi nezda ze by AFNko v serii tlacilo tak vela ... sam mam AFN a v serii to maximalne tlacilo 0.9482 ...mame doma aj oktu ASV a maximalne tlaci 1.0298 ...viac som v serii nevidel ...z upravovanymi softami ano.... (myslim maximalnu ziadanu hodnotu na ktoru pak doreguluje tlak , spicky su vacsie)Zdeněk M píše:To nevým ale 11 lopatek sem vydel jen na ASZ,jestli jde o plnicí tlak tak tech 9 lopatek ti natlací 1,2-1,4 baru taky,ciste teoreticky -tech 11 lopatek by melo ten plnici tlak udelat rychleji ale je to hlavne o regulaci. Ja mam B4 v kombiku AFN 81kw mam tam turbo s 9 lopatkama a plní to seriove 1,2-1,4bar ,AHF a ASV plní seriove mín ,max 1,2baru. Pocet lopatek na vykon vliv nema,jen plnicí tlak. Jinak ty turba jsou podle etky zameny .AHF za ASV a ATDjordee_23 píše:jo presne tak a ASV v serii tlaci max 1,05 a AHF tusim teraz ze 0.95 or 0.945 :O)hopko píše: No dovolím si nesúhlasiť. Autám a motorom sa nerozumiem až tak ako HUML, Origoš, Ladas a iný (ja som skôr cez compy), ale ako viem tak turbo ASV má 11lopatiek a turbo AHF 9 lopatiek...
GIV var asz 4mot upraveny