Jak se měří tlak oleje?bobG3 píše:Životnost hydroštelu se nerovná životnosti motoru, poměrně často se vyměňujou, před výěnou je dobré změřit tlak oleje, pokud je v normě vyměnit hydroštely, pokud ne, vyměnit motor
hydroštěly!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hydrostel(ventilove zdvihatko)nepreslechnes.Je to kovovy zvuk,ktery je v zavislosti na otackach motoru.vyssi otacky-rychlejsi frekvence a naopak.Je fakt,ze hzdrostely nemaji zivotnost motoru.mohou zacit cvakat ve 100tis.km nebo taky v 250tis.km.hodne zalezi na oleji a nekdy je znat i mestsky provoz.Vymena neni nijak obtizna a nakladna.
Přestanou cvakat když se za jízdy se zařazenou rychlostí sundá noha z plynu? Asi by měly podle mně dál cvakat i po sundání nohy z plynu.jan píše:Hydrostel(ventilove zdvihatko)nepreslechnes.Je to kovovy zvuk,ktery je v zavislosti na otackach motoru.vyssi otacky-rychlejsi frekvence a naopak.Je fakt,ze hzdrostely nemaji zivotnost motoru.mohou zacit cvakat ve 100tis.km nebo taky v 250tis.km.hodne zalezi na oleji a nekdy je znat i mestsky provoz.Vymena neni nijak obtizna a nakladna.
No a právě mně něco cvaká jako hydroštely, ale ty mám vyměněné, je to sice tišší, zmizlo to jejich cvakání, ale dál tam stejně cosik cvaká, zejména za studena a je to odvislé od otáček a při sundání nohy z plynu to přestane. Když se ale auto fakt dobře prohřeje, třeba po 40 km jízdy, tak to skoro není slyšet.jan píše:Neprestanou cvakat.nejsou v zavislosti na tahu motoru.
Jinak hydroštely jsem dával origo - INA. Ty samé jsem z motoru vyndal. Výměna byla provedene přesně dle předepsaného postupu. Čili hydroštely by to být neměly. Ty co jsem vytáhl z motoru, tak byl jeden lehce vymáčklej, dalo se na to ještě dlouho jezdit, ale vadilo mi cvakání.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 54
- Registrován: 21 bře 2006, 21:37
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Ahoj
Na tomhle motoru je to opravdu velmi náročné.Musíš sundat snad téměř úplně všechno.Začíná to sundáním předku, veškeré chladiče, řemeny, rozvoďák, odpojit vysokotlaké trubky od vstřiků, sundat víka ventilů, povolit a sundat vačky a hurá, seš u zdvihátek.Rovnou si kup sadu těsnění pro ty ventilová víka, hlavně kolem vstřiků to rádo prolíná.Fandy píše:Ahoj lidi,jak náročná je výměna hydrozdvihu a montáž vypadlého vahadla,sundavá se hlava,vačka?Ovlivnuje nefunkční hydrozdvih ostatní,myslím reg.tl. oleje,mot.2.5tdi V6.Dík.
Nafta patří do TDi!
Re: Ahoj
Jo, viděl jsem to rozebraný,ale nedá se to tam dostat zpátky bez demontáže vačky?Když to dokázalo samo vypadnout?Někdo to už zkoušel,je to už dlouho co sem to četl,nevím ani kde a povedlo se to,nevíte někdo?DíkToledak píše:Na tomhle motoru je to opravdu velmi náročné.Musíš sundat snad téměř úplně všechno.Začíná to sundáním předku, veškeré chladiče, řemeny, rozvoďák, odpojit vysokotlaké trubky od vstřiků, sundat víka ventilů, povolit a sundat vačky a hurá, seš u zdvihátek.Rovnou si kup sadu těsnění pro ty ventilová víka, hlavně kolem vstřiků to rádo prolíná.Fandy píše:Ahoj lidi,jak náročná je výměna hydrozdvihu a montáž vypadlého vahadla,sundavá se hlava,vačka?Ovlivnuje nefunkční hydrozdvih ostatní,myslím reg.tl. oleje,mot.2.5tdi V6.Dík.