
160 a dost :-(
Moderátoři: šulda, Moderátoři
160 a dost :-(
Lidi moje TDi 66 Kw nechce jet rychleji než 160 km/h
dnes na dálnici se mi z kopce podařilo skoro 170 . Nevíte co by to mohlo být ? zjistím diagnostikou ? Jedná se o Seat Toledo 2001 1.9 TDi 66 Kw . díky za odpovědi

Re: 160 a dost :-(
Kolko ma maximalku udanu vyrobcom?Racer píše:Lidi moje TDi 66 Kw nechce jet rychleji než 160 km/hdnes na dálnici se mi z kopce podařilo skoro 170 . Nevíte co by to mohlo být ? zjistím diagnostikou ? Jedná se o Seat Toledo 2001 1.9 TDi 66 Kw . díky za odpovědi
Moje ma 185 km/hod.
Citroen Xsara 2,0HDI/66kW ma 180km/hod.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: 160 a dost :-(
Tohle je ale VWCsala píše:Kolko ma maximalku udanu vyrobcom?Racer píše:Lidi moje TDi 66 Kw nechce jet rychleji než 160 km/hdnes na dálnici se mi z kopce podařilo skoro 170 . Nevíte co by to mohlo být ? zjistím diagnostikou ? Jedná se o Seat Toledo 2001 1.9 TDi 66 Kw . díky za odpovědi
Moje ma 185 km/hod.
Citroen Xsara 2,0HDI/66kW ma 180km/hod.


Ja ma B5 AHU 66kW a dostanu z toho jen 170 km/h, driv to jelo trochu rychleji a hlavne se to na tu rychlost sebralo ochotneji. Je to ted trochu linejsi. Na nizsi stupne 3,4 to, ale jde ochotne az do max otacek. Muze to byt taky tou vahou? Jeste nemam vymeneni trysky (nevim kolik maji najeto), takze to mozna bude i tim.
Re: 160 a dost :-(
Maximalna rychlost je dana hlavne sucinitelom odporu vzduchu, celnou plochou, vahou auta a maximalnym vykonom motora.reesha píše:Tohle je ale VWCsala píše:Kolko ma maximalku udanu vyrobcom?Racer píše:Lidi moje TDi 66 Kw nechce jet rychleji než 160 km/hdnes na dálnici se mi z kopce podařilo skoro 170 . Nevíte co by to mohlo být ? zjistím diagnostikou ? Jedná se o Seat Toledo 2001 1.9 TDi 66 Kw . díky za odpovědi
Moje ma 185 km/hod.
Citroen Xsara 2,0HDI/66kW ma 180km/hod.![]()
Od znacky auta to zavisi minimalne

Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
gigi napsal:
Při 160 to pár sekund táhne, pár sekund nic, pár sekund táhne atd. - je to tak?
Na Toledu 97 tdi 66kw mám chip, při 160 mi to dělá to samé, někde jsem slyšel, že je to omezení výrobcem, že snad kvůli spotřebě.
To by se dít nemělo, máš tam něco špatně
to reesha: myslíš chip? Na diagnostice to bylo vícekrát a nehlásilo to žádnou chybu.
Při 160 to pár sekund táhne, pár sekund nic, pár sekund táhne atd. - je to tak?
Na Toledu 97 tdi 66kw mám chip, při 160 mi to dělá to samé, někde jsem slyšel, že je to omezení výrobcem, že snad kvůli spotřebě.
To by se dít nemělo, máš tam něco špatně
to reesha: myslíš chip? Na diagnostice to bylo vícekrát a nehlásilo to žádnou chybu.
to jayd: to dělá jen při 160, víc to netáhne, je to cítit hlavně do kopce, ale jen trochu, projevuje se to tak, že to 3-4s táhne, další 3-4s nic, další 3-4 táhne atd. Po rovině a z kopce to skoro vůbec není cítit, jen to víc nejede.
Do 160 to táhne normálně.
to reesha: myslíš že je to špatný čip? na diagnostice to píše:
01208 035
Záznamy v řídicí jednotce změněné
- myslím, že každý čip je na diagnostice takhle poznat
- možná je to mimo mísu, ale před časem v Seatu ve Frýdku kvůli této chybě mi na autě nechtěli nic dělat, protože tam mám čip, že ať s to dám do původního stavu, a pak mi auto vemou - ale to je asi kravina?
- před časem to házelo chybu:
00575 017
Tlak v sacím potrubí
Regulační odchylka sporadická
- tehdy turbo zapínalo od 2300 otáček, na auto se jen podívali a pak to jezdilo (platil jsem 99 Kč)
Výše uvedené nad 160 to netáhne se projevovalo pokaždé.
Do 160 to táhne normálně.
to reesha: myslíš že je to špatný čip? na diagnostice to píše:
01208 035
Záznamy v řídicí jednotce změněné
- myslím, že každý čip je na diagnostice takhle poznat
- možná je to mimo mísu, ale před časem v Seatu ve Frýdku kvůli této chybě mi na autě nechtěli nic dělat, protože tam mám čip, že ať s to dám do původního stavu, a pak mi auto vemou - ale to je asi kravina?
- před časem to házelo chybu:
00575 017
Tlak v sacím potrubí
Regulační odchylka sporadická
- tehdy turbo zapínalo od 2300 otáček, na auto se jen podívali a pak to jezdilo (platil jsem 99 Kč)
Výše uvedené nad 160 to netáhne se projevovalo pokaždé.