2.5 tdi AKE - 132kw - spatny zatah v nizkych ot.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Za předpokladu, že EGR 100% těsní na druhý straně nic vařit nemusíš, EGR tam můžeš nechat, odpojíš podtlak a zaslepíš...bent píše:takze bud to na tech parohach zavarit, nebo dat zaslepku, ale zase - aby sla zaslapka, nesmel by tam byt problem s tim zavitem.
ciste teoreticky - kdyby se to zavarilo, musi se to zavarit i na druhy strane ? ( na ty elasticky hadici co vede k egr ), nebo se to tam muze nechat otevreny.
S tou trubkou mezi EGR a sánim už je to na tobě...buď jí tam necháš "aby to nevypadalo blbě a třeba na Emisích někdo neremcal" nebo jí vyndáš...
***VAG,PSA,Renault***
Z ávit jde pěkně opravit dvousložkovým tmelem POLYMETALbent píše:novej zavit nejde, to uz zkousel ten umelec kterej to tam narval pod uhlem a zkurv....lchosepm píše:jestli je to očouzený jak popisuješ, tak tam bude v zátahu i značnej únik tlaku. Vyndej EGR s tou trubkou a protáhni tam novej závit. Jestli se tam nedostaneš, tak sání zas ven. Ale jiný bych nedával.
takze moznosti pokud me nekdo nevyvede z omylu jsou asi jenom dve, bud dat novy sani coz bud nekde po vrakarnach sehnat ( coz se mi nechce - protoze se vzdycky se s nimi akorat pohadam kdyz po me chtej vic penez nez je cena v audi ). Nebo audi - a tam to sani je tusim 3,5tis bez dph. coz je ulet.
a nebo treti moznost - asi nejlepsi - sundat sani a celej ten otvor na egr zavarit. otazka je kdo by mi to udelal.
Opravoval jsem tím závit v hliníkové lhavě! Udělal jsem větší závit nacpal tmel nechal vytvrdnout a udělal jsem potřebný závit. Drží perfektně.

Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Ještě jsem chtěl dodat, že tohle vše je bez problémů, pokud se ti po zaslepení nerozsvítí kontrolka motoruchosepm píše:Za předpokladu, že EGR 100% těsní na druhý straně nic vařit nemusíš, EGR tam můžeš nechat, odpojíš podtlak a zaslepíš...bent píše:takze bud to na tech parohach zavarit, nebo dat zaslepku, ale zase - aby sla zaslapka, nesmel by tam byt problem s tim zavitem.
ciste teoreticky - kdyby se to zavarilo, musi se to zavarit i na druhy strane ? ( na ty elasticky hadici co vede k egr ), nebo se to tam muze nechat otevreny.
S tou trubkou mezi EGR a sánim už je to na tobě...buď jí tam necháš "aby to nevypadalo blbě a třeba na Emisích někdo neremcal" nebo jí vyndáš...
***VAG,PSA,Renault***
diky, taky moznost, ale ja budou nejdriv zkouset to aby mi to nekdo natvrdo zavaril, a budu mit klid.ČONR píše:Z ávit jde pěkně opravit dvousložkovým tmelem POLYMETALbent píše:novej zavit nejde, to uz zkousel ten umelec kterej to tam narval pod uhlem a zkurv....lchosepm píše:jestli je to očouzený jak popisuješ, tak tam bude v zátahu i značnej únik tlaku. Vyndej EGR s tou trubkou a protáhni tam novej závit. Jestli se tam nedostaneš, tak sání zas ven. Ale jiný bych nedával.
takze moznosti pokud me nekdo nevyvede z omylu jsou asi jenom dve, bud dat novy sani coz bud nekde po vrakarnach sehnat ( coz se mi nechce - protoze se vzdycky se s nimi akorat pohadam kdyz po me chtej vic penez nez je cena v audi ). Nebo audi - a tam to sani je tusim 3,5tis bez dph. coz je ulet.
a nebo treti moznost - asi nejlepsi - sundat sani a celej ten otvor na egr zavarit. otazka je kdo by mi to udelal.
Opravoval jsem tím závit v hliníkové lhavě! Udělal jsem větší závit nacpal tmel nechal vytvrdnout a udělal jsem potřebný závit. Drží perfektně.
01, ale myslim ze problem s kontrolkou nebude ( snad ), uz ted kdyz jsem z egr odpojil tu potlak.hadicku, cimz by to melo byt deaktivovany to nic nehodilo.chosepm píše:Ještě jsem chtěl dodat, že tohle vše je bez problémů, pokud se ti po zaslepení nerozsvítí kontrolka motoruchosepm píše:Za předpokladu, že EGR 100% těsní na druhý straně nic vařit nemusíš, EGR tam můžeš nechat, odpojíš podtlak a zaslepíš...bent píše:takze bud to na tech parohach zavarit, nebo dat zaslepku, ale zase - aby sla zaslapka, nesmel by tam byt problem s tim zavitem.
ciste teoreticky - kdyby se to zavarilo, musi se to zavarit i na druhy strane ? ( na ty elasticky hadici co vede k egr ), nebo se to tam muze nechat otevreny.
S tou trubkou mezi EGR a sánim už je to na tobě...buď jí tam necháš "aby to nevypadalo blbě a třeba na Emisích někdo neremcal" nebo jí vyndáš...Pak bys to musel udělat jak to má bejt, nebo ještě upravit soft...Možná to ale neni tvuj případ. Co je to za rok?
jinak zkusim dat do kupy ten unik, a pak az to bude v cajku udelam znova ty logy. schvalne jestli pak ty tlaky budou sedet.