Při běhu motoru na volnoběh začne auto po cca. 10 sekundách mírně vibrovat. Nemáte s tímhle někdo už nějakou zkušenost co by to mohlo být? Silentbloky na motoru jsou vyměněný. Děje se to pouze pokud je motor ohřátej min. na 80°C, do 80°C bez nejmenšího zavibrování. Na motoru není uložená žádná závada.
A4 B6 1.9tdi 96kW 2001, najeto 149000km POCTIVÍCH
A druhá otázka, kolik by měla vydržet spojka na tomhle autě, předtím to měla baba...?
už nevim co s tim.....
Naposledy upravil(a) Fary dne 29 zář 2008, 14:51, celkem upraveno 2 x.
Cau, ackoliv ti nepomuze to, co ti napisu, ale chova se mi to naprosto stejne jak jsi popsla..za studena nic..jak se to ohreje, tak se to zacne trepat..podle vseho to bude ten setrvak...
hm kluci ja to měl na bmw taky na tdsu a měnil jsem setrvák i převodovku a pak jsem vyměnil i motor a přestaloto když sešlapněš spojku tak se to utíši jedna rada nestratuj auto se sešlapnutou spojkou ničiš tim šaly naklyce, možná vw to nemaj ale bmw to má
MIR.B.M.W píše:hm kluci ja to měl na bmw taky na tdsu a měnil jsem setrvák i převodovku a pak jsem vyměnil i motor a přestaloto když sešlapněš spojku tak se to utíši jedna rada nestratuj auto se sešlapnutou spojkou ničiš tim šaly naklyce, možná vw to nemaj ale bmw to má
...tak to slysim poprvy...chudak starter...znamena to teda, ze ty saly na klice trpej min, kdyz je motor pri startovani jeste "zatizenej" prevodovkou? Nebo jak se nicej? ...
FandaTDI píše: ...tak to slysim poprvy...chudak starter...znamena to teda, ze ty saly na klice trpej min, kdyz je motor pri startovani jeste "zatizenej" prevodovkou? Nebo jak se nicej? ...
Neni v nich tlak oleje a axialní zatížení kliky po zmáčknutí spojky toto způsobuje než začne motor mazat. Ale že by to bylo až takový ???
FandaTDI píše: ...tak to slysim poprvy...chudak starter...znamena to teda, ze ty saly na klice trpej min, kdyz je motor pri startovani jeste "zatizenej" prevodovkou? Nebo jak se nicej? ...
Neni v nich tlak oleje a axialní zatížení kliky po zmáčknutí spojky toto způsobuje než začne motor mazat. Ale že by to bylo až takový ???
nikde vo svete sa nestartuje so spojkou,aspon tak to tvrdil jeden odbornik niekde na fore,je to vraj prezitok z cias komunizmu,ked boly este v skodovkach slabe baterie a olej v prevodovke tuhy jak svina,tvrdil,ze pri startovani so spojkou trpia axialy,a vcelku dost
věřte mi kluci však ta sranda mě stála 60tisic prostě když startuju auto tak nemačkat spojku a to maj skoro všihni vezvyku zmačknou spojku i když je vyhozenej kvalt je to pravda? kdyby to byl setrvak tak bych asi neměnil motor to časem poznáte ja jsem to poznam po 30tisicich kylometrech pak to takle vypadá