130ka 6l??? tak mozem povedat, ze mne to vezme o nieco viac (v6tdi tiptronic). - tak o liter minimalne. Bratislava-Holandsko - dialnica 140-170km - 7.7l, mesto okolo 9 - 10. Nejak sa mi tych tvojich 6litrov pri 130ke, to musis ist asi dole kopcom.... no nie???avatar píše:Spotrebu dela hodne veci
viska auta, velikost pneu a sire pneu, pruduchy na kapote, celkova aerodinamika auta atd.. (treba nevyuzita zahradka na aute = + 0,3l). Napriklad spatnej spoiler (bez aero testu) muze ves ke zvyseni spotreby (nepatrne)
no a jak je auto tezke a asi nejveci dil je na tom jak jej ridite)))
jinak ja s 2.5 tdi v6 mesto popojizdeni studej motor klidne si to veme 10l
dalnice 130km/h 6l (dalo by se i mene kdyby blbouni furt neblokovali a jely taky 130)))
jinak kombinace caa 7-7,5l coz je na muj motor velmi dobre (jezdim pomalu)))
zjistil sem ze pri tempomatu mam spotrebu nizzsi (coz je jasne))))
SPOTREBA VW TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no já mám vw sharan 1.9 TDI 66kw (r.v. 97) a v létě jsem měl průměrnou spotřebu na 5,2 .Chorvatsko jsem jel na 5,5 a teď co se začíná po ránu ochlazovat jezdím za 5,8 .Ovšem je to více na krátký trasy.Do práce a zpět 2 x 12 km.Než se olej v motoru ohřeje na 100 stupňů,tak ta spotřeba je hrozná .Asi si budu muset najít práci někde dál 

Po akej jazde mas olej az na 100°C?sid666 píše:no já mám vw sharan 1.9 TDI 66kw (r.v. 97) a v létě jsem měl průměrnou spotřebu na 5,2 .Chorvatsko jsem jel na 5,5 a teď co se začíná po ránu ochlazovat jezdím za 5,8 .Ovšem je to více na krátký trasy.Do práce a zpět 2 x 12 km.Než se olej v motoru ohřeje na 100 stupňů,tak ta spotřeba je hrozná .Asi si budu muset najít práci někde dál
Ja olej pri beznej jazde na viac ako 80°C nezohrejem ani v lete po 100 km.
Mam chladic oleja.
Podla mna 100°C oleju velmi neprospieva.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Passat 1.9tdi 96kw, dlouhodobá spotřeba 7l, dá se i kolem 6 ale to se musím sakra hlídat, nešlapat na to, ale copak se s takovým autem dá porád jezdit 80-90? A když tam ty kobyly jsou, tak proč je sakra občas neprovětrat, a ni se mi nezdá nějakej velkej rozdíl jestli je puštěná klima nebo ne. To sem si moh koupit nějakýho malinkyho puntu a kochat se spotřebou 4l. 

- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
Tvoj názor je nepodstatný potreboval som názor tých čo majú PASSATOVCsala píše:Kolko vazi tvoj passat?urgi píše:No tak som to konečne znížil na 5,6 L/100km WAU. Ale jazdil som 90km/h ale po čase som sa sám pristihol aj cez 100km/h ale pod 5 sa to na passate NEDÁ ani keď sa rozkrájam ale 5,6 je ok a aj na 6 som si zvykol.
Ja mam o 10 rokov starsie auto a pri 90km/hod je udavana spotreba vyrobcom 3,9l/100km. A nejak tak to este aj dnes jazdi.
Urcite mam auto lahsie ako ty, ale koeficient odporu vzduchu vacsi a celnu plochu takisto vacsiu.
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
lidi vy tu řešite desetiny litru. mě včera odešlo na sharanu turbo tak jsem si musel od bratra půjčit X5. když jsem zjistil že jezdím za 14-15l/100km tak jsem se z toho málem osypal. ještě jste asi nikdo nelechtal ten plyn jako já dnes. hrozný zážitek. víc nikdy
ale zvuk nádherný. pěkný bublák, no jo 3litrový obsah benzínu se musí nějak projevit

Naposledy upravil(a) pedro dne 21 čer 2008, 21:35, celkem upraveno 1 x.
VW sharan 2001, 1,9tdi PD 85kw, chip 135HP
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 475
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 73
- Registrován: 08 led 2008, 09:17
Spotřeba příjemná
Dlouhodobá spotřeba podle dokladů z DE a ujetých kilometrů je 5,2 l/100km : město ,dálnice , pojížďky , časté startování atd . Pokud jezdím jenom krátké pojížďky se studeným motorem po městě tak 7,2.
Mám 81kW - ASV , r.v .2003 , 125tisíc km ,používám přísadu do nafty LiquiMoly v zimě proti zatuhnutí nafty , chci dokoupit ještě nějakou čistící .
Zatím nejlépe hodnocený motor .EGR nedávno off , na spotřebu to nemá vliv . ALe začíná zlobit turbo , ty studené pojížďky ho asi dost zaneřádily .
Mám 81kW - ASV , r.v .2003 , 125tisíc km ,používám přísadu do nafty LiquiMoly v zimě proti zatuhnutí nafty , chci dokoupit ještě nějakou čistící .
Zatím nejlépe hodnocený motor .EGR nedávno off , na spotřebu to nemá vliv . ALe začíná zlobit turbo , ty studené pojížďky ho asi dost zaneřádily .
Re: Spotřeba příjemná
Ja mam b4 tdi 81kw a když stím jedu 90km/h konkretne držím 2000ot/min tak mi bere 4,2l na sto. Protože sem mel saní z 5l kanystru a dvakrat sem to takhle skousel a na poprví to ujelo 119km a na podruhý 114km. Ale fakt je ten,že když vís že to auto jede,tak to nevydržis a stejne mu das obcas pod ocas ne?Richard Šurek píše:Dlouhodobá spotřeba podle dokladů z DE a ujetých kilometrů je 5,2 l/100km : město ,dálnice , pojížďky , časté startování atd . Pokud jezdím jenom krátké pojížďky se studeným motorem po městě tak 7,2.
Mám 81kW - ASV , r.v .2003 , 125tisíc km ,používám přísadu do nafty LiquiMoly v zimě proti zatuhnutí nafty , chci dokoupit ještě nějakou čistící .
Zatím nejlépe hodnocený motor .EGR nedávno off , na spotřebu to nemá vliv . ALe začíná zlobit turbo , ty studené pojížďky ho asi dost zaneřádily .

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 73
- Registrován: 08 led 2008, 09:17