SPOTREBA VW TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ak chcete, aby vam to zralo 4.5litra, mali ste si kupit male auto. Mne pasat V6 zerie 7.5-8l, ale vobec mi to nevadi. Ked chcem mat velke auto, tak nemoze zrat ako skuter predsa. Ved prazdny vazi 1653kg a to uz je nieco.... toto je choroba dnesneho ludstva, mat silne a velke auto, ale hlavne, aby zralo prinajlepsom tak 3litre. A hlavne aby stalo len par korun....
ked take auto vymyslia, aj ja ho chcem 
No jezdím s 66 kw Toledem + chip na cca. 80 kw a se stejným toledem, ale bez chip 81 kw - rozdíly:
v pomalém provozu, max rychlost pětka bez plynu 3,8l., 81 kw stejná jízda o 0,7 l více!!!
ale: na dálnici stejná rychlost 130-140 km - 66 ukazuje na 6,8l, 81 ukazuje 6,2 l, čím větší rychlost, tím větší neprospěch 66 kw+chip.
V jiném příspěvku sice řeším probém s turbem, ale taky mě zajímal 66 vs 81 kw.
v pomalém provozu, max rychlost pětka bez plynu 3,8l., 81 kw stejná jízda o 0,7 l více!!!
ale: na dálnici stejná rychlost 130-140 km - 66 ukazuje na 6,8l, 81 ukazuje 6,2 l, čím větší rychlost, tím větší neprospěch 66 kw+chip.
V jiném příspěvku sice řeším probém s turbem, ale taky mě zajímal 66 vs 81 kw.
TDI vedia jazdit usporne. Velmi to zavisi od stylu jazdy.
Mam 66kW AGR Octavia r.98. Vysledky merania (skutocna spotreba; natankovane litre, najazdene km, nie podla PP) hovoria jasne. Dialkove trasy v Rakusku pri dodrziavani rychlostnych limitov (tam sa to dodrzuje lahsie ako u nas) prevazne po cestach 1. triedy, nie po dialnici, spotreba 4,2l! Nejazdim "dedkovskym" stylom, len som neprekracoval rychlost.
Inak u nas pri normalnom jazdeni bez tazkej nohy dlhodoby priemer 4,5 - 5 l.
Takze ak je auto v poriadku, myslim, ze spotreba nad 6 litrov je tazka noha.
Dalej mam vyskusane, ze kazde zvysenie rychlosti o 10 km/h (od 90 km/h vyssie), znamena priblizne zvysenie spotreby o 0,5 l na 100km. To nie je zanedbatelny rozdiel!
Mam 66kW AGR Octavia r.98. Vysledky merania (skutocna spotreba; natankovane litre, najazdene km, nie podla PP) hovoria jasne. Dialkove trasy v Rakusku pri dodrziavani rychlostnych limitov (tam sa to dodrzuje lahsie ako u nas) prevazne po cestach 1. triedy, nie po dialnici, spotreba 4,2l! Nejazdim "dedkovskym" stylom, len som neprekracoval rychlost.
Inak u nas pri normalnom jazdeni bez tazkej nohy dlhodoby priemer 4,5 - 5 l.
Takze ak je auto v poriadku, myslim, ze spotreba nad 6 litrov je tazka noha.
Dalej mam vyskusane, ze kazde zvysenie rychlosti o 10 km/h (od 90 km/h vyssie), znamena priblizne zvysenie spotreby o 0,5 l na 100km. To nie je zanedbatelny rozdiel!
ne to není divný, to je totální nesmysl. spíš by to bylo tak 17 na sto.
A nebo palubák neukazoval dobře.
S octávkou se za 5 litrů svezete slušně, passat bere minimálně o pulitřík víc. Já jezdím kolem 6ti litrů tak nějak normálně (dle tank.), jak spěchám tak klidně 8.
