Problem se startovanim
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no, takze tema budikama to nakonec taky nebylo. Akorat teda ted uz se tomu nechce startovat pokazde, kdyz je to zahraty. Jinak na zaklade informaci, co mam od jednoho cloveka resenim v tomto pripade nebude to cidlo teploty nebo ten odpor, ale udajne by mohlo pomoct zvysit startovaci davku, coz jsem teda myslel, ze nelze, ale kazdopadne proverim jeste teda tuhle moznost...
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
kolko ma to PD najazdene že tam chces zvyšovat davku? a neviem či to vobec u PD ide! druha vec...mam tušaka že u koncernovych aut maju budiky niečo s altikom tušim budia či čo...neviem presne. Skus pozret nastavenie rozvodov u PD motora, merane hodnoty, skupina 4 posledne poličko...kukni kolko tam máš.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
asi 100 tkm (poctivych), no jako jit by to melo... jojo, to uz jsem prave resil, neco se rozdrbalo na budicich, prestal dobijet altik a timpadem i auto prestalo jet, ale to uz je opraveny...
S tim nastavenim rozvodu bych to zkusil, ale bohuzel nemam VAG, ale kazdopadne, pokud to ma co docineni s rozvodama, tak to delalo jak s puvodnima, tak i po jejich vymene, ktera probehla asi mesic zpet...
S tim nastavenim rozvodu bych to zkusil, ale bohuzel nemam VAG, ale kazdopadne, pokud to ma co docineni s rozvodama, tak to delalo jak s puvodnima, tak i po jejich vymene, ktera probehla asi mesic zpet...
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
nie pretoze pred vymenou to mohlo byt dobre
vy ste vymenili rozvody a tym padom ste to pohli....je to ako u rotačky máš nastavenie remenice čerpadla voči stredovemu hriadelu nastavujes tzv. predvstrik. U PD nenastavuješ predvstrik, kedze nemas rotacne cerpadlo, ale nastavuješ uhol vačky...na vačkove koleso sa dá štelovať budu tam asi 3 šroby povoliš a mierne pohneš vačku ...su to desatinky milimetra. Opotrebenim remena sa to mení samozrejme...a po vymene je povinnostou to skontrolovat! U PD sa nastavuju este vstrekovače ale to ja uz neviem čo stym 
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Takze, stavoval jsem se do autorizaku, aby mi to tam zdiagnostikovali a vypsalo to 3 chyby:
1.) Magneticky ventil, omezeni plniciho tlaku - preruseni, zkrat na kostru (N75)
2.)Ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu - preruseni, zkrat na kostru (N18)
3.)Snimac teploty paliva - skrat na kostru (G81)
No, neco mi rika, ze by to mohla byt ta treti chyba...
Jen tak mimochodem, ta chyba c. 2, neni to nahodou ten EGR ventil, kterej je v aute jen od toho, aby se sral ?
1.) Magneticky ventil, omezeni plniciho tlaku - preruseni, zkrat na kostru (N75)
2.)Ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu - preruseni, zkrat na kostru (N18)
3.)Snimac teploty paliva - skrat na kostru (G81)
No, neco mi rika, ze by to mohla byt ta treti chyba...
Jen tak mimochodem, ta chyba c. 2, neni to nahodou ten EGR ventil, kterej je v aute jen od toho, aby se sral ?
mfh píše:Takze, stavoval jsem se do autorizaku, aby mi to tam zdiagnostikovali a vypsalo to 3 chyby:
1.) Magneticky ventil, omezeni plniciho tlaku - preruseni, zkrat na kostru (N75)
2.)Ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu - preruseni, zkrat na kostru (N18)
3.)Snimac teploty paliva - skrat na kostru (G81)
No, neco mi rika, ze by to mohla byt ta treti chyba...
Jen tak mimochodem, ta chyba c. 2, neni to nahodou ten EGR ventil, kterej je v aute jen od toho, aby se sral ?
Neměl jsi v autě kunu?
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Kunu jsem tam mel, soude podle otisku tlapek na krytu baterky (fakt nechapu, jak se tam mohla dostat...) Ale myslim si, ze to s tim nema souvislost...ROBIG píše:Jako mas na mysli to preruseni ?mfh píše:Takze, stavoval jsem se do autorizaku, aby mi to tam zdiagnostikovali a vypsalo to 3 chyby:
1.) Magneticky ventil, omezeni plniciho tlaku - preruseni, zkrat na kostru (N75)
2.)Ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu - preruseni, zkrat na kostru (N18)
3.)Snimac teploty paliva - skrat na kostru (G81)
No, neco mi rika, ze by to mohla byt ta treti chyba...
Jen tak mimochodem, ta chyba c. 2, neni to nahodou ten EGR ventil, kterej je v aute jen od toho, aby se sral ?Kunu jsem tam mel(soude podle otisku tlapek na krytu baterky, nechapu, jak se tam mohla dostat), ale myslim si, ze to s tim nema souvislost
Neměl jsi v autě kunu?
Naposledy upravil(a) mfh dne 15 dub 2010, 22:20, celkem upraveno 1 x.