origoš píše:Nenech se vysmát, stačí jenom povolit matku co drží vrtulku a znovu přitahnout a vyvážení je pryč. Pokud mi nevěříš, tak to zkus a uvidíš, že to neujede ani jeden km.
no tak tragický to není, všeobecně co si všímám, pokud to turbo nemá na sání tu matku broušenou jaksi víc vydrží a pak ani rozdělání a složení, když zachovám polohy není až takovej problém, takový turbo jsem rozdělal, složil, nevyvažoval a bez problémů tlačí 1,5 baru (130k) a už kolikrát praskla hadice a pořád drží, neplatí to všeobecně, ale jde to, jinak tímto nijak vyvažování nezpochybňuji, dokonce nový turba je dobrý převážit, protože půlka z nich je vyvážených blbě, zvlášť když se po nich chce, aby tlačily víc než jsou zvyknutý
Souhlasím, taky jsem to pořádně neviděl vyvažovat, ale co jsem kupoval ložiska a těsnění od firmy, co repasuje turba, tak řikali, že to bez vyvážení taky chodí a těch 50 -70 tisíc to najede bez problémů. A turbo co jsme tak repasovali doma už má asi 90 tis a pohoda. A co jsem tak slyšel, tak se rotor vyvažuje nějak venku a pak se to stejně musí montovat do toho tělěsa nebo jak mi to říkali. Tak nevím, neviděl jsem a uplně neznám, ale zkušenost mám zatím takovou, byl to teda starší obtok, s VBčkem zkušenost nemám
To je mazec, taky budu repasovat turba
Příspěvek p. Humla neberte jako návod , tuhle neměl vrtulku do kompresoru na VBčko ,tak ju ufachčil z plechovky od Redbulu
ps. kontakt na tu firmu do SZ
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Huml píše:no tak tragický to není, všeobecně co si všímám, pokud to turbo nemá na sání tu matku broušenou jaksi víc vydrží a pak ani rozdělání a složení, když zachovám polohy není až takovej problém, takový turbo jsem rozdělal, složil, nevyvažoval a bez problémů tlačí 1,5 baru (130k) a už kolikrát praskla hadice a pořád drží, neplatí to všeobecně, ale jde to, jinak tímto nijak vyvažování nezpochybňuji, dokonce nový turba je dobrý převážit, protože půlka z nich je vyvážených blbě, zvlášť když se po nich chce, aby tlačily víc než jsou zvyknutý
Souhlasím, taky jsem to pořádně neviděl vyvažovat, ale co jsem kupoval ložiska a těsnění od firmy, co repasuje turba, tak řikali, že to bez vyvážení taky chodí a těch 50 -70 tisíc to najede bez problémů. A turbo co jsme tak repasovali doma už má asi 90 tis a pohoda. A co jsem tak slyšel, tak se rotor vyvažuje nějak venku a pak se to stejně musí montovat do toho tělěsa nebo jak mi to říkali. Tak nevím, neviděl jsem a uplně neznám, ale zkušenost mám zatím takovou, byl to teda starší obtok, s VBčkem zkušenost nemám
To je mazec, taky budu repasovat turba
Příspěvek p. Humla neberte jako návod , tuhle neměl vrtulku do kompresoru na VBčko ,tak ju ufachčil z plechovky od Redbulu
ps. kontakt na tu firmu do SZ
houby tam vyvazis nemas ani sajnu ako sa to robi, hriadelka sa vyvazuje vonku s turba , skus pohladat na googli ako vyzera vyvazovacka a potom pochopis co a ako sa vyvazuje
Pánové, koukám, že z toho máte kovbojku. Netvdím, že se to po domácku nemusí povést, já se do akcí, kde není předem znám výsledek nepouštím. Vím, ale, že dost těchto oprav v mém okolí skončilo výměnou turba. A pokaždé to bylo rozvážením. Huml psal, že si to napřed pořádně prohlédne a ví určitě proč.
Každopádně neodborná montáž může v krajním případě poškodit motor.
přesně tak, já to nepsal jako návod jak si doma repasovat turba, vyvážení rozhodujícím způsobem předurčuje jeho další životnost, i když je pravda, že jsou turba u kterých se to dá udělat i doma, ale vždy je potřeba zvážit jestli se vyplatí to dát do auta bez vyvážení nebo ne
vies si predstavit ked je to zmontovane ako to vybrusuju na zadnej strane tej vrtulky?hmm no ako to len mozu robit coo skus porozmyslat kamo. vrtuky s oskou sa vyvzuju vonku s turba a az potom ich nahodia do vnutra takze ked si to rozoberies doma a znovu zlozis nic nepokazis
vies si predstavit ked je to zmontovane ako to vybrusuju na zadnej strane tej vrtulky?hmm no ako to len mozu robit coo skus porozmyslat kamo. vrtuky s oskou sa vyvzuju vonku s turba a az potom ich nahodia do vnutra takze ked si to rozoberies doma a znovu zlozis nic nepokazis
jano jano , abych ti udělal jasno rotor (který je dutý) viz foto tobi se vyváží , kompresorová vrtulka se samostatně vyváží , složí se to do středového domečku dá se to do vyvažovačky kde už jde do ložiska olej roztočí se na cca 40 tis ot a vyváží , potom se to dá do vysokorychlostní vyvažovačky která napodobí provozní podmínky a dovyváží se zbytkový nevývahy v rezonančních polích tj postup turbopower tolerance je okolo max 18 mg
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
zaujimava tema akurat sa najviac zabavam na jano1 ako po 3 stranach topicu presiel od tvrdenia ze je to ojeb na ludi, na teoretickeho odbornika na vyvazovanie turb
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
tomiisp píše:zaujimava tema akurat sa najviac zabavam na jano1 ako po 3 stranach topicu presiel od tvrdenia ze je to ojeb na ludi, na teoretickeho odbornika na vyvazovanie turb
vies si predstavit ked je to zmontovane ako to vybrusuju na zadnej strane tej vrtulky?hmm no ako to len mozu robit coo skus porozmyslat kamo. vrtuky s oskou sa vyvzuju vonku s turba a az potom ich nahodia do vnutra takze ked si to rozoberies doma a znovu zlozis nic nepokazis
jano jano , abych ti udělal jasno rotor (který je dutý) viz foto tobi se vyváží , kompresorová vrtulka se samostatně vyváží , složí se to do středového domečku dá se to do vyvažovačky kde už jde do ložiska olej roztočí se na cca 40 tis ot a vyváží , potom se to dá do vysokorychlostní vyvažovačky která napodobí provozní podmínky a dovyváží se zbytkový nevývahy v rezonančních polích tj postup turbopower tolerance je okolo max 18 mg
vies co je rotor?rotor duty urcite nie je iba ak to puzdro je dute