Tlakový regul. ventil - AHF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Matrix píše:
netopier píše:mastne vypary su tam treba, zabazpecuju horne mazanie motora..
Co bys tam chtěl konkrétně mazat ? Samotná nafta si s tím neporadí ? A myslím že zase v takovém množství jako to "proudí" do sacího potrubí z tlakového ventilu to zase potřeba promazávat není.
tak na co to tam je? , vrchne mazanie sa to tusim vola . do bnzinovych motorov sa daval pre toto ricinovy olej.
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

No predpokládám že vypouštět to do ovzuší není asi 3× ekologické tak se to proto žene znovu do motoru, tak jako se pres uhlikovy filtr prisava do motru benzinove vypary Do klikoveho prostoru se muze dostat cast spalin pres pistni krouzky a celkove se provozem motoru v klikovce asi vygeneruje spoustu emisi, ktere by se jen tak do vzduchu vypustit nemely. Nejak me nenapada co by se na horni casti melo dodatecne mazat. Kompresní prostor ? Těžko, k čemu. Špičky žhavicích svíček ? Dírky ve vstřikovači ? Styčná plocha ventilového sedla ? Asi né. Intercooler a EGR ventil taky vylučuju.

Někdo prosím potvrďte, případně vyvraťte můj názor.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Daf
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 14 zář 2008, 19:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Daf »

Čau kluci

To mazání vršku motoru je samozřejmě strašnej nesmysl...
Je to tam vyvedený jen kvůli podělaný ekologii...protože pouštět to jen tak někam do prostoru,to by jim asi neprošlo...:-)

Je to tak jak píšeš Matrixi...
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Já bych na tu ekologii zase tak nenadával, jen se podívej jak životní prostředí v dnešní době vypadá a když si představím kdyby ty auta vypouštěli všechno co vyprodukují a vygenerují do ovzduší tak by se už ve velkých městech asi nedalo ani pořádně dýchat. Člověk by neměl koukat jenom na toho svého čtyřkolého (nebo více či méně kolého) miláčka, ale měl by taky trošku vnímat jeho dopad na tu naší maličkou zeměkouli kde všichni žijeme. Nejsem žádný bůhví jaký fanatický ekolog, ale raději jednou ročně vyčistím sání než abych vyvedl hadičku někam pod motor a vypouštěl to na silnici, tím samozřejmě nechci říct že ty to tak děláš ;)
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Daf
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 14 zář 2008, 19:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Daf »

To je jasný...

Já to nemyslel až tak zle s ekologií...mě spíš štve způsob jakým se to dnes do lidí tlačí a je toho všude plno...

A nejvíc šlapou po autech...já si ale nemyslím,že to jsou auta,která tak škodí...
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Ale hoooodně k tomu přispívají :-) nejhorší jsou ovce a krávy prdící metan (LOL)
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

předělával jsem tohle na G3.Vývod z hlavy byl zavedenej do kolínka od turba,co už jde do výfuku,protože když jsme měli jen filtřík,výpary šli do auta.Auto potom líp jelo,protože to nasávalo studenější vzduch.Źe by to nějak víc smrdělo jsem nezaznamenal.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“