Spojka na B5 - Klepe se pri rozjezdu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
RadekR
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 26 dub 2006, 17:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec, Praha, Hamburg

Spojka na B5 - Klepe se pri rozjezdu

Příspěvek od RadekR »

Ahoj,
nechal jsem si vymenit spojku a od te doby se pri pomalem rozjizdeni na jednicku i na zpatecku, treba pri parkovani klepe cely auto. Kdyz se rozjedu rychle s hodne plynu, tak je to ok. Mam sice jeste pred vymenou predniho silentbloku, takze to muze taky prispet, ale asi ne tolik. Pri jizde je to uz dobry, i pri razeni vyssich stupnu. Nevite nahodou cim to muze byt? nevystredena spojka?
Auto: B5 TDi 66kW AHU
diky
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 22 čer 2006, 10:17
Odpovědi: 0

Re: Spojka na B5 - Klepe se pri rozjezdu

Příspěvek od DavidVoda »

RadekR píše:Ahoj,
nechal jsem si vymenit spojku a od te doby se pri pomalem rozjizdeni na jednicku i na zpatecku, treba pri parkovani klepe cely auto. Kdyz se rozjedu rychle s hodne plynu, tak je to ok. Mam sice jeste pred vymenou predniho silentbloku, takze to muze taky prispet, ale asi ne tolik. Pri jizde je to uz dobry, i pri razeni vyssich stupnu. Nevite nahodou cim to muze byt? nevystredena spojka?
Auto: B5 TDi 66kW AHU
diky
a kdyz se rozjedes rychle ,tak slyšíš,nebo cítíš náké škubnutí?nebo jen proste zvuk jako by se neco lehce hnulo?mě tohle dělal držák silentbloku pač byl svařenej a to ještě kevšemu blbě,vyměn silentblok a mělo by to být okej.Jinak se mě to auto klepalo úplně nehorázně a něvěřil sem že to může být jen silentblok a byl
RadekR
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 26 dub 2006, 17:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec, Praha, Hamburg

Příspěvek od RadekR »

Kdyz se rozjedu rychle, tak to jde, ale kdyz treba parkuju na zpatecku a reguluju spojkou, tak se cely auto klepe. Mam novy oba hydraulicky sileny, ale na ten malej predni jsem zapomel. Je fakt, ze je v nem pekna vule, ale pred vymenou spojky se auto pri rozjezdu neklepalo. Tak doufam, ze to opravdu bude jen tim prednim kouskem gumy.
Ondraseeek
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 20 čer 2006, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondraseeek »

RadekR píše:Kdyz se rozjedu rychle, tak to jde, ale kdyz treba parkuju na zpatecku a reguluju spojkou, tak se cely auto klepe. Mam novy oba hydraulicky sileny, ale na ten malej predni jsem zapomel. Je fakt, ze je v nem pekna vule, ale pred vymenou spojky se auto pri rozjezdu neklepalo. Tak doufam, ze to opravdu bude jen tim prednim kouskem gumy.
A co pritlacnak?! Myslim, ze jeho spatne nasazeni tohleto delava...
VW T3 Reimo se zadrenym motorem :(
RadekR
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 26 dub 2006, 17:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec, Praha, Hamburg

Příspěvek od RadekR »

ja jsem tu spojku nemenil, menili ji v servise, tak nevim jak to udelali. Ale myslel jsem, ze je pritlacak licovanej kolikama nebo je tam jen nasazenej a prisroubovanej? No mozna to budu muset zkusit reklamovat :x
vwphun
Přispěvovatel
Příspěvky: 509
Registrován: 23 led 2006, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od vwphun »

Pokud byla dělaná v servise, tak bych se zatím vůbec nezamýšlel co to může být, ale nechal bych přemýšlet a hlavně spravit ty, co tu spojku měnili...
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Závadu mám podobnou, spojka mi škube, ale jen když přidám třeba víc plynu a pouštím spojku tak když je to ve stádiu prosmýkávání, tak je cítít jak to klepe, ale když se rozjížím s pomalejma otáčkama (1.100) a nechám ji dýl smýkat, je to OK...
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

No podla mna je to tou novou spojkou ak ti ovšem menili len lamelu. Pretože prítlačák aj zotrvak sú vydraté tou starou lamelou a voči novej lamele vzniká voľa keď popúšťaš spojkový pedál a zaberá na jednom mieste a tým to cele vybruje. Skús chvílu počkať ći si to nesadne a pár krát tu " zohrej " a to poriadne a uvidíš ked nie podľa zákonníka máš na prácu 6 mes. záruku.
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

To asi nebylo k tomu mýmu příspěvku :(
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

Matrix píše:To asi nebylo k tomu mýmu příspěvku :(
ˇ
Nie pýsal som k tomu 1 ale špecifikuj tvoju hádam poradím.
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

No vždyť sem tam svoji závadu popsal o pár příspěvků výš :)
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

No u teba ak sa v tom nikto nešpáral je to asi spojkové ložisko alebo prítlačný tanier a pätky na ňom sú vydrané a potom to šklbe a múdra knižka písala ešte možnosť povolenia prevodovky a držiakov skús to prekontrolovať. A ešte spojku je vhodné meniť po 100000 km
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

urgi píše:No u teba ak sa v tom nikto nešpáral je to asi spojkové ložisko alebo prítlačný tanier a pätky na ňom sú vydrané a potom to šklbe a múdra knižka písala ešte možnosť povolenia prevodovky a držiakov skús to prekontrolovať. A ešte spojku je vhodné meniť po 100000 km
No já na původní originál spojku měl najeto 285tis a až po Reeshovo čipu začala při plném využívání krouťáku klouzat,tak jsem dal jednohmotu,ale ještě by ta lamela s přítlačákem něco vydrželo.Takže těch 100tis km je možná moc brzo :) .
SHARAN AUY 2002
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

Děděk píše:
urgi píše:No u teba ak sa v tom nikto nešpáral je to asi spojkové ložisko alebo prítlačný tanier a pätky na ňom sú vydrané a potom to šklbe a múdra knižka písala ešte možnosť povolenia prevodovky a držiakov skús to prekontrolovať. A ešte spojku je vhodné meniť po 100000 km
No já na původní originál spojku měl najeto 285tis a až po Reeshovo čipu začala při plném využívání krouťáku klouzat,tak jsem dal jednohmotu,ale ještě by ta lamela s přítlačákem něco vydrželo.Takže těch 100tis km je možná moc brzo :) .
Ak bola výmena tak áno ale ak je od výroby tak je 100-150t norma podľa knihy
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“