Rozobrate turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

JohnyFlat píše:
Huml píše:
origoš píše:Nenech se vysmát, stačí jenom povolit matku co drží vrtulku a znovu přitahnout a vyvážení je pryč. Pokud mi nevěříš, tak to zkus a uvidíš, že to neujede ani jeden km.
no tak tragický to není, všeobecně co si všímám, pokud to turbo nemá na sání tu matku broušenou jaksi víc vydrží a pak ani rozdělání a složení, když zachovám polohy není až takovej problém, takový turbo jsem rozdělal, složil, nevyvažoval a bez problémů tlačí 1,5 baru (130k) a už kolikrát praskla hadice a pořád drží, neplatí to všeobecně, ale jde to, jinak tímto nijak vyvažování nezpochybňuji, dokonce nový turba je dobrý převážit, protože půlka z nich je vyvážených blbě, zvlášť když se po nich chce, aby tlačily víc než jsou zvyknutý
Souhlasím, taky jsem to pořádně neviděl vyvažovat, ale co jsem kupoval ložiska a těsnění od firmy, co repasuje turba, tak řikali, že to bez vyvážení taky chodí a těch 50 -70 tisíc to najede bez problémů. A turbo co jsme tak repasovali doma už má asi 90 tis a pohoda. A co jsem tak slyšel, tak se rotor vyvažuje nějak venku a pak se to stejně musí montovat do toho tělěsa nebo jak mi to říkali. Tak nevím, neviděl jsem a uplně neznám, ale zkušenost mám zatím takovou, byl to teda starší obtok, s VBčkem zkušenost nemám :roll:

To je mazec, taky budu repasovat turba (LOL)

Příspěvek p. Humla neberte jako návod , tuhle neměl vrtulku do kompresoru na VBčko ,tak ju ufachčil z plechovky od Redbulu ;)

ps. kontakt na tu firmu do SZ
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 19 říj 2009, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od jano1 »

toby66kw píše:
JohnyFlat píše:
Huml píše:no tak tragický to není, všeobecně co si všímám, pokud to turbo nemá na sání tu matku broušenou jaksi víc vydrží a pak ani rozdělání a složení, když zachovám polohy není až takovej problém, takový turbo jsem rozdělal, složil, nevyvažoval a bez problémů tlačí 1,5 baru (130k) a už kolikrát praskla hadice a pořád drží, neplatí to všeobecně, ale jde to, jinak tímto nijak vyvažování nezpochybňuji, dokonce nový turba je dobrý převážit, protože půlka z nich je vyvážených blbě, zvlášť když se po nich chce, aby tlačily víc než jsou zvyknutý
Souhlasím, taky jsem to pořádně neviděl vyvažovat, ale co jsem kupoval ložiska a těsnění od firmy, co repasuje turba, tak řikali, že to bez vyvážení taky chodí a těch 50 -70 tisíc to najede bez problémů. A turbo co jsme tak repasovali doma už má asi 90 tis a pohoda. A co jsem tak slyšel, tak se rotor vyvažuje nějak venku a pak se to stejně musí montovat do toho tělěsa nebo jak mi to říkali. Tak nevím, neviděl jsem a uplně neznám, ale zkušenost mám zatím takovou, byl to teda starší obtok, s VBčkem zkušenost nemám :roll:

To je mazec, taky budu repasovat turba (LOL)

Příspěvek p. Humla neberte jako návod , tuhle neměl vrtulku do kompresoru na VBčko ,tak ju ufachčil z plechovky od Redbulu ;)

ps. kontakt na tu firmu do SZ
houby tam vyvazis nemas ani sajnu ako sa to robi, hriadelka sa vyvazuje vonku s turba , skus pohladat na googli ako vyzera vyvazovacka a potom pochopis co a ako sa vyvazuje
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

jano1 :D to je ironie (LOL)

Až na p.humla ;)

Každopádě mě na tom baví že se najdou větší blázni než jsem já.
Naposledy upravil(a) toby66kw dne 08 bře 2010, 19:16, celkem upraveno 1 x.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Pánové, koukám, že z toho máte kovbojku. Netvdím, že se to po domácku nemusí povést, já se do akcí, kde není předem znám výsledek nepouštím. Vím, ale, že dost těchto oprav v mém okolí skončilo výměnou turba. A pokaždé to bylo rozvážením. Huml psal, že si to napřed pořádně prohlédne a ví určitě proč.
Každopádně neodborná montáž může v krajním případě poškodit motor.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně tak, já to nepsal jako návod jak si doma repasovat turba, vyvážení rozhodujícím způsobem předurčuje jeho další životnost, i když je pravda, že jsou turba u kterých se to dá udělat i doma, ale vždy je potřeba zvážit jestli se vyplatí to dát do auta bez vyvážení nebo ne ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

alfik píše:Mna by zaujimalo v akej toleranci to vobec vyvazuju?
0.016g je tolerance, ale dobrý turbař to dělá na nulu.
jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 19 říj 2009, 08:01
Odpovědi: 0

.....

