Tolerancia tlaku paliva v raily
Moderátoři: šulda, Moderátoři
dnes dalsi pokus,ubral tlak v raili nad 2000 otacek a prvni pokus parada sice se moc oproti serii nezlepsil ale nic a druhy pokus to udelalo totez ale az na 4 rychlostni stupen,padla zase znama chyba prekroceny tlak v railu.tak mam podezreni uz na to ze budu muset vyndat cerpadlo a udelat na nem zakroky.
kdyz jste vyhali cerpadlo musi se rozhodit rozvody?uz si nepamatuju jak to tam presne je.
kdyby byl spatny DRV tak by to hlasilo nizky tlak v railu ze? bud mam podezreni ze se pozde otevira a proto odrizne dodavku paliva a nebo je nejaky ten ventil ucpany a pricpany.
kdyz jsem pak zkousel vytocit to do 3000 s plnym plynem tak v pohode vynechavka a pak plny a na tu 4rku to vyplo az u nejakych 3700-4000 otacek.
duri013:mas nejaky kontakt na sebe,skype nebo icq?pisnul by jsi mi ho do SZ? diky rady bych o tom vice pokecal a na par veci se poradil.
kdyz jste vyhali cerpadlo musi se rozhodit rozvody?uz si nepamatuju jak to tam presne je.
kdyby byl spatny DRV tak by to hlasilo nizky tlak v railu ze? bud mam podezreni ze se pozde otevira a proto odrizne dodavku paliva a nebo je nejaky ten ventil ucpany a pricpany.
kdyz jsem pak zkousel vytocit to do 3000 s plnym plynem tak v pohode vynechavka a pak plny a na tu 4rku to vyplo az u nejakych 3700-4000 otacek.
duri013:mas nejaky kontakt na sebe,skype nebo icq?pisnul by jsi mi ho do SZ? diky rady bych o tom vice pokecal a na par veci se poradil.

VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
Mne islo len oto ci mam dobry regulator nevyleze viac ako 1340bar. Iba Pri 5000ot. to skocilo na 1390 na chvilualpiners2 píše:také sa verejne neriešialfik píše:jj ja mam seriu,ale rozmyslam,ze ho trosku dvihnem. Na kolko to mas ty karol?karol78 píše:zalezi hlavne od toho, co od chipu ocakavas. da sa to cipnut aj bez upravy tlaku v raili.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
tak kluci ,zahada vyresena po vsejlakych informacich jsme zkusili vymenit vstriky a spi to prehrat a uplna pohoda krasne to leze na vsechny rychlosti do 4 tisic otacek,mel jsem bohuzel pricpany vstriky a sehnal jsem si druhe.
jinak pocity kladne jen jsem zvedav jak to bude s spotrebou.jeste musim pridat na turbu ted mi to tlaci kolem 1 baru stale vyskoci na 1,2 a spadne na 1 bar ale to dela ten blby regulator tlaku ktery se neda poradne seridit .meli jste pravdu lepsi je dat si tu praci s vythnutim turba a upravit tu tycku od membrany.jen kdyby k tomu nebyl tak blby pristup
jinak pocity kladne jen jsem zvedav jak to bude s spotrebou.jeste musim pridat na turbu ted mi to tlaci kolem 1 baru stale vyskoci na 1,2 a spadne na 1 bar ale to dela ten blby regulator tlaku ktery se neda poradne seridit .meli jste pravdu lepsi je dat si tu praci s vythnutim turba a upravit tu tycku od membrany.jen kdyby k tomu nebyl tak blby pristup
VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
jeste se chci zeptat,musim manualne zvysit tlak na turbu a ptam se kolik muzu dat,vidim ze hodne zvas ma tlak kolem 1,2 baru ale chci se zeptat co si muzu dovolit ne maximalni hranici ale treba 1,3 baru by mohlo byt?zalezi to zrejme i na uprave mape kolik dava nafty atd ze?
VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
Ja tlacim 1,35Bar. treba tam dat nafty zbytocne zvysovat tlak turba ked nastane fuelcut
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Chlapi,ked sa odpoji cidlo tlaku v raily,mala by ist jednotka na nudzovy rezim. Neviete nahodou kolko je vtedy max. tlak v raily.
A pokial si ten nudzovy rezim zabezpecuje DRV ventilom,na kolko sa vtedy otvara?
A pokial si ten nudzovy rezim zabezpecuje DRV ventilom,na kolko sa vtedy otvara?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU