O1 ASV uz som to vzdal

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
cupra165
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 31 led 2006, 00:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od cupra165 »

Je pravda,kdyz sem pouzil 0W-40,mobil 1,klepal ze vsech nejvice.Po pouziti 5W-40 trosku utichl ,nyni jezdim 5W-50 a jsem na tom s hlucnosti nejlepe.Dost tomu pomohl i ten VIF,ktery chod motoru zklidnil(nikdy sem aditivum neveril,ale uz sem zmenil nazor) dale ho vsak pouzivat nebudu,kdyz mam nove cerpadlo. Cili ano,cim hustsi olej,tim mene hluku. Zustal bych pokud uz ma neco odjezdeno u 10W-50
napr. http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=420
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
blizard
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 17 led 2008, 15:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od blizard »

kurec já před necelým měsícem přešel z 0W-30 na 5W-40 (před tím Castrol Long-life II a teď Castrol Edge Turbodiesel) a akorát se to zhlučnilo a klepe to tak dvakrát víc. :(
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Motor ma podla tacho 122tis. km takze sa da povedat ze je novy. To klepanie je vacsinov no nie furt. Za studena vacsinou neklepe, ale niekedy neklepe ani za tepla, niekedy klepe viac niekedy menej :? Skusim to nahrat do telefona a uploadnem na nejakyu server mp3jku aby ste si to vypoculi. Bol tam long life olej a premenlivy servisny interval. Teraz tam je OMV premium 5-W-40 (VW 505.00) a servisny interval som zmenil na pevny.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

leteckaposta.cz tam to dej.
Uživatelský avatar
cupra165
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 31 led 2006, 00:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od cupra165 »

Nemiuze to byt dle venkovni teploty? U me kdyz chladny vzduch tak je hlasitejsi,takovy kovovejsi a ostrejsi..zase to pak lepe jede :D
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Takze dnes som auticku venoval chvilku casu. Zhodil som z motora "spodne pradlo" nastartoval a pocuval co sa deje. Vyzera to tak ze Subz3ro_tdi ma pravdu. Asi ten klepot spsobuje vstrek. Vsimol som si ze v momente ked je pocut to klepanie tak motor ma po hlbsom zapocuvani sa do chodu taky nerovnomerny chod. Nevyrazne preplieta a kokeby si potrhaval. Ked to klepanie nepocut tak ma skutocne nadherny chod. Len mi nieje jasne ako sa dokaze zaseknut pruzina vo vstrekovaci? Vstrekov som uz spravil hufi ale stym som sa este nestretol.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a je to slyšet i za jízdy? jestli jo a začneš brzdit motorem a zmizí to je to vstřikem, podle mě by stačilo jen vyměnit trysky, např. za sprinty 764, víš jak to je výkon vs. údržba ;)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ked brzdim motorom tak to nieje pocut, mas postreh ;) (zabudol som to spomenut). Lenze vadna dyza by zmatkovala furt. A motor by isiel na tri a podymoval byusi na bielo. Kdezto mne to neklepe furt a motor nejde na tri iba tak akokeby preplieta a sem tam si potrhne. Ale treba sa zapocuvat len tak nepozornym uchom to nepostrehnes.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no pokud by byla po smrti tak možná, dej jiný trysky a uvidíš, kolikrát se stane, že po výměně trysek motor pěkně ztichne a to se mi ani nezdá, že by byl nějakej hlučnej
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ono nove trysky mozu pomoct a nemusia, prave naopak... ak nie je problem so samotnymi tryskami, tak to s vacsimi otvormi moze byt este hlucnejsie... Ja byt tebou, poziciam od niekoho ok vstrekovace a skusil by som to vymenit, ci to pomoze :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

ASV + Race 520 = v zime total šicí stroj. v lete za studena je to lepsi, ale ten motor je hrozne hlucnej, po naplneni hydrostelu je to trosku lepsi. kdyz to ohrenu cvakani se temer ztrati, ale napr s AHF se to neda srovnat. ted sem delal turbo na octavce ASV, seriovy trysky ale po ranu taky sileny.....neudelas nic no
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Zdar hosi..ja sa tiez pridam,mam ten isty problem na A4 motor 96kW TDI-PD,kod AVF.Hydrostely,rozvody a vstreky vymenene a klepe si dalej..najviac ten klepot pocut zo spodu a v lavom blatniku a po ostrej jazde je to znatelne horsie.Zacalo to pri oleji castrol edge 5w30 a po vymene za aral 5w40 origo pre PD ziadna zmena..uz som bezradny:-( ak niekto mate napad,alebo podobnu skusenost,prosim pomozte.
diRk
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 08 kvě 2009, 08:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od diRk »

G3 TDI AFN to samo... nove hydrostely, vstrikovace, ojnicni saly, serizeny predvstrik, prekontrolovane rozvody a klepe porad...

bez ohledu na venkovni teplotu nebo teplotu motoru, nejvic je to slyset pri zaberu motoru a kdyz je studenej motor, ale za tepla to neni o moc lepsi. mel sem moznost poslechnout jinou G3 TDI AFN a ta sla krasne ticho... :roll:
G3 GTI TDI 20 Jahre - AFN, Sprint764, EGR off
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Kamos by kdesi mal mat komplet vsreky z AHF ale musi ich pohladat. Skusim ich na skusku prehodit za svoje a dam vediet co to spravi.
blizard
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 17 led 2008, 15:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od blizard »

neříkám, že to dříve neklepalo, ale teď po výměně oleje Edge 5W-40 to má kolem 2000 ot/min i zvuk, jakokdyby to špatně mazalo. Ale jak říká jeden známy, zesil si volume na rádiu, a je o problém méně :D no snad to nebude časem o problém více.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“