Neoriginální ojnice a půlměsíc
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Neoriginální ojnice a půlměsíc
Zdravím všechny, mám dotaz a prosím o radu.
Koupil jsem VW POLO 1,4 TDI (PD) r.v2000, s vadným motorem.
Po rozebrání motoru jsem zjistil, že jedna ojnice je ohlá, sehnal jsem tedy novou, ale ne s originálním pulměsícem - ten mám z té staré ohlé.
Tudíž do sebe nepasují uplně ideálně, je možno to tak nechat????
Přeměřoval jsem šuplerou rozměry origo ojnice a origo půlměsíce a porovnal s neorigo ojnicí a půlměsícem a výsledek byl stejný.
Nehrozí zadření této nerigo ojnice?
Prosím o rady či názory. Díkes
Koupil jsem VW POLO 1,4 TDI (PD) r.v2000, s vadným motorem.
Po rozebrání motoru jsem zjistil, že jedna ojnice je ohlá, sehnal jsem tedy novou, ale ne s originálním pulměsícem - ten mám z té staré ohlé.
Tudíž do sebe nepasují uplně ideálně, je možno to tak nechat????
Přeměřoval jsem šuplerou rozměry origo ojnice a origo půlměsíce a porovnal s neorigo ojnicí a půlměsícem a výsledek byl stejný.
Nehrozí zadření této nerigo ojnice?
Prosím o rady či názory. Díkes
Neorigo ojnice a půlměsíc
Čaj, jak to myslíš, svrtat? prosím podrobně, dík.
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Musíš to dát někomu kdo je strojově vybaven na tyto práce, k tomu jednu nepoškozenou ojnici, aby opracoval otvor na požadovaný rozměr a byla dodržena i rozteč, taktéž hmotnost a její rozložení není lhostejné.
Mělo by platit pravidlo, že se nemění jedna ojnice z jiného motoru, ale dvě a namontují se na kliku tak, aby běhaly proti sobě (např. 1. a 2.), aby se neporušilo vyvážení.
Mělo by platit pravidlo, že se nemění jedna ojnice z jiného motoru, ale dvě a namontují se na kliku tak, aby běhaly proti sobě (např. 1. a 2.), aby se neporušilo vyvážení.
ale 1.4tdi je tříhrnec nebo ne ? tak tam to pravidlo asi těžko uplatníorigoš píše:Musíš to dát někomu kdo je strojově vybaven na tyto práce, k tomu jednu nepoškozenou ojnici, aby opracoval otvor na požadovaný rozměr a byla dodržena i rozteč, taktéž hmotnost a její rozložení není lhostejné.
Mělo by platit pravidlo, že se nemění jedna ojnice z jiného motoru, ale dvě a namontují se na kliku tak, aby běhaly proti sobě (např. 1. a 2.), aby se neporušilo vyvážení.

ale 1.4 je tříhrnek a tam se měněj všechny tři , nebo vyvážej na stejnou váhu , ne ???origoš píše:Musíš to dát někomu kdo je strojově vybaven na tyto práce, k tomu jednu nepoškozenou ojnici, aby opracoval otvor na požadovaný rozměr a byla dodržena i rozteč, taktéž hmotnost a její rozložení není lhostejné.
Mělo by platit pravidlo, že se nemění jedna ojnice z jiného motoru, ale dvě a namontují se na kliku tak, aby běhaly proti sobě (např. 1. a 2.), aby se neporušilo vyvážení.
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD
na lámaný ojnice nejdou zaměňovat půlměcíce mezi sebou vezmi jinou stejný váhy 

Naposledy upravil(a) Ladas dne 25 lis 2008, 21:38, celkem upraveno 1 x.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
každá je originál podle lomu a jak píše pafka je i vyšší pevnost a přesnostTomas.cz píše:Ty lámaný maj vlastně unikátní povrch ne?Ladas píše:na lámaný ojnice nejdou zaměňovat půlměcíce mezi sebou vezmi jinou stejný váhy

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Neoriginální ojnice a půlměsíc
No takže, jediný řešení je sehnat jednu ojnici i s origo půlměsícem?
A ještě stejné váhy? (tu musím zvážit nebo je to na ní vyražený?)
Máte ji někdo?
A ještě stejné váhy? (tu musím zvážit nebo je to na ní vyražený?)
Máte ji někdo?
Re: Neoriginální ojnice a půlměsíc
vytahej si všechny ojnice ven 2 původní a 1 "novou"vvinohrad píše:No takže, jediný řešení je sehnat jednu ojnici i s origo půlměsícem?
A ještě stejné váhy? (tu musím zvážit nebo je to na ní vyražený?)
Máte ji někdo?
vem si gramovou váhu a ta co má nejmíň
si zapiš pak ven brusku a ty zbylí 2 odbrus na nálitcích
do stejné váhy !!!! bacha 1gram je už hodně !!!!!
jinak si zkus sehnat dílenskou příručku na škodu 120
tam je to přesně popsaný jak se to dělá
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