S octávkou se za 5 litrů svezete slušně, passat bere minimálně o pulitřík víc. Já jezdím kolem 6ti litrů tak nějak normálně (dle tank.), jak spěchám tak klidně 8.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
ja mam Ibizu s ASV octavou 01 rok 81kw + slabej chip a 130 hp turbo, dava to asi 135 ps a spotreba slusna noha tak 5,5 - 6 a kdyz jedu podlahu (cili jak prase
) tak se pres 7 litru nedostanu, to jde ne ?
taky vazim 1000kg 
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
ahojte tak k teme spotreba
mam seat toledo 96 kw tdi 6 kvalt a zerie normalne okolo 5,6l ked to sanujem tak pridem aj na 5l.ale ked sa nahanam tak 6,5L. a viac.kamarat ma passat B6a s rovnakym motorom a place ze pod 7l nejde a to potom ako vymenil rozvody.
no ale ten passat kombi vazi 1600kg ak sa nemylim ci?
teraz mam v robote fabku combi sdi a to je zazrak ked jej davam plny kotol viac ako 5,5l nezoberie a to jazdim podlahu dialnic 160km/h.
cize ked auto do mesta tak sdi aj ked to netaha....
mam seat toledo 96 kw tdi 6 kvalt a zerie normalne okolo 5,6l ked to sanujem tak pridem aj na 5l.ale ked sa nahanam tak 6,5L. a viac.kamarat ma passat B6a s rovnakym motorom a place ze pod 7l nejde a to potom ako vymenil rozvody.
no ale ten passat kombi vazi 1600kg ak sa nemylim ci?
teraz mam v robote fabku combi sdi a to je zazrak ked jej davam plny kotol viac ako 5,5l nezoberie a to jazdim podlahu dialnic 160km/h.
cize ked auto do mesta tak sdi aj ked to netaha....
Hoši, hoši, co to tu čtu
Já, když jedu dálku se svou Octávečkou kolem 100 km/h, tak palubní ukazuje 3,8l (dle skutečné spotřeby viz tankování, tak musím přidat 0,2l).
Dálnice při průměru 140 km/h, tak palubní ukazuje 4,3-4,5l.
Na dálnici v Německu, kdy v průměru jsem jel pořád těch 170 km/h, jsem udělal spotřebu na palubním 4,7l.
Co se týče pojezdu v městě a okolí, tak spotřeba kolem 5-5,5l.
Samozřejmě musím všude přičíst ty dvě desetinky, o které mi palubní počítač trochu fixluje.
Jinak poho.
Já, když jedu dálku se svou Octávečkou kolem 100 km/h, tak palubní ukazuje 3,8l (dle skutečné spotřeby viz tankování, tak musím přidat 0,2l).
Dálnice při průměru 140 km/h, tak palubní ukazuje 4,3-4,5l.
Na dálnici v Německu, kdy v průměru jsem jel pořád těch 170 km/h, jsem udělal spotřebu na palubním 4,7l.
Co se týče pojezdu v městě a okolí, tak spotřeba kolem 5-5,5l.
Samozřejmě musím všude přičíst ty dvě desetinky, o které mi palubní počítač trochu fixluje.
Jinak poho.
Škoda Octavia 1,9TDi 81 kW r.v.1998 najeto 170 tis. km
No, dálku za 4 litry při jízdě do 100 km/h beru, to jde s octou udělat. Ale na dálnici průměr 170 a 4,7 je opravdu blbost. Když už něco měřit, tak vynulovat jak spotřebu, tak prům. rychlost a pak porovnat. pokud někdo uděláte průměr 170 na dálnici, tak se klaním až k zemi. Pokud bereš 170 jako rychlost, kterou se snažíš jet, tak průměr bude o hooodně níž. Ve 170 je okamžitá spotřeba určitě přes osm litrů
200 už je deset. Jen logicky, pokud v 90 je spotřeba 3,5, tak ve 180 je cca 4x větší odpor vzduchu 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
poznam typka ktory ked ide dlhsiu trasu tak da dole antenu, stierace a sklopi spetak spolujazdca..
a tvrdi ze ma o pol litra mensiu spotrebu.. no jebal by som pol litra keby mi malo nieco splechnut na sklo a mal by som sa bez stieracov zadrbat..
mimochodom ja mam o deci mensiu spotrebu ak idem v kolajach vyjazdenych od kamionov(to len na okraj tych spotrieb)
a dlhodobo mam v lete (nie podla PP ale podla skutocnosti) 5,2 a v zime 5,8
a tvrdi ze ma o pol litra mensiu spotrebu.. no jebal by som pol litra keby mi malo nieco splechnut na sklo a mal by som sa bez stieracov zadrbat..
mimochodom ja mam o deci mensiu spotrebu ak idem v kolajach vyjazdenych od kamionov(to len na okraj tych spotrieb)
a dlhodobo mam v lete (nie podla PP ale podla skutocnosti) 5,2 a v zime 5,8
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi