A4 1.9tdi vibrace

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Fary
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 02 říj 2007, 07:28
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

A4 1.9tdi vibrace

Příspěvek od Fary »

Při běhu motoru na volnoběh začne auto po cca. 10 sekundách mírně vibrovat. Nemáte s tímhle někdo už nějakou zkušenost co by to mohlo být? Silentbloky na motoru jsou vyměněný. Děje se to pouze pokud je motor ohřátej min. na 80°C, do 80°C bez nejmenšího zavibrování. Na motoru není uložená žádná závada.
A4 B6 1.9tdi 96kW 2001, najeto 149000km POCTIVÍCH

A druhá otázka, kolik by měla vydržet spojka na tomhle autě, předtím to měla baba...?

už nevim co s tim..... (wallbash)
Naposledy upravil(a) Fary dne 29 zář 2008, 14:51, celkem upraveno 2 x.
A4 B6 1.9 TDI 96kW
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Že by se začínal ozývat setrvák :o :o :o Zkus tlačítko hledat je toho tady o tom dost.
Uživatelský avatar
Fary
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 02 říj 2007, 07:28
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Fary »

Na ten jsem taky myslel, ale je mi divný že to začne až po chvilce a hlavně až když je to ohřátý na 80°C...
A4 B6 1.9 TDI 96kW
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Fary píše:Na ten jsem taky myslel, ale je mi divný že to začne až po chvilce a hlavně až když je to ohřátý na 80°C...
No ještě mu zřejmě do totální smrti nějaká chvilka zbývá.
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Registrován: 24 led 2006, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od noki »

Jak se vibrace projevuje? Mám pocit, že mám něco podobného
Cagan
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 23 pro 2007, 21:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Cagan »

Cau, ackoliv ti nepomuze to, co ti napisu, ale chova se mi to naprosto stejne jak jsi popsla..za studena nic..jak se to ohreje, tak se to zacne trepat..podle vseho to bude ten setrvak...
jantar
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 13 čer 2008, 14:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od jantar »

Mam uplne stejny problem,ale kdyz slapnu na spojku tak vybrace prestanou.Muze to byt setrvakem?
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

Mam to taky, za studena nic a za tepla se motor tak jednou za 2 vteriny zatrepe, jeste jsem zjistil, ze kdyz stojim do kopce, tak to nedela :(
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

hm kluci ja to měl na bmw taky na tdsu a měnil jsem setrvák i převodovku a pak jsem vyměnil i motor a přestaloto když sešlapněš spojku tak se to utíši jedna rada nestratuj auto se sešlapnutou spojkou ničiš tim šaly naklyce, možná vw to nemaj ale bmw to má
moje skype je Mira.B.M.W
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

MIR.B.M.W píše:hm kluci ja to měl na bmw taky na tdsu a měnil jsem setrvák i převodovku a pak jsem vyměnil i motor a přestaloto když sešlapněš spojku tak se to utíši jedna rada nestratuj auto se sešlapnutou spojkou ničiš tim šaly naklyce, možná vw to nemaj ale bmw to má
:o ...tak to slysim poprvy...chudak starter...znamena to teda, ze ty saly na klice trpej min, kdyz je motor pri startovani jeste "zatizenej" prevodovkou? Nebo jak se nicej? ... (crazy)
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

FandaTDI píše: :o ...tak to slysim poprvy...chudak starter...znamena to teda, ze ty saly na klice trpej min, kdyz je motor pri startovani jeste "zatizenej" prevodovkou? Nebo jak se nicej? ... (crazy)
Neni v nich tlak oleje a axialní zatížení kliky po zmáčknutí spojky toto způsobuje než začne motor mazat. Ale že by to bylo až takový ??? :o :o :o
Jiří Horváth
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 23 zář 2008, 17:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312

Příspěvek od Jiří Horváth »

me to delá na O1 taky.100%setrvak
O1,ASV,2001,81kw
luo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 11 úno 2007, 11:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od luo »

Defmanik píše:
FandaTDI píše: :o ...tak to slysim poprvy...chudak starter...znamena to teda, ze ty saly na klice trpej min, kdyz je motor pri startovani jeste "zatizenej" prevodovkou? Nebo jak se nicej? ... (crazy)
Neni v nich tlak oleje a axialní zatížení kliky po zmáčknutí spojky toto způsobuje než začne motor mazat. Ale že by to bylo až takový ??? :o :o :o
nikde vo svete sa nestartuje so spojkou,aspon tak to tvrdil jeden odbornik niekde na fore,je to vraj prezitok z cias komunizmu,ked boly este v skodovkach slabe baterie a olej v prevodovke tuhy jak svina,tvrdil,ze pri startovani so spojkou trpia axialy,a vcelku dost
GIV 1.9 PD 74kW
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

věřte mi kluci však ta sranda mě stála 60tisic prostě když startuju auto tak nemačkat spojku a to maj skoro všihni vezvyku zmačknou spojku i když je vyhozenej kvalt je to pravda? kdyby to byl setrvak tak bych asi neměnil motor to časem poznáte ja jsem to poznam po 30tisicich kylometrech pak to takle vypadá
(LOL)
moje skype je Mira.B.M.W
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

nebo skuste dat nohu na spojku jen lechce některý dissel to dělá některej ne
moje skype je Mira.B.M.W
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“