tak na co to tam je? , vrchne mazanie sa to tusim vola . do bnzinovych motorov sa daval pre toto ricinovy olej.Matrix píše:Co bys tam chtěl konkrétně mazat ? Samotná nafta si s tím neporadí ? A myslím že zase v takovém množství jako to "proudí" do sacího potrubí z tlakového ventilu to zase potřeba promazávat není.netopier píše:mastne vypary su tam treba, zabazpecuju horne mazanie motora..
Tlakový regul. ventil - AHF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
No predpokládám že vypouštět to do ovzuší není asi 3× ekologické tak se to proto žene znovu do motoru, tak jako se pres uhlikovy filtr prisava do motru benzinove vypary Do klikoveho prostoru se muze dostat cast spalin pres pistni krouzky a celkove se provozem motoru v klikovce asi vygeneruje spoustu emisi, ktere by se jen tak do vzduchu vypustit nemely. Nejak me nenapada co by se na horni casti melo dodatecne mazat. Kompresní prostor ? Těžko, k čemu. Špičky žhavicích svíček ? Dírky ve vstřikovači ? Styčná plocha ventilového sedla ? Asi né. Intercooler a EGR ventil taky vylučuju.
Někdo prosím potvrďte, případně vyvraťte můj názor.
Někdo prosím potvrďte, případně vyvraťte můj názor.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Já bych na tu ekologii zase tak nenadával, jen se podívej jak životní prostředí v dnešní době vypadá a když si představím kdyby ty auta vypouštěli všechno co vyprodukují a vygenerují do ovzduší tak by se už ve velkých městech asi nedalo ani pořádně dýchat. Člověk by neměl koukat jenom na toho svého čtyřkolého (nebo více či méně kolého) miláčka, ale měl by taky trošku vnímat jeho dopad na tu naší maličkou zeměkouli kde všichni žijeme. Nejsem žádný bůhví jaký fanatický ekolog, ale raději jednou ročně vyčistím sání než abych vyvedl hadičku někam pod motor a vypouštěl to na silnici, tím samozřejmě nechci říct že ty to tak děláš 

Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km