Příspěvek od jano1 »

.....
Naposledy upravil(a) jano1 dne 09 bře 2010, 06:24, celkem upraveno 1 x.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

ilustrační foto
Obrázek
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 19 říj 2009, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od jano1 »

toby66kw píše:jano1 :D to je ironie (LOL)

Až na p.humla ;)

Každopádě mě na tom baví že se najdou větší blázni než jsem já.
pozri sa sem a potom hovor nieco GPOPSHOP.com a tam mas nieco o vyvazovani a mozes si tam kupi t arepas sadu turba (LOL)
jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 19 říj 2009, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od jano1 »

toby66kw píše:ilustrační foto
Obrázek
a ako by si chcel rozhodit vyvazenie na tom jednom kuse oska s vrtulkou hmm??sak to je jedne kus skus logicky rozmyslat
jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 19 říj 2009, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od jano1 »

toby66kw píše:ilustrační foto
Obrázek
(LOL) vies si predstavit ked je to zmontovane ako to vybrusuju na zadnej strane tej vrtulky?hmm no ako to len mozu robit coo skus porozmyslat kamo. vrtuky s oskou sa vyvzuju vonku s turba a az potom ich nahodia do vnutra takze ked si to rozoberies doma a znovu zlozis nic nepokazis
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

jano1 píše:
toby66kw píše:ilustrační foto
Obrázek
(LOL) vies si predstavit ked je to zmontovane ako to vybrusuju na zadnej strane tej vrtulky?hmm no ako to len mozu robit coo skus porozmyslat kamo. vrtuky s oskou sa vyvzuju vonku s turba a az potom ich nahodia do vnutra takze ked si to rozoberies doma a znovu zlozis nic nepokazis
jano jano , abych ti udělal jasno rotor (který je dutý) viz foto tobi se vyváží , kompresorová vrtulka se samostatně vyváží , složí se to do středového domečku dá se to do vyvažovačky kde už jde do ložiska olej roztočí se na cca 40 tis ot a vyváží , potom se to dá do vysokorychlostní vyvažovačky která napodobí provozní podmínky a dovyváží se zbytkový nevývahy v rezonančních polích tj postup turbopower ;) tolerance je okolo max 18 mg
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

zaujimava tema :) akurat sa najviac zabavam na jano1 ako po 3 stranach topicu presiel od tvrdenia ze je to ojeb na ludi, na teoretickeho odbornika na vyvazovanie turb (noteeth)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 19 říj 2009, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od jano1 »

tomiisp píše:zaujimava tema :) akurat sa najviac zabavam na jano1 ako po 3 stranach topicu presiel od tvrdenia ze je to ojeb na ludi, na teoretickeho odbornika na vyvazovanie turb (noteeth)
http://www.gpopshop.com/balancing.html sem sa divaj mudrlant
Naposledy upravil(a) jano1 dne 09 bře 2010, 06:26, celkem upraveno 1 x.
jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 19 říj 2009, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od jano1 »

1pavel píše:
jano1 píše:
toby66kw píše:ilustrační foto
Obrázek
(LOL) vies si predstavit ked je to zmontovane ako to vybrusuju na zadnej strane tej vrtulky?hmm no ako to len mozu robit coo skus porozmyslat kamo. vrtuky s oskou sa vyvzuju vonku s turba a az potom ich nahodia do vnutra takze ked si to rozoberies doma a znovu zlozis nic nepokazis
jano jano , abych ti udělal jasno rotor (který je dutý) viz foto tobi se vyváží , kompresorová vrtulka se samostatně vyváží , složí se to do středového domečku dá se to do vyvažovačky kde už jde do ložiska olej roztočí se na cca 40 tis ot a vyváží , potom se to dá do vysokorychlostní vyvažovačky která napodobí provozní podmínky a dovyváží se zbytkový nevývahy v rezonančních polích tj postup turbopower ;) tolerance je okolo max 18 mg
vies co je rotor?rotor duty urcite nie je iba ak to puzdro je dute
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“