VW GIV ALH - studeny start

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tony555
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 03 úno 2007, 01:32
Odpovědi: 0

VW GIV ALH - studeny start

Příspěvek od Tony555 »

zdravim vas odbornici, poradte mi prosim, neviem si rady so studenym startovanim, ak je vonkajsia teplota cca pod 5°C tak rano mi zle startuje, toci - toci az na koniec chyti, proste trva to dlhsie ako bezne ked je teply motor a ked chyti tak zadymi na bielo, ked motor vypnem a nastartujem neskor vsetko ok ale ten ranny start to je proste zle. kontroloval som zhavice = su ok, zhavenie ci vobec ide a vsetko fici, palivovy filter bol meneny v lete (07/2009) baterka je cca rocna bosh silver ( skusil som ju dat do audi a3 a tam bez problemov nastartovala). Dal som to na diagnostiku a nic, ziadna porucha neni. Viete niekto poradit ako postupovat dalej ?
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

žhaviče si skúšal ako? premeral, alebo na baterke? nepadá ti nafta?
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
ZOkYN
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 03 srp 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od ZOkYN »

Zdravíčko,
nechtěl jsem zakládat nové téma tak píši sem.
Mám VW Passat B5, motor ATJ a upně stejně bych popsal můj problém.
Byl jsem na diag. bez chyby, vstřiky OK, žhaviče jsem nekontroloval, ale myslel jsem že to bude tím, tak je chci nechat vyměnit, pak mi bylo doporučeno servismanem vyčistit EGR ventil, tak, že bych to taky zkusil.
Naftu leju od Agipu Ciao nebo Robin Oil, nikde jinde neberu.

Padá nafta? Můžete mi k tomu něco říct? Jak to zkontrolovat, co je potřeba k připadné opravě a kolik by to cca. stálo??

Děkuji, jsem lajk, tak to někdo rozepište jak pro deb.ila děkuji :D
Tony555
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 03 úno 2007, 01:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tony555 »

koco píše:žhaviče si skúšal ako? premeral, alebo na baterke? nepadá ti nafta?
zhavice som skusal na baterke. ak by padala mam od filtra bublinky ? nemam tam nic, krasne ide nafta
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: VW GIV ALH - studeny start

Příspěvek od Smoke »

Tony555 píše:zdravim vas odbornici, poradte mi prosim, neviem si rady so studenym startovanim, ak je vonkajsia teplota cca pod 5°C tak rano mi zle startuje, toci - toci az na koniec chyti, proste trva to dlhsie ako bezne ked je teply motor a ked chyti tak zadymi na bielo, ked motor vypnem a nastartujem neskor vsetko ok ale ten ranny start to je proste zle. kontroloval som zhavice = su ok, zhavenie ci vobec ide a vsetko fici, palivovy filter bol meneny v lete (07/2009) baterka je cca rocna bosh silver ( skusil som ju dat do audi a3 a tam bez problemov nastartovala). Dal som to na diagnostiku a nic, ziadna porucha neni. Viete niekto poradit ako postupovat dalej ?

jakej je předvsřik?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

čo čidlo teploty? pokial si zhavice skusal tak kukni to cidlo a predvstrik samozrejme....omeraj vagom :) ale nezabudni ze sa to mera za tepla.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Tony555
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 03 úno 2007, 01:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tony555 »

midnight_man píše:čo čidlo teploty? pokial si zhavice skusal tak kukni to cidlo a predvstrik samozrejme....omeraj vagom :) ale nezabudni ze sa to mera za tepla.

cidlo nepise ako chybu ale skusil som ho odpojit a to iste. ako si viem pozriet ten predvstrek cez vag ? motor - login - 12233 ? to som skusal a nic mi to nenacitalo, nechal som to cca 3 minutky a nic.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

motor, zakladne nastavenie, kanal0, start, TDI graf.
Tony555
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 03 úno 2007, 01:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tony555 »

misoVW píše:motor, zakladne nastavenie, kanal0, start, TDI graf.
skusil som to, pocitac pise "motor do dilny" a vag "motor neni zahraty!" pri com teplota na budiku je 90°C ale vo vagu mi pise 8,1°C, tak som vymenil cidlo chladiacej kvapaliny a zial ziadna zmena, resp nejaka ako, teraz mam teplotu 6,1°C :( viete mi poradit co s tym je ? kde hladat zradu?
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

... a nemá náhodou to čidlo čtyři piny, respektive dva termistory?
Jeden pro budíky a druhý pro řj motoru?
... že by kabeláž k řjm?

... ale možná moc chlastám (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

nie, to v TDI grafe je teplota nafty, nie vody!
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 05 pro 2009, 08:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od HarlyFXRS »

Měl jsem u Oct.66kW AGR problém se starty-dlouho točila i když bylo třeba 10st.nad nulou a když motor naskočil,bílý kouř...byl to malý předvstřik a zakarbonované trysky.Lehce taky padala nafta,ale to už tu bylo řešené:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=52570
Tony555
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 03 úno 2007, 01:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tony555 »

Slavkov píše:... a nemá náhodou to čidlo čtyři piny, respektive dva termistory?
Jeden pro budíky a druhý pro řj motoru?
... že by kabeláž k řjm?

... ale možná moc chlastám (noteeth)

to cidlo ma 4 piny a tak je to teoreticky mozne, vobec neviem co s tym robit, ukazuje to kraviny to je jasne.
Tony555
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 03 úno 2007, 01:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tony555 »

misoVW píše:nie, to v TDI grafe je teplota nafty, nie vody!

ok, moze byt ale to ako zistim, ze som motor zahrial, vcera som na nom najazdil cca 30 km az potom som sa snazil urobit ten graf vysledok som uz pisal, neurobi mi ho. ale ta teplota je aj tak zvlastna, neviem co tomu moze byt ked budik ma jednu hodnotu a riadiacka uplna inu.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Prosím Tě, nějak v tom pořád nemám jasno :roll: Ta teplota 6,1C ve VAG-u je vyčtená odkud (jestli je to tedy ECT - voda nebo fakt ta nafta)?
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“