Danakroman píše:Ja mam taky dotaz ?co se může stát když je ojel takto přelitý známej to prej přelil a oddělal motor u astry 1.7d Je to možný aby se zničil motor????dík
da se znicit ze zacatku to zacne tlakovat protikat vsude mozne muze to zacit i hulit modre. Protika to pres ventilove gufera. Muze se i znicit motor tim ze zacne zrat strasne oleje.
Velkej problém je v tom že se to začne strašně tlakovat a jde to ven nejjednodušší cestou...to znamená i přes turbo a to většinou odejde na věky věků...Popis měření je u zkoro každého typu motoru jiný...dle příručky.
Luke píše:Prosím vás, jak se dá ten olej odsát? Přes měrku, ale jakým způsobem?
no tak já to dělal jednoduchým způsobem : hadičku(trubičku) jsem navlíknul na stříkačku ( co největší abys to nedělal 100x) strčil místo měrky no a klasicky natáhnul atd .atd žádná věda
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
no nevím chlapci co je rychlejší jestli otevřít haubnu vyndat měrku a odsát... práce cca 10min s divením (kdekoliv na ulici) než si lehat pod auto oddělávat kryt motoru povolovat šroub a bejt zasranej jak jetel......
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
martex píše:no nevím chlapci co je rychlejší jestli otevřít haubnu vyndat měrku a odsát... práce cca 10min s divením (kdekoliv na ulici) než si lehat pod auto oddělávat kryt motoru povolovat šroub a bejt zasranej jak jetel......
No ani sem se u toho moc nezasral (LOL)maximálně na ruce sem měl trošku oleje,akorát potom sem tam ten dekl zkur* asi půl hodiny dával
Zdravim.
Mam dotaz - ted jsem byl na vymene oleje a je to o malinko prelity (VW/PASS/1,9TD/55kW), asi 2mm, tedy min nez bylo popsano vyse. Koukal jsem na to tedka (=zjistil to) asi 1000km po te vymene, ale zadny pruvodni znaky jako koureni atd. to nejevi, pocitove taky stejny. Co myslite, mam ho nechat pomalu spalit nebo se s tim mam odsavat???
Dik za nazor.
Zabak píše:Zdravim.
Mam dotaz - ted jsem byl na vymene oleje a je to o malinko prelity (VW/PASS/1,9TD/55kW), asi 2mm, tedy min nez bylo popsano vyse. Koukal jsem na to tedka (=zjistil to) asi 1000km po te vymene, ale zadny pruvodni znaky jako koureni atd. to nejevi, pocitove taky stejny. Co myslite, mam ho nechat pomalu spalit nebo se s tim mam odsavat???
Dik za nazor.
Hladina oleja medzi ryskami min a max je OK
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex