Přelití oleje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Danakroman píše:Ja mam taky dotaz ?co se může stát když je ojel takto přelitý známej to prej přelil a oddělal motor u astry 1.7d Je to možný aby se zničil motor????dík
da se znicit ze zacatku to zacne tlakovat protikat vsude mozne muze to zacit i hulit modre. Protika to pres ventilove gufera. Muze se i znicit motor tim ze zacne zrat strasne oleje.

Proto je lepsi mit vzdy min nez vic.
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

ANO.Viděl jsem motor z Oktávky do ,kterého nějaký trouba nalil 9l oleje a popraskaly přepážky v bloku(jako ,kdyby vybouchl zevnitř). (LOL)
Mára.
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 03 čer 2006, 16:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Mára. »

Přelité to určitě nenechávej,klika pak naráží o hladinu oleje a dlouho by nevydržela.
Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

Prosím vás, jak se dá ten olej odsát? Přes měrku, ale jakým způsobem?
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Uživatelský avatar
Maverick
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 01 dub 2006, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Maverick »

Velkej problém je v tom že se to začne strašně tlakovat a jde to ven nejjednodušší cestou...to znamená i přes turbo a to většinou odejde na věky věků...Popis měření je u zkoro každého typu motoru jiný...dle příručky.
VW Golf II 1.9 TDi
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

Luke píše:Prosím vás, jak se dá ten olej odsát? Přes měrku, ale jakým způsobem?
no tak já to dělal jednoduchým způsobem : hadičku(trubičku) jsem navlíknul na stříkačku ( co největší abys to nedělal 100x) strčil místo měrky no a klasicky natáhnul atd .atd žádná věda :)
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

teď o víkendu sem to dělal u passata,normálně sem sundal dekl pod motorem a povolil výpusťak a trošku upustil,jakýpak stim sraní (LOL)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

váha píše:teď o víkendu sem to dělal u passata,normálně sem sundal dekl pod motorem a povolil výpusťak a trošku upustil,jakýpak stim sraní (LOL)
presne tak!! jakypak srani s odsavanim od ceho je tma ten sroub
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

no nevím chlapci co je rychlejší jestli otevřít haubnu vyndat měrku a odsát... práce cca 10min s divením (kdekoliv na ulici) než si lehat pod auto oddělávat kryt motoru povolovat šroub a bejt zasranej jak jetel...... :D :D :D
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

martex píše:no nevím chlapci co je rychlejší jestli otevřít haubnu vyndat měrku a odsát... práce cca 10min s divením (kdekoliv na ulici) než si lehat pod auto oddělávat kryt motoru povolovat šroub a bejt zasranej jak jetel...... :D :D :D
No ani sem se u toho moc nezasral (LOL)maximálně na ruce sem měl trošku oleje,akorát potom sem tam ten dekl zkur* asi půl hodiny dával (LOL)
Zabak
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 led 2006, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Zabak »

Zdravim.
Mam dotaz - ted jsem byl na vymene oleje a je to o malinko prelity (VW/PASS/1,9TD/55kW), asi 2mm, tedy min nez bylo popsano vyse. Koukal jsem na to tedka (=zjistil to) asi 1000km po te vymene, ale zadny pruvodni znaky jako koureni atd. to nejevi, pocitove taky stejny. Co myslite, mam ho nechat pomalu spalit nebo se s tim mam odsavat???
Dik za nazor.
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Zabak píše:Zdravim.
Mam dotaz - ted jsem byl na vymene oleje a je to o malinko prelity (VW/PASS/1,9TD/55kW), asi 2mm, tedy min nez bylo popsano vyse. Koukal jsem na to tedka (=zjistil to) asi 1000km po te vymene, ale zadny pruvodni znaky jako koureni atd. to nejevi, pocitove taky stejny. Co myslite, mam ho nechat pomalu spalit nebo se s tim mam odsavat???
Dik za nazor.
Hladina oleja medzi ryskami min a max je OK :)
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Mára.
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 03 čer 2006, 16:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Mára. »

Nech to tam,2mm ničemu nevadí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“