VW GIV ALH - studeny start
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW GIV ALH - studeny start
zdravim vas odbornici, poradte mi prosim, neviem si rady so studenym startovanim, ak je vonkajsia teplota cca pod 5°C tak rano mi zle startuje, toci - toci az na koniec chyti, proste trva to dlhsie ako bezne ked je teply motor a ked chyti tak zadymi na bielo, ked motor vypnem a nastartujem neskor vsetko ok ale ten ranny start to je proste zle. kontroloval som zhavice = su ok, zhavenie ci vobec ide a vsetko fici, palivovy filter bol meneny v lete (07/2009) baterka je cca rocna bosh silver ( skusil som ju dat do audi a3 a tam bez problemov nastartovala). Dal som to na diagnostiku a nic, ziadna porucha neni. Viete niekto poradit ako postupovat dalej ?
Zdravíčko,
nechtěl jsem zakládat nové téma tak píši sem.
Mám VW Passat B5, motor ATJ a upně stejně bych popsal můj problém.
Byl jsem na diag. bez chyby, vstřiky OK, žhaviče jsem nekontroloval, ale myslel jsem že to bude tím, tak je chci nechat vyměnit, pak mi bylo doporučeno servismanem vyčistit EGR ventil, tak, že bych to taky zkusil.
Naftu leju od Agipu Ciao nebo Robin Oil, nikde jinde neberu.
Padá nafta? Můžete mi k tomu něco říct? Jak to zkontrolovat, co je potřeba k připadné opravě a kolik by to cca. stálo??
Děkuji, jsem lajk, tak to někdo rozepište jak pro deb.ila děkuji
nechtěl jsem zakládat nové téma tak píši sem.
Mám VW Passat B5, motor ATJ a upně stejně bych popsal můj problém.
Byl jsem na diag. bez chyby, vstřiky OK, žhaviče jsem nekontroloval, ale myslel jsem že to bude tím, tak je chci nechat vyměnit, pak mi bylo doporučeno servismanem vyčistit EGR ventil, tak, že bych to taky zkusil.
Naftu leju od Agipu Ciao nebo Robin Oil, nikde jinde neberu.
Padá nafta? Můžete mi k tomu něco říct? Jak to zkontrolovat, co je potřeba k připadné opravě a kolik by to cca. stálo??
Děkuji, jsem lajk, tak to někdo rozepište jak pro deb.ila děkuji

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW GIV ALH - studeny start
Tony555 píše:zdravim vas odbornici, poradte mi prosim, neviem si rady so studenym startovanim, ak je vonkajsia teplota cca pod 5°C tak rano mi zle startuje, toci - toci az na koniec chyti, proste trva to dlhsie ako bezne ked je teply motor a ked chyti tak zadymi na bielo, ked motor vypnem a nastartujem neskor vsetko ok ale ten ranny start to je proste zle. kontroloval som zhavice = su ok, zhavenie ci vobec ide a vsetko fici, palivovy filter bol meneny v lete (07/2009) baterka je cca rocna bosh silver ( skusil som ju dat do audi a3 a tam bez problemov nastartovala). Dal som to na diagnostiku a nic, ziadna porucha neni. Viete niekto poradit ako postupovat dalej ?
jakej je předvsřik?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
midnight_man píše:čo čidlo teploty? pokial si zhavice skusal tak kukni to cidlo a predvstrik samozrejme....omeraj vagomale nezabudni ze sa to mera za tepla.
cidlo nepise ako chybu ale skusil som ho odpojit a to iste. ako si viem pozriet ten predvstrek cez vag ? motor - login - 12233 ? to som skusal a nic mi to nenacitalo, nechal som to cca 3 minutky a nic.
skusil som to, pocitac pise "motor do dilny" a vag "motor neni zahraty!" pri com teplota na budiku je 90°C ale vo vagu mi pise 8,1°C, tak som vymenil cidlo chladiacej kvapaliny a zial ziadna zmena, resp nejaka ako, teraz mam teplotu 6,1°CmisoVW píše:motor, zakladne nastavenie, kanal0, start, TDI graf.

Měl jsem u Oct.66kW AGR problém se starty-dlouho točila i když bylo třeba 10st.nad nulou a když motor naskočil,bílý kouř...byl to malý předvstřik a zakarbonované trysky.Lehce taky padala nafta,ale to už tu bylo řešené:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=52570
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=52570
misoVW píše:nie, to v TDI grafe je teplota nafty, nie vody!
ok, moze byt ale to ako zistim, ze som motor zahrial, vcera som na nom najazdil cca 30 km az potom som sa snazil urobit ten graf vysledok som uz pisal, neurobi mi ho. ale ta teplota je aj tak zvlastna, neviem co tomu moze byt ked budik ma jednu hodnotu a riadiacka uplna inu.