Tolerancia tlaku paliva v raily

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karol78
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 12 zář 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od karol78 »

zalezi hlavne od toho, co od chipu ocakavas. da sa to cipnut aj bez upravy tlaku v raili.
Alfa 156 2,4JTD 100kw soft-alpiners, nove vstreky+cerpadlo, nove turbo, kat + EGR vyhodene, K&N filter 186Ps 406Nm - uz aj viac!
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

karol78 píše:zalezi hlavne od toho, co od chipu ocakavas. da sa to cipnut aj bez upravy tlaku v raili.
jj ja mam seriu,ale rozmyslam,ze ho trosku dvihnem. Na kolko to mas ty karol?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

alfik píše:
karol78 píše:zalezi hlavne od toho, co od chipu ocakavas. da sa to cipnut aj bez upravy tlaku v raili.
jj ja mam seriu,ale rozmyslam,ze ho trosku dvihnem. Na kolko to mas ty karol?
také sa verejne nerieši (noteeth)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Kludne moze poslat SZ. (noteeth)
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Peal
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 13 bře 2010, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od Peal »

dnes dalsi pokus,ubral tlak v raili nad 2000 otacek a prvni pokus parada sice se moc oproti serii nezlepsil ale nic a druhy pokus to udelalo totez ale az na 4 rychlostni stupen,padla zase znama chyba prekroceny tlak v railu.tak mam podezreni uz na to ze budu muset vyndat cerpadlo a udelat na nem zakroky.

kdyz jste vyhali cerpadlo musi se rozhodit rozvody?uz si nepamatuju jak to tam presne je.

kdyby byl spatny DRV tak by to hlasilo nizky tlak v railu ze? bud mam podezreni ze se pozde otevira a proto odrizne dodavku paliva a nebo je nejaky ten ventil ucpany a pricpany.

kdyz jsem pak zkousel vytocit to do 3000 s plnym plynem tak v pohode vynechavka a pak plny a na tu 4rku to vyplo az u nejakych 3700-4000 otacek.

duri013:mas nejaky kontakt na sebe,skype nebo icq?pisnul by jsi mi ho do SZ? diky rady bych o tom vice pokecal a na par veci se poradil. :)
VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
karol78
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 12 zář 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od karol78 »

ano, rozvod musi ist dole,
Alfa 156 2,4JTD 100kw soft-alpiners, nove vstreky+cerpadlo, nove turbo, kat + EGR vyhodene, K&N filter 186Ps 406Nm - uz aj viac!
Peal
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 13 bře 2010, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od Peal »

tak cerpadlo ukazuje spravne ale co takhle pricpany vstrik?
VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

alpiners2 píše:
alfik píše:
karol78 píše:zalezi hlavne od toho, co od chipu ocakavas. da sa to cipnut aj bez upravy tlaku v raili.
jj ja mam seriu,ale rozmyslam,ze ho trosku dvihnem. Na kolko to mas ty karol?
také sa verejne nerieši (noteeth)
Mne islo len oto ci mam dobry regulator nevyleze viac ako 1340bar. Iba Pri 5000ot. to skocilo na 1390 na chvilu
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

spýtaj sa svojho úpravcu ;)
Peal
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 13 bře 2010, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od Peal »

tak kluci ,zahada vyresena po vsejlakych informacich jsme zkusili vymenit vstriky a spi to prehrat a uplna pohoda krasne to leze na vsechny rychlosti do 4 tisic otacek,mel jsem bohuzel pricpany vstriky a sehnal jsem si druhe.

jinak pocity kladne jen jsem zvedav jak to bude s spotrebou.jeste musim pridat na turbu ted mi to tlaci kolem 1 baru stale vyskoci na 1,2 a spadne na 1 bar ale to dela ten blby regulator tlaku ktery se neda poradne seridit .meli jste pravdu lepsi je dat si tu praci s vythnutim turba a upravit tu tycku od membrany.jen kdyby k tomu nebyl tak blby pristup
VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
Uživatelský avatar
duri013
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 09 kvě 2009, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipt. Mikuláš, SR

Příspěvek od duri013 »

:)
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
Peal
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 13 bře 2010, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od Peal »

jeste se chci zeptat,musim manualne zvysit tlak na turbu a ptam se kolik muzu dat,vidim ze hodne zvas ma tlak kolem 1,2 baru ale chci se zeptat co si muzu dovolit ne maximalni hranici ale treba 1,3 baru by mohlo byt?zalezi to zrejme i na uprave mape kolik dava nafty atd ze?
VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Ja tlacim 1,35Bar. treba tam dat nafty zbytocne zvysovat tlak turba ked nastane fuelcut
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Chlapi,ked sa odpoji cidlo tlaku v raily,mala by ist jednotka na nudzovy rezim. Neviete nahodou kolko je vtedy max. tlak v raily.
A pokial si ten nudzovy rezim zabezpecuje DRV ventilom,na kolko sa vtedy otvara?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Na konci railu je aj poistak ktory je u CR 1.gen. nastaveny tusim ze na 1500Bar.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“