BMW 320 d E46

Moderátoři: šulda, Moderátoři

stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

BMW 320 d E46

Příspěvek od stefi »

KTS mi vypisuje chybove kody 17393 a 19122 nevie niekto popis chyb :? :?
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

kts sa prebudila a vypisala prilis nizky tlak paliva a vadny egr vycistil som egr vymazal pamet zavad motor uz ide ale ma nekludny volnobeh skube a klepe live data v norme po pridani plynu ok,pamet zavad je teraz uz cista uz som z neho vedla nestretol sa s tim niekto?
danny
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 30 dub 2006, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od danny »

Co to mas za motor kolik kw a rok?
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

kod motora je 20 4D4 rok vyr 2002 mam podozrenie na trysky ale nestretavam sa s tymto motorom casto tak neviem :?
martilulin
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 dub 2007, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od martilulin »

Pokud se to houpe,natankuj plnou a nalej do toho litr syntetickeho oleje,pokud to prestane,jsou zanesene vstrikovace.Osobne vyzkouseno.
BMW 320d E46,2002
Sonic
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 zář 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sonic »

Mám stejnou zkušenost u toho to motoru. pokud byl studenej houpal a občas se začal celej třást, pokud jsem se po ranim startu hned rozjel na přidání to párkrát zaškubalo. Na diagnostice to nic neukazovalo ale jsou to vstřikovače, začal jsem s tim co měl největší korekční dávku a když jsem sundal trysku tak jehla byla z jedný strany úplně modrá přidřená, následně jsem se dopídil k tomu že BMW mělo ve výrobě problémy s tim že vstřikovače přetahovalo příliš a oni se lehce uhnuli a pak se přidřeli jehly. Asi stačí poslat vstřiky na zkoušečku a nechat vyměnit trysky. já zatim vyměnil jeden vstřikovač komplet ale myslim že mě čekaj všechny. Jinak doporučuju přídávat do nafty VIF.
BMW E46 320d 110Kw-Chip 185HP, EGR Off
temp09
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 09 led 2009, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od temp09 »

Sonic píše:Mám stejnou zkušenost u toho to motoru. pokud byl studenej houpal a občas se začal celej třást, pokud jsem se po ranim startu hned rozjel na přidání to párkrát zaškubalo. Na diagnostice to nic neukazovalo ale jsou to vstřikovače, začal jsem s tim co měl největší korekční dávku a když jsem sundal trysku tak jehla byla z jedný strany úplně modrá přidřená, následně jsem se dopídil k tomu že BMW mělo ve výrobě problémy s tim že vstřikovače přetahovalo příliš a oni se lehce uhnuli a pak se přidřeli jehly. Asi stačí poslat vstřiky na zkoušečku a nechat vyměnit trysky. já zatim vyměnil jeden vstřikovač komplet ale myslim že mě čekaj všechny. Jinak doporučuju přídávat do nafty VIF.
ten VIF by si doporucil aj do 320d 120kw? vela sa pise, ze do nafty by sa pri CR nemalo nic pridavat ale ta kvalita nafty v cechach je fakt mizerna...
martilulin
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 dub 2007, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od martilulin »

120kw je uz ta novejsi generace.Ten vif je do kazdeho dieselu,ale opravdu to velmi pomaha zlepsit kvalitu nafty.Specielne ti co tankuji u Shell,by si meli poslechnout jejich motor po natankovani treba AGIP,nebo Benzina.Je tam obrovsky rozdil,Shell jen tezi z dobreho jmena jinak prodava hnus.
BMW 320d E46,2002
temp09
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 09 led 2009, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od temp09 »

martilulin píše:120kw je uz ta novejsi generace.Ten vif je do kazdeho dieselu,ale opravdu to velmi pomaha zlepsit kvalitu nafty.Specielne ti co tankuji u Shell,by si meli poslechnout jejich motor po natankovani treba AGIP,nebo Benzina.Je tam obrovsky rozdil,Shell jen tezi z dobreho jmena jinak prodava hnus.
prave preto sa pytam, ze je to uz v e90 ten motor, ci to ma zmysel to tam davat. na shelke som to skusil raz v zivote ten ich dizl povr a okrem toho ze to stalo o 2 koruny viac tak sa mi este zvysila spotreba a zhorsili sa ranne starty...nikdy viac...
Sonic
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 zář 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sonic »

Verze 120Kw má stejný vstřikování jako 110Kw. Je tam druhá generace 1600 bar navíc je tam filtr pevnejch částic. Piezo má až ten 130Kw... Doporučuju do všeho to lejt. Zlepšuje to mazivost nafty, odstraňuje karbon atd... Dělá se letní a zimní ale já leju zimní pořád. aspoň mi to nezamrze že jo.... (rofl)
BMW E46 320d 110Kw-Chip 185HP, EGR Off
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

takze vstrekovace idu na repas diky za rady
martilulin
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 dub 2007, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od martilulin »

Doufam,ze jsi si zjistil zda ty vstriky protekaji nebo zda jsou pridrene.Nevim jak nyni,ale jeste pred rokem repas znamenal pretesneni vrsku vstrikovace,jenze pokud byl pridreny tak to nepomuze,jehla se menit neda...
BMW 320d E46,2002
Sonic
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 zář 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sonic »

To neni pravda. vyměnit se dá celá tryska. Na zkoušečce se pak vygeneruje nový IMMA kod.
BMW E46 320d 110Kw-Chip 185HP, EGR Off
martilulin
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 dub 2007, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od martilulin »

Tak uz je to vyresene,ale jak rikam nebude to vyresene dlouho.Jeste se zeptam...kolik ten repas s vymenou jehly stoji?Ja tehda platil za pretesneni vrsku vstriku 3900,-,nicmene vstriky s jednim pretesnenim ted maji 400k a porad jedou.
BMW 320d E46,2002
Sonic
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 zář 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sonic »

Já si to už nepamatuju přesně. Myslim že tryska stála 1500,- a pak to odskoušení nevim přesně. ale když se zavoláš do diesel servisu třeba v mostě tak ti rěknou. Jinak zrepasovanej vstřikovač přímo od Bosche výměnym způsobem stojí cca 10000,- Teď nevim jestli je to za novej nebo repas. Každopádně v diesel servisu ti řeknou víc.
BMW E46 320d 110Kw-Chip 185HP, EGR Off
Odpovědět

Zpět na „BMW“