RADA Fmic
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 28 črc 2009, 08:38
- Bydliště: Kojetice n. Moravě
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
Tu horkovzdušku nech rovnou v šuplíku. 200 stupnu málo a navíc ten material hrozně odvádí teplo!!!peugeot 405 píše:ohybal tu uz niekto nerezovu trubku ? ak ju naplnim pieskom a v mieste ohybania ohrejem teplovzdusnou pistolou aspon na 200stupnov ako tazko sa bude ohybat ? treba ohybacku alebo to spravim nejako doma o nejaky gulaty pripravok ? vdaka.
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
no CO2 mam a tam bude treba hodit nerezovy drot co ? kolko moze stat kotuc drotu ? problem je zohna u mna 45° kolena ci by som trubku neohol aspon do toho uhla a tiez ked budem chciet robit vyfuk tak chcem aby bol max z 3 kusov.Slajchy píše:1,5mm nerez je stejnej matroš jako 3mm železo. Normálně vařit, bud CO2 nebo tigpeugeot 405 píše:hrubka steny je 1.5mm a co potom poradis slajchy ?
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Netušim kolik stojí, já ted kupoval 0,6 trubičku 1Kg ocel a plati jsem 500
čučel jsem jako blázen. 45° možná ohneš, ale asi se zapotíš. Ještě si můžeš seříznout ty 90° kolena
čučel jsem jako blázen. 45° možná ohneš, ale asi se zapotíš. Ještě si můžeš seříznout ty 90° kolena
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
mozem s tym svarit aj vyfuk ? bude drzet v poho?.......ale ked odrezem z 90 ostane tam miesto uz len na varenie silikonovu spojku tam nedam.....Slajchy píše:Netušim kolik stojí, já ted kupoval 0,6 trubičku 1Kg ocel a plati jsem 500
čučel jsem jako blázen. 45° možná ohneš, ale asi se zapotíš. Ještě si můžeš seříznout ty 90° kolena

Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
Slajchy píše:Výfuk se vaří jen Co2 kuli tomu aby se nevyhřál uhlík, ale tam je použetej zase jinej material. Tak k tomu kolenu kousek přivař a zabruš. Co2 vaří dobře a dobře to drží.
ale CO2 s nerezovym drotom ne alebo jaky iny material ?.......no a kolik si toho povaril s 1kg drotu ?
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
no ja chcem vyfuk robit tiez z nerezu tak preto sa pytam ako sa sprava......dik za informaciSlajchy píše:Musíš volit drát podle materiálu. Myslel jsem ten výfuk, že tam neni nerez potrubí. Tu 1Kg jsem jeste nezdělal tak nevim. Jinak 0,5Kg cívka nerezu neco kolem 450

Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
nedávno sme varili výfuk z nerezu 60x2, kolená sme dali 90stup a prirezávali sme si ich podľa potreby, velký obluk nad zadnou nápravou sme robili tak, ze sme z rúry vyrezavali klíny, ohli a zvarili. zváralo sa tigom a nerozovými drôtmi. Pri tigu sa túším ako ochranná atmosfera používa argon,,nie CO2. ale nie som si 100% istý.
ináč dá sa zvariť nerez aj CO2 a obycajným drôtom, ale to potom bude hrdzavieť, inač neviem o tom aby to išlo CO2.
tu sa to riešilo
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ry+v%FDfuk
ináč dá sa zvariť nerez aj CO2 a obycajným drôtom, ale to potom bude hrdzavieť, inač neviem o tom aby to išlo CO2.
tu sa to riešilo
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ry+v%FDfuk
Naposledy upravil(a) puci dne 11 srp 2009, 20:40, celkem upraveno 1 x.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
1, Bude zbytocne tazkypeugeot 405 píše:no ja chcem vyfuk robit tiez z nerezu tak preto sa pytam ako sa sprava......dik za informaciSlajchy píše:Musíš volit drát podle materiálu. Myslel jsem ten výfuk, že tam neni nerez potrubí. Tu 1Kg jsem jeste nezdělal tak nevim. Jinak 0,5Kg cívka nerezu neco kolem 450
2, Je to drahe (musis kupit kolena, prechodovky atd.)
3, Nerez ma velke tepelne pnutie a pokial nevies aky spravny tvar zvolit a ako ho zvarit tak sa nato rovno vykasli. Bude ti to furt praskat.
4, Na zvaranie tenkostennych nerezovych rurok je najvhodnejsia metoda TIG DC a argon 4.6. Metodou MAG to neodporucam zvarat koly vyssie spomenutym problemom a navyse je to drahe kedze 18kg cievka nerezoveho trubickoveho dratu (taketo materialy sa na "malych" 5kg cievkach moc dostat nedaju) a velka flasa zmesneho plynu (napr. Ferromix C8 prip. C18, Innoxmix O1 prip. O2) je porovnatelne draha s tou argonovou.