Problem se startovanim

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

:?
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
mfh
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 bře 2010, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mfh »

No mne to taky hlava nebere, ze jsou budiky rozbity a kvuli tomu to nejede... Asi holt moderni auto, no...
mfh
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 bře 2010, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mfh »

no, takze tema budikama to nakonec taky nebylo. Akorat teda ted uz se tomu nechce startovat pokazde, kdyz je to zahraty. Jinak na zaklade informaci, co mam od jednoho cloveka resenim v tomto pripade nebude to cidlo teploty nebo ten odpor, ale udajne by mohlo pomoct zvysit startovaci davku, coz jsem teda myslel, ze nelze, ale kazdopadne proverim jeste teda tuhle moznost...
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

kolko ma to PD najazdene že tam chces zvyšovat davku? a neviem či to vobec u PD ide! druha vec...mam tušaka že u koncernovych aut maju budiky niečo s altikom tušim budia či čo...neviem presne. Skus pozret nastavenie rozvodov u PD motora, merane hodnoty, skupina 4 posledne poličko...kukni kolko tam máš.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
mfh
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 bře 2010, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mfh »

asi 100 tkm (poctivych), no jako jit by to melo... jojo, to uz jsem prave resil, neco se rozdrbalo na budicich, prestal dobijet altik a timpadem i auto prestalo jet, ale to uz je opraveny...

S tim nastavenim rozvodu bych to zkusil, ale bohuzel nemam VAG, ale kazdopadne, pokud to ma co docineni s rozvodama, tak to delalo jak s puvodnima, tak i po jejich vymene, ktera probehla asi mesic zpet...
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

nie pretoze pred vymenou to mohlo byt dobre :) vy ste vymenili rozvody a tym padom ste to pohli....je to ako u rotačky máš nastavenie remenice čerpadla voči stredovemu hriadelu nastavujes tzv. predvstrik. U PD nenastavuješ predvstrik, kedze nemas rotacne cerpadlo, ale nastavuješ uhol vačky...na vačkove koleso sa dá štelovať budu tam asi 3 šroby povoliš a mierne pohneš vačku ...su to desatinky milimetra. Opotrebenim remena sa to mení samozrejme...a po vymene je povinnostou to skontrolovat! U PD sa nastavuju este vstrekovače ale to ja uz neviem čo stym :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
mfh
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 bře 2010, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mfh »

Tak rozvody jsem nechaval delat odborne, takze takova chyba snad nastat nemohla a navic, jak uz jsem psal, startovat se tomu nechtelo ani s tema puvodnima rozvodama...

Za ja sem si nekoupil nejakej poctivej 6ti valcovej benzinak bez turba, jak sem puvodne chtel... (wallbash) ...:)
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

len si daj ten uhol skontrolovat....;) 4ta skupina...4te pole ....nemalo by tam byt viac ako +- 0.5 najlepsie 0 :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To si teda měl,6 válec je 6 válec a mě by Turbo nesmělo do baráku...Abych neustále řešil nějaké hadice a oleje a obtoky atd. a opravoval si vlastní auto..to teda ne...ale každý to má jinak.... Ta spotřeba je ale úžasná....
nepropadat panice...
mfh
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 bře 2010, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mfh »

OK, jak to bude v servisu, tak jim reknu, at se na to kouknou... Ale hlavne bych teda potreboval to startovani vyresit, neb to je opravdu ponekud otravny problem...
mfh
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 bře 2010, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mfh »

Takze, stavoval jsem se do autorizaku, aby mi to tam zdiagnostikovali a vypsalo to 3 chyby:

1.) Magneticky ventil, omezeni plniciho tlaku - preruseni, zkrat na kostru (N75)
2.)Ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu - preruseni, zkrat na kostru (N18)
3.)Snimac teploty paliva - skrat na kostru (G81)

No, neco mi rika, ze by to mohla byt ta treti chyba...

Jen tak mimochodem, ta chyba c. 2, neni to nahodou ten EGR ventil, kterej je v aute jen od toho, aby se sral ?
kosman
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 dub 2010, 22:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice

Příspěvek od kosman »

Ak by si chcel nejake diely na ibizu mam ju celu na predaj - suciastky
Audi A3 1.9 TDi 81 kW 2001
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

mfh píše:Takze, stavoval jsem se do autorizaku, aby mi to tam zdiagnostikovali a vypsalo to 3 chyby:

1.) Magneticky ventil, omezeni plniciho tlaku - preruseni, zkrat na kostru (N75)
2.)Ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu - preruseni, zkrat na kostru (N18)
3.)Snimac teploty paliva - skrat na kostru (G81)

No, neco mi rika, ze by to mohla byt ta treti chyba...

Jen tak mimochodem, ta chyba c. 2, neni to nahodou ten EGR ventil, kterej je v aute jen od toho, aby se sral ?

Neměl jsi v autě kunu? :D
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
mfh
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 bře 2010, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mfh »

Nevite nahodou nekdo, co ty chyby presne znamenaji ? Taky bych potreboval vedet, kde najdu ten snimac teploty paliva...
mfh
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 bře 2010, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mfh »

ROBIG píše:
mfh píše:Takze, stavoval jsem se do autorizaku, aby mi to tam zdiagnostikovali a vypsalo to 3 chyby:

1.) Magneticky ventil, omezeni plniciho tlaku - preruseni, zkrat na kostru (N75)
2.)Ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu - preruseni, zkrat na kostru (N18)
3.)Snimac teploty paliva - skrat na kostru (G81)

No, neco mi rika, ze by to mohla byt ta treti chyba...

Jen tak mimochodem, ta chyba c. 2, neni to nahodou ten EGR ventil, kterej je v aute jen od toho, aby se sral ?
Jako mas na mysli to preruseni ? :) Kunu jsem tam mel(soude podle otisku tlapek na krytu baterky, nechapu, jak se tam mohla dostat), ale myslim si, ze to s tim nema souvislost :D


Neměl jsi v autě kunu? :D
Kunu jsem tam mel, soude podle otisku tlapek na krytu baterky (fakt nechapu, jak se tam mohla dostat...) Ale myslim si, ze to s tim nema souvislost... :)
Naposledy upravil(a) mfh dne 15 dub 2010, 22:20, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“