Tolerancia tlaku paliva v raily

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Peal
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 13 bře 2010, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od Peal »

co ti to delalo pred tim,me prave auto jede dobre bez skubancu a startuje hned myslis ze kdyz by bylo nacate cerpadlo ze by to nevzalo jinou vstrikovaci mapu? nemuze byt treba spatny to tesneni?
VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
Uživatelský avatar
duri013
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 09 kvě 2009, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipt. Mikuláš, SR

Příspěvek od duri013 »

Mne Bravo pri prudkom pridany nad 3000 ot sklbalo, obcas uplne vyplo, a bolo treba znova startovat. Bol tam podobny problem ako mas, diagnostika hadzala chybu snimaca tlaku v raily. Logoval som to cez ecuscan, potom aj riadnym osciloscopom a vzdy ked to sklblo tak tam bol prekroceny tlak v raily, islo to tusim skoro az ku 1500 barom, nepamatam si uz presne. Ja som mal v jednej rozdelovacej hlave seknuty jeden spatny ventil a vyzeralo to ako keby sa obcas chytil a drv to nedokazalo vyregulovat. Skusali sme to aj cipovat u Alpinersa, nakolko bolo zo zaciatku podozrenie na zasah do softu, ale akonahle slo po cipe turbo do zaberu pri plnom plyne uplne vyplo motor, pokial bol plyn tak odhadom do 90% slo normalne.
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
karol78
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 12 zář 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od karol78 »

tak tak. to iste to robilo aj mne, proste to vyplo v zatazi.
Alfa 156 2,4JTD 100kw soft-alpiners, nove vstreky+cerpadlo, nove turbo, kat + EGR vyhodene, K&N filter 186Ps 406Nm - uz aj viac!
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

(wallbash)
Naposledy upravil(a) alfik dne 14 dub 2010, 21:37, celkem upraveno 1 x.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

duri013 píše:Mne Bravo pri prudkom pridany nad 3000 ot sklbalo, obcas uplne vyplo, a bolo treba znova startovat. Bol tam podobny problem ako mas, diagnostika hadzala chybu snimaca tlaku v raily. Logoval som to cez ecuscan, potom aj riadnym osciloscopom a vzdy ked to sklblo tak tam bol prekroceny tlak v raily, islo to tusim skoro az ku 1500 barom, nepamatam si uz presne. Ja som mal v jednej rozdelovacej hlave seknuty jeden spatny ventil a vyzeralo to ako keby sa obcas chytil a drv to nedokazalo vyregulovat. Skusali sme to aj cipovat u Alpinersa, nakolko bolo zo zaciatku podozrenie na zasah do softu, ale akonahle slo po cipe turbo do zaberu pri plnom plyne uplne vyplo motor, pokial bol plyn tak odhadom do 90% slo normalne.
Tak teraz si uplne do puntika popisal moj problem.
Ten spetny ventil si aj menil,alebo si ho len vycistil.
Ja som zatial dorazovym srobom na plynovom pedali obmedzil jeho chod na 88%,ale budem to musiet riesit.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
duri013
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 09 kvě 2009, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipt. Mikuláš, SR

Příspěvek od duri013 »

Cistit to nema vyznam, treba vymenit rozdelovacie hlavy a vsetky tesnenia. Nestoji to zas az tak vela a pri troske sikovnosti sa to da v pohode zvladnut v domacich podmienkach, len treba davat velky pozor na necistoty. Asi najdlhsie trvalo vybrat cerpadlo z motora, taliani sa zase raz vyhrali s umiestnenim (rofl)
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Asi tak. Rozhodenia cerpadla sa nebojim,ale komu sa ho chce vytahovat? :x
Zistim oznacenie cerpadla a ozvem sa ti.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
duri013
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 09 kvě 2009, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipt. Mikuláš, SR

Příspěvek od duri013 »

Ok.
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
Peal
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 13 bře 2010, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od Peal »

tak ja v seriovce nemam zadny problem a pedal dle diag mi jde na 99% a vubec mi to neskube ani kdyz tocim 4500 ale to malo kdy kdyz jezdim tak tocim max 4000 otacek.prave je divne ze mi to vypne pouze jen na 3 rychlostni stupen.s cipem na 2jku do 4500 bez skubani a trepani uplne v poradku ale zaradim 3jku a dosahnu otacek kolem 2800 a motor se mi vypne musim znovu nastartovat.myslim ze u me nebude problem s cerpadlem alespon doufam

jeste jsem se chtel zeptat co je to DRV jsem laik a rad se priucim novym vecem
VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

DRV je regulator tlaku paliva. Nachadza sa zozadu na cerpadle. Je do neho napojeny konektor.
Mam pocit,ze takto to zacinalo aj mne. 2 dam v poho aj do 5000,tam tie otacky vyletia rychlo a jednotka to este nestihne pobrat.
Skus vytocit 4 a 5 na 3000 a potom daj plny plyn a drz to az do maxima,ci ta vypne.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
duri013
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 09 kvě 2009, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipt. Mikuláš, SR

Příspěvek od duri013 »

Robi ti to len na trojku, alebo aj na 4, 5? Mne to pred cipom tiez pri normalnej jazde nesklbalo, len ked som nad 3000 ot pustil plyn a potom dal naraz podlahu, aj to nie vzdy. Pokial som pridaval plynule nesklbalo. DRV je v principe elektromagneticky ventil (cievka tlaci gulicku proti tlaku nafty) cez ktory sa prepusta cast nafty z cerpadla do spiatocky a tym sa reguluje tlak v raily. Problem s DRV byva ale to, ze casom prestane tesnit a prepusta viac ako by mal, tym padom byvaju problemy pri starte a mal by si nedostatotny tlak v raily, nie prekroceny. A vacsinou na nom staci vymenit O-kruzok a funguje zas dalej :)
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
Peal
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 13 bře 2010, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od Peal »

kdyz to bylo cipnute tak to delalo jen na trosku na 4 a 5 vubec nic jen zakurilo a pohoda 4rka tocena do 4500 tisic a nic neskubalo proste plynule to zrychlovalo .prave nas zarazelo ze jen na trojku to delalo .a taky kdyz jsem pridal plynule a pak ubral plyn kdy to spadlo cca tak na 2500 otacek a dal plyn skoro na doraz tak to vybehlo do 2800 otacek a zdechlo. ale zadne kolisani otacek nebo vykonova dira a ani skubani se neprojevilo petku jsem mel nejvic kolem 3700 otacek s plnym plynem a neudelalo to :-( tak ted babo rad
VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

mne to robilo ciez okolo 3000ot zacal som davat vif do nafty a odftedy to prestalo haluz inak alfik pisal som ti sz potrebujem poradit ohladne davania dole prevodovky na 2.4 jtd dik moc
Peal
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 13 bře 2010, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od Peal »

co potrebujes vedet pred mesicem jsem ji mel taky dole.vif je cistic vstriku?
VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Chlapi potreboval by som vediet ci sa pri kazdom chipovani zvysuje aj tlak v raily alebo to zavisi od kazdeho upravcu akym stylom to robi. dik
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“