onicom, zmazat

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

Myslím, že mi niečo spomínali o kompresorovom kole z VB.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tak to je trchu rozdiel. Ale lopatky rotora VB (kolo) plynovej turbiny zjavne nevojdu do statora plynovej turbiny VA.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 27 úno 2009, 19:40, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

A čo je to stator? Ktorá časť turba to je? Nech som aj ja múdejší. (wallbash)
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Stator je to co stoji napr. hovorovo "obal, skryna, slimak". Rotor je to co sa otaca (hybe) napr. hovorovo "vrtulka, kolecko"
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

dík za vysvetlenie. Slimák je ten hliník? Či tá liatina?
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Aj aj. Saci slimak = stator duchadla (alebo kompresora, podla pomeru stlacenia) / vyfukovy slimak = stator plynovej turbiny.
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

ak chces vediet kolko udrzi spojka, musis sa pytat na krutiaci moment a nie PS. Spojka na passate drzi bez problemov 370-400Nm, no horsie je to uz so zotrvacnikom. Maximalne hodnoty nie su az tak dolezity, ako nastup a priebeh krutiaceho momentu.
Ja odporucam beznu mod tak na 165-170PS a 380Nm, zalezi kolko bude mat auto v serii. Vtedy je to bez dymu a bezpecne. kazdy konik navyse ide dost na ukor zivotnosti. Nestiha IC, zacina to podymievat atd atd.
Niekedy su 2-3 kone naviac ovela menej, no viac problemov.
Pohon 4 motion vydrzi niekolko krat tolko, o ten sa bat nemusis, je to klasicky torsen, cize original quattro.
Passat 4 Motion 1,9TDI sa da ladit iba na stvorkolovej brzde, tu zadny nahon neodpojis, teda merat na oske sa to neda.
Len pre info, stvorkola haldex, teda na priecnych motoroch VAG vydrzi az 1500Nm!!!! 1000 NM mame vyskusane uplne bez problemov na Lupe, samozrejme nehovorim o starom passate, v novom je uz haldex.
Na strare 1,9TDIPD EDC15 robi chiptuning uz asi naozaj kazdy, no fakt malo ludi to vie naozaj dobre, to je treba vzdy zvazit. Nie vsetko co dymi naozaj aj jede!!!
tibiz
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 15 kvě 2007, 19:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od tibiz »

onicom, zmazat
Naposledy upravil(a) tibiz dne 25 led 2018, 01:42, celkem upraveno 1 x.
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

tibiz píše:
PROFITUNER píše:...
ok, dik za priblizenie. v KE viete odbrzdit stvorkolky ci treba ist dalej na zapad?
V Ke a ZV mame iba 2WD brzdy,tam sa daju merat iba stvorkolky s odpojitelnym nahonom.
S passatom musite ked tak prist do BA
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“