O1 ASV uz som to vzdal
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je pravda,kdyz sem pouzil 0W-40,mobil 1,klepal ze vsech nejvice.Po pouziti 5W-40 trosku utichl ,nyni jezdim 5W-50 a jsem na tom s hlucnosti nejlepe.Dost tomu pomohl i ten VIF,ktery chod motoru zklidnil(nikdy sem aditivum neveril,ale uz sem zmenil nazor) dale ho vsak pouzivat nebudu,kdyz mam nove cerpadlo. Cili ano,cim hustsi olej,tim mene hluku. Zustal bych pokud uz ma neco odjezdeno u 10W-50
napr. http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=420
napr. http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=420
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
Motor ma podla tacho 122tis. km takze sa da povedat ze je novy. To klepanie je vacsinov no nie furt. Za studena vacsinou neklepe, ale niekedy neklepe ani za tepla, niekedy klepe viac niekedy menej
Skusim to nahrat do telefona a uploadnem na nejakyu server mp3jku aby ste si to vypoculi. Bol tam long life olej a premenlivy servisny interval. Teraz tam je OMV premium 5-W-40 (VW 505.00) a servisny interval som zmenil na pevny.

Takze dnes som auticku venoval chvilku casu. Zhodil som z motora "spodne pradlo" nastartoval a pocuval co sa deje. Vyzera to tak ze Subz3ro_tdi ma pravdu. Asi ten klepot spsobuje vstrek. Vsimol som si ze v momente ked je pocut to klepanie tak motor ma po hlbsom zapocuvani sa do chodu taky nerovnomerny chod. Nevyrazne preplieta a kokeby si potrhaval. Ked to klepanie nepocut tak ma skutocne nadherny chod. Len mi nieje jasne ako sa dokaze zaseknut pruzina vo vstrekovaci? Vstrekov som uz spravil hufi ale stym som sa este nestretol.
Ked brzdim motorom tak to nieje pocut, mas postreh
(zabudol som to spomenut). Lenze vadna dyza by zmatkovala furt. A motor by isiel na tri a podymoval byusi na bielo. Kdezto mne to neklepe furt a motor nejde na tri iba tak akokeby preplieta a sem tam si potrhne. Ale treba sa zapocuvat len tak nepozornym uchom to nepostrehnes.

- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Ono nove trysky mozu pomoct a nemusia, prave naopak... ak nie je problem so samotnymi tryskami, tak to s vacsimi otvormi moze byt este hlucnejsie... Ja byt tebou, poziciam od niekoho ok vstrekovace a skusil by som to vymenit, ci to pomoze 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
ASV + Race 520 = v zime total šicí stroj. v lete za studena je to lepsi, ale ten motor je hrozne hlucnej, po naplneni hydrostelu je to trosku lepsi. kdyz to ohrenu cvakani se temer ztrati, ale napr s AHF se to neda srovnat. ted sem delal turbo na octavce ASV, seriovy trysky ale po ranu taky sileny.....neudelas nic no
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Zdar hosi..ja sa tiez pridam,mam ten isty problem na A4 motor 96kW TDI-PD,kod AVF.Hydrostely,rozvody a vstreky vymenene a klepe si dalej..najviac ten klepot pocut zo spodu a v lavom blatniku a po ostrej jazde je to znatelne horsie.Zacalo to pri oleji castrol edge 5w30 a po vymene za aral 5w40 origo pre PD ziadna zmena..uz som bezradny:-( ak niekto mate napad,alebo podobnu skusenost,prosim pomozte.
G3 TDI AFN to samo... nove hydrostely, vstrikovace, ojnicni saly, serizeny predvstrik, prekontrolovane rozvody a klepe porad...
bez ohledu na venkovni teplotu nebo teplotu motoru, nejvic je to slyset pri zaberu motoru a kdyz je studenej motor, ale za tepla to neni o moc lepsi. mel sem moznost poslechnout jinou G3 TDI AFN a ta sla krasne ticho...
bez ohledu na venkovni teplotu nebo teplotu motoru, nejvic je to slyset pri zaberu motoru a kdyz je studenej motor, ale za tepla to neni o moc lepsi. mel sem moznost poslechnout jinou G3 TDI AFN a ta sla krasne ticho...

G3 GTI TDI 20 Jahre - AFN, Sprint764, EGR off