Tolerancia tlaku paliva v raily
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mne Bravo pri prudkom pridany nad 3000 ot sklbalo, obcas uplne vyplo, a bolo treba znova startovat. Bol tam podobny problem ako mas, diagnostika hadzala chybu snimaca tlaku v raily. Logoval som to cez ecuscan, potom aj riadnym osciloscopom a vzdy ked to sklblo tak tam bol prekroceny tlak v raily, islo to tusim skoro az ku 1500 barom, nepamatam si uz presne. Ja som mal v jednej rozdelovacej hlave seknuty jeden spatny ventil a vyzeralo to ako keby sa obcas chytil a drv to nedokazalo vyregulovat. Skusali sme to aj cipovat u Alpinersa, nakolko bolo zo zaciatku podozrenie na zasah do softu, ale akonahle slo po cipe turbo do zaberu pri plnom plyne uplne vyplo motor, pokial bol plyn tak odhadom do 90% slo normalne.
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
Tak teraz si uplne do puntika popisal moj problem.duri013 píše:Mne Bravo pri prudkom pridany nad 3000 ot sklbalo, obcas uplne vyplo, a bolo treba znova startovat. Bol tam podobny problem ako mas, diagnostika hadzala chybu snimaca tlaku v raily. Logoval som to cez ecuscan, potom aj riadnym osciloscopom a vzdy ked to sklblo tak tam bol prekroceny tlak v raily, islo to tusim skoro az ku 1500 barom, nepamatam si uz presne. Ja som mal v jednej rozdelovacej hlave seknuty jeden spatny ventil a vyzeralo to ako keby sa obcas chytil a drv to nedokazalo vyregulovat. Skusali sme to aj cipovat u Alpinersa, nakolko bolo zo zaciatku podozrenie na zasah do softu, ale akonahle slo po cipe turbo do zaberu pri plnom plyne uplne vyplo motor, pokial bol plyn tak odhadom do 90% slo normalne.
Ten spetny ventil si aj menil,alebo si ho len vycistil.
Ja som zatial dorazovym srobom na plynovom pedali obmedzil jeho chod na 88%,ale budem to musiet riesit.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
Cistit to nema vyznam, treba vymenit rozdelovacie hlavy a vsetky tesnenia. Nestoji to zas az tak vela a pri troske sikovnosti sa to da v pohode zvladnut v domacich podmienkach, len treba davat velky pozor na necistoty. Asi najdlhsie trvalo vybrat cerpadlo z motora, taliani sa zase raz vyhrali s umiestnenim 

Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
tak ja v seriovce nemam zadny problem a pedal dle diag mi jde na 99% a vubec mi to neskube ani kdyz tocim 4500 ale to malo kdy kdyz jezdim tak tocim max 4000 otacek.prave je divne ze mi to vypne pouze jen na 3 rychlostni stupen.s cipem na 2jku do 4500 bez skubani a trepani uplne v poradku ale zaradim 3jku a dosahnu otacek kolem 2800 a motor se mi vypne musim znovu nastartovat.myslim ze u me nebude problem s cerpadlem alespon doufam
jeste jsem se chtel zeptat co je to DRV jsem laik a rad se priucim novym vecem
jeste jsem se chtel zeptat co je to DRV jsem laik a rad se priucim novym vecem
VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
DRV je regulator tlaku paliva. Nachadza sa zozadu na cerpadle. Je do neho napojeny konektor.
Mam pocit,ze takto to zacinalo aj mne. 2 dam v poho aj do 5000,tam tie otacky vyletia rychlo a jednotka to este nestihne pobrat.
Skus vytocit 4 a 5 na 3000 a potom daj plny plyn a drz to az do maxima,ci ta vypne.
Mam pocit,ze takto to zacinalo aj mne. 2 dam v poho aj do 5000,tam tie otacky vyletia rychlo a jednotka to este nestihne pobrat.
Skus vytocit 4 a 5 na 3000 a potom daj plny plyn a drz to az do maxima,ci ta vypne.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
Robi ti to len na trojku, alebo aj na 4, 5? Mne to pred cipom tiez pri normalnej jazde nesklbalo, len ked som nad 3000 ot pustil plyn a potom dal naraz podlahu, aj to nie vzdy. Pokial som pridaval plynule nesklbalo. DRV je v principe elektromagneticky ventil (cievka tlaci gulicku proti tlaku nafty) cez ktory sa prepusta cast nafty z cerpadla do spiatocky a tym sa reguluje tlak v raily. Problem s DRV byva ale to, ze casom prestane tesnit a prepusta viac ako by mal, tym padom byvaju problemy pri starte a mal by si nedostatotny tlak v raily, nie prekroceny. A vacsinou na nom staci vymenit O-kruzok a funguje zas dalej 

Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
kdyz to bylo cipnute tak to delalo jen na trosku na 4 a 5 vubec nic jen zakurilo a pohoda 4rka tocena do 4500 tisic a nic neskubalo proste plynule to zrychlovalo .prave nas zarazelo ze jen na trojku to delalo .a taky kdyz jsem pridal plynule a pak ubral plyn kdy to spadlo cca tak na 2500 otacek a dal plyn skoro na doraz tak to vybehlo do 2800 otacek a zdechlo. ale zadne kolisani otacek nebo vykonova dira a ani skubani se neprojevilo petku jsem mel nejvic kolem 3700 otacek s plnym plynem a neudelalo to
tak ted babo rad

VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
Chlapi potreboval by som vediet ci sa pri kazdom chipovani zvysuje aj tlak v raily alebo to zavisi od kazdeho upravcu akym stylom to robi. dik
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw