Nová válcová zkušebna výkonu v DIESELPOWER s.r.o.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Nová válcová zkušebna výkonu v DIESELPOWER s.r.o.

Příspěvek od Dukes »

Nová válcová zkušebna výkonu Obrázek

Ahoj,

Po dlouhém čekání nyní uvádíme do zkušebního provozu novou 4x4 válcovou zkušebnu výkonu.
Ostrý provoz plánujeme na začátek června 2009.

Obrázek

Obrázek

Technické parametry:

Rozvor 225-325 cm
Pohon kol vozu: přední, zadní i 4x4 (FWD/RWD/AWD)

Počet válců: 8
2 x elektromagnetický retardér s vířivými proudy
2 x příprava pro retardér

max. změřitelný výkon:
statická zkouška 700hp (v budoucnu až 1400hp)
dynamická zkouška - neomezeno

Ceny měření:

vůz s pohonem jedné nápravy...1.300,- Kč
vůz 4x4... 1.900,- Kč
pronájem zkušebny k vlastním účelům... 3.700,- Kč / hodina

uvedené ceny jsou bez 19% DPH


Brzdu naleznete v naší nové provozovně na adrese:

DIESELPOWER s.r.o.
Pod Březencem 279
Jirkov
okr. Chomutov


Upozorňuji, že před návštěvou je potřeba se objednat a to buď přes náš formulář nebo telefonicky.
Naposledy upravil(a) Dukes dne 16 črc 2010, 10:08, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

hip hip, huraaaaaaaa, hip hip, huraaaaaaaa

A ted se začnou dít věci........... 8)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Jen jestli to vymalování na bílo nemělo bejt omyvatelný (LOL) jinak pěknej počin ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

sak maju vysavace na vyfuky :-D Chyba mi uz iba pohon 4x4 a tych 1400koni :D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zeptám se jako lajk jakej je rozdíl mezi statickou zkouškou a dynamickou zkouškou?
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Tomas.cz píše:Zeptám se jako lajk jakej je rozdíl mezi statickou zkouškou a dynamickou zkouškou?
Statická zkouška - zastavíš auto pomocí retardérů v požadovaných otáčkách a ladíš.

Dynamická - změříš auto v celém rozsahu otáček, roztáčíš nastavenou zátěž
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Dík za vysvětlení ;) pak už chápu proč na dynamický zkoušce vlastne není omezen výkon vozu.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

reesha píše:
Tomas.cz píše:Zeptám se jako lajk jakej je rozdíl mezi statickou zkouškou a dynamickou zkouškou?
Statická zkouška - zastavíš auto pomocí retardérů v požadovaných otáčkách a ladíš.

Dynamická - změříš auto v celém rozsahu otáček, roztáčíš nastavenou zátěž

Statická zkouška -retardéry = vpodstatě MAHA :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Lusťa píše:hip hip, huraaaaaaaa, hip hip, huraaaaaaaa

A ted se začnou dít věci........... 8)
Hele mladej, zaradej se do fronty a nepredbihaj :P
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

:lol2: :fakac: :fuck: :havaj:
lordmystic
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 30 srp 2007, 09:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice, ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lordmystic »

Měl bych technický dotaz:

Na některých grafech z brzdy u různých válcových zkušeben je vidět i změřená hodnota výkonu na kolech, případně další výkony. Docela by mě zajímalo jak je to přesné a co to odráží za měřenou hodnotu. Vím že např. Quattro co mám v autě mi sežere obrovskou část výkonu, také vlastní hmotnost vozu. Proto by mě zajímalo, dá-li se určit jak velké ztráty výkonu mám na autě - to co dá motor a to co se v reálu přenáší z kol na vozovku.

PS - ptám se proto, že na mém Audi A4 2,0TFSI se 147kW quattro mi kámoš s Passatem 125kW TDI po zařazení trojky ujel! Jsem byl rychlejší tak z 0-100 díky lepší trakci, pak jel jako hrom. Myslím si že zde hrálo roli quattro (větší odpory) a větší hmotnost (cca. o 300kg jsem byl těžší s audi). Také prý sériové TDI motory mají vyšší výkon z továrny než mají psáno v papírech...
Ford Mondeo 2.0 Ghia, TDCi 96@120kW, 330@420Nm, MkIII, 10/2002, liftback
Speed doesn't kill. Driving like an idiot does.
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Hmotnost auta ani odpor vzduchu na brzdě nezměříš. To se dopočítává z průmětu čelní plochy do svislé roviny a podobné blbosti.
Ztrátový výkon změřený na brzdě je odpor rotačních hmot od převodovky (včetně) dále. Samozřejmě 4x4 má více rotačních hmot (kardan, diferák, poloosy) a navíc větší ztráty v převodech. Ale jak říkáš, zase na startu větší trakce. Myslím že není problém ani na motocomu vyjet ztrátový výkon a výkon na kolech. Výkon motoru je pak součtem absolutních hodnot těchto dvou změřených výkonů.
Jo, a pro přesnost....brzda měří kroutící moment v závislosti na otáčkách. Výkon je pak jen prostý matematický dopočet.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

odspodu ma diesel lepsi tah, potiahne ta aj turbo a jedno s druhým, dežto benzin je troška lenivý....no ale iba dočasu, na dlhsiu vzdialenost s prehladom prvý benzín
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
lordmystic
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 30 srp 2007, 09:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice, ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lordmystic »

s přehledem bych to netvrdil, viz. video - http://vimeo.com/6527807
Ford Mondeo 2.0 Ghia, TDCi 96@120kW, 330@420Nm, MkIII, 10/2002, liftback
Speed doesn't kill. Driving like an idiot does.
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

som nedocital ze je to benzin s turbom. to je o inom.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